بیش از نیمی از پذیرندگان اولیه توییتر بلو اشتراک خود را لغو می کنند

لغو اشتراک از آبی: بیش از نیمی از پذیرندگان اولیه توییتر بلو اشتراک خود را لغو می کنند

بیش از نیمی از مشترکین اولیه توییتر آبی در حال حاضر اشتراک خود را لغو کرده اند. بیش از 150000 کاربر در ابتدا در توییتر آبی چند روز پس از راه اندازی آن ثبت نام کردند، اما تنها 68157 نفر از آنها اشتراک خود را حفظ کردند.

داده‌های جدید نشان می‌دهد که توییتر بلو از زمان راه‌اندازی تقریباً شش ماه پیش، بیش از آنچه قبلاً فاش شده بود، با مشکل مواجه بوده است. از زمانی که نسخه سرویس اشتراک ایلان ماسک در نوامبر 2022 معرفی شد، توییتر توانسته است تا پایان آوریل تنها حدود 640000 کاربر را به مشترکین آبی توییتر تبدیل کند.

این عدد چشمگیر نیست، اما آنچه بیش از پیش نگران کننده است این است که تعداد زیادی از مشترکان اولیه این سرویس اشتراک خود را لغو کرده اند. بر اساس افشای داخلی منتشر شده توسط واشنگتن پست، در ابتدا 150000 کاربر در توییتر آبی تنها چند روز پس از راه اندازی آن ثبت نام کردند، اما تنها حدود 68157 نفر از آنها تا 30 آوریل اشتراک پولی خود را حفظ کردند.

همچنین بخوانید: از SRK تا CM Yogi Adityanath، در اینجا برخی از بزرگترین نام هایی هستند که تیک های آبی توییتر خود را از دست داده اند.

امیدهای ایلان ماسک در توییتر آبی از بین رفت: کمتر از 5٪ از حساب های قدیمی برای Twitter Blue پرداخت شده است

شکست تیک آبی توییتر: ایلان ماسک ممکن است به دلیل دادن اجباری تیک آبی توییتر به برخی از کاربران شکایت کند.

شایان ذکر است که توییتر مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی، ثبت نام‌های جدید را موقتاً برای حدود یک ماه غیرفعال کرد، زیرا حساب‌هایی که برای Blue ثبت‌نام کرده بودند به قصد جعل هویت برندهای اصلی در این پلتفرم بودند.

تقریباً 81843 کاربر توییتر، که معادل 54.5 درصد از کسانی است که در ابتدای راه‌اندازی توییتر آبی در ماه نوامبر مشترک شدند، اشتراک خود را در این سرویس قطع کرده‌اند. این نرخ به طور قابل توجهی برای یک سرویس اشتراک آنلاین بالا است. نرخ ریزش به نسبت کاربرانی که اشتراک خود را لغو می کنند اشاره دارد.

یک مطالعه توسط Recurly، یک شرکت مدیریت اشتراک، که در سال گذشته منتشر شد، نشان داد که میانگین نرخ ریزش سالانه برای شرکت‌های مبتنی بر اشتراک تنها 5.57 درصد است.

شایان ذکر است که همه 68157 مشترک توییتر آبی از ماه نوامبر تاکنون به طور مداوم اشتراک خود را حفظ نکرده اند. برخی از آنها ممکن است پایان داده باشند یا اجازه داده باشند اشتراکشان در مقطعی منقضی شود و بعداً دوباره به آن ملحق شده باشند.

همچنین بخوانید: شکست تیک آبی توییتر: ممکن است از ایلان ماسک به دلیل دادن اجباری تیک آبی توییتر به برخی از کاربران شکایت شود.

علاوه بر این، این احتمال وجود دارد که برخی از کاربرانی که به نظر مشترک هستند قبلا اشتراک خود را قطع کرده باشند اما همچنان از مزایای سرویس اشتراک توییتر آبی به صورت رایگان بهره مند شوند. در گزارش قبلی برای Gizmodo، روزنامه‌نگار استیون موناسلی با چندین مشترک سابق توییتر بلو صحبت کرد که علیرغم لغو و پرداخت نکردن ماه‌ها، به نظر نمی‌رسد از شر اشتراک و علامت آبی خود خلاص شوند.

Twitter Blue یک سرویس پولی است که ویژگی‌های ممتاز مانند دکمه ویرایش توییت را ارائه می‌کند، اما به نظر می‌رسد که جذاب‌ترین مزایا برای مشترکین، ویژگی‌های اضافی ارائه‌شده توسط Musk از جمله علامت تأیید آبی و تقویت الگوریتم است.

این تقویت الگوریتم مشترکین آبی را در فید For You اولویت بندی می کند و به توییت ها پاسخ می دهد. با این حال، بسیاری از کاربران آبی توییتر به طور علنی نارضایتی خود را از ماسک در رابطه با آنچه که آنها به عنوان افزایش دسترسی ناکافی تصور می کنند، ابراز کرده اند. در ماه مارس، نیمی از مشترکین آبی توییتر کمتر از 1000 دنبال کننده دارند.

آخرین داده های توییتر از ماه گذشته نشان می دهد که درصد مشترکان توییتر آبی با تعداد کمی دنبال کننده نسبتا ثابت است.

در حال حاضر، حدود 291183 مشترک توییتر آبی کمتر از 1000 دنبال کننده دارند که تقریباً 107492 مشترک کمتر از 100 دنبال کننده دارند. علاوه بر این، تقریباً 3352 مشترک پرداخت کننده اصلاً دنبال کننده ای ندارند.

همچنین بخوانید: امیدهای آبی توییتر ایلان ماسک از بین رفت: کمتر از 5 درصد از حساب های قدیمی برای Twitter Blue پرداخت شده است.

اگر صرفاً روی مشترکین آبی توییتر تمرکز کنیم که از نوامبر به طور مداوم اشتراک خود را حفظ کرده اند، تقریباً 1951 نفر از آنها کمتر از 10 دنبال کننده دارند. در واقع، تعداد کمی از حساب‌های بزرگ که تحت سیستم تأیید قدیمی توییتر تأیید شده بودند، در Twitter Blue مشترک شده بودند که این شرکت به بسیاری از کاربران با حداقل 1 میلیون فالوور اشتراک رایگان داد.

این داده‌های اخیر توییتر از توسعه‌دهنده تراویس براون است که ماه‌ها مشترکین توییتر بلو را زیر نظر داشته و یافته‌های خود را با Mashable به اشتراک گذاشته است. روش تحقیق براون تقریباً 90 درصد از همه مشترکین را جذب می کند. در مقایسه با نشت های داخلی قبلی از این شرکت، مانند آنچه از واشنگتن پست قبلاً ذکر شد، داده های براون کاملاً مشابه ارقام رسمی است.

براون در مورد مشترکین آبی توییتر با تعداد کمی فالوور اظهار داشت که “این افراد مجموعاً نزدیک به 100 هزار دلار به ایلان پرداخت کرده اند و کمتر از 8 هزار دنبال کننده به دست آورده اند.”

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام