تماشا کنید که نخست وزیر مودی از NRIها در استرالیا برای خدمت به هند چه می خواهد

تماشا کنید که نخست وزیر مودی از NRIها در استرالیا برای خدمت به هند چه می خواهد

نخست وزیر نارندرا مودی در جمع بزرگی از اعضای جامعه هندی در سالن بانک قدوس در سیدنی سخنرانی می کند. ارائه تصویر: توییتر

نخست وزیر نارندرا مودی، همراه با همتای استرالیایی خود آنتونی آلبانیز، در اجتماع بزرگی از اعضای جامعه هندی در سالن بانک قدس در سیدنی سخنرانی کرد و با آنها تعامل داشت.

نخست وزیر مودی در طول سخنرانی خود از مهاجران هندی خواست که دوستان استرالیایی و خانواده هایشان را هر زمان که قصد بازدید از این کشور را دارند به هند بیاورند.

هر زمان که به هند سفر می کنید، دوستان استرالیایی خود و خانواده های آنها را نیز همراه داشته باشید. نخست وزیر مودی گفت: این به آنها فرصت های بهتری برای آشنایی با هند می دهد.

دیاسپورای هند متشکل از دانشجویان، پژوهشگران، متخصصان و افراد تجاری، با اشتیاق فراوان در این رویداد شرکت کردند. تعدادی از وزرا، نمایندگان پارلمان و دیگر مقامات بلندپایه استرالیا نیز در این مراسم شرکت کردند.

هر دو نخست وزیر به طور مشترک از سنگ بنای دروازه “هند کوچک” که در پارک هریس در پاراماتا، غرب سیدنی ساخته می شود، که محل زندگی یک جامعه بزرگ هندی است، رونمایی کردند.

نخست وزیر مودی در سخنرانی خود همچنین بر “اعتماد متقابل و احترام متقابل” به عنوان پایه و اساس روابط تاریخی نزدیک بین هند و استرالیا تأکید کرد و بر عناصر متعددی که دو کشور را به هم پیوند می دهد تأکید کرد. او مشارکت و موفقیت جامعه هندی در استرالیا را ستود و آنها را سفیران فرهنگی و نام تجاری هند نامید.

نخست وزیر دستاوردهای رو به رشد هند را در مقیاس جهانی تشریح کرد و خاطرنشان کرد که جهان به طور فزاینده ای به داستان های موفقیت هند علاقه مند است. او بر تعامل عمیق بین هند و استرالیا تاکید کرد و اعلام کرد که کنسولگری هند در بریزبن افتتاح خواهد شد.

(با ورودی های نمایندگی ها)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام