توصیه ویوک راماسوامی به نوجوان آمریکایی در مورد موفقیت در فضای مجازی منتشر شد

توصیه های سوپرهیت ویوک راماسوامی به نوجوان در مورد چگونگی موفقیت

ویوک راماسوامی تصویر با حسن نیت ارائه شده: Vivek Ramaswamy/Facebook

ویوک راماسوامی، بنیانگذار بیوتکنولوژی، که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2023 آمریکا به عنوان نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آماده می شود، اخیراً ویدیویی را به اشتراک گذاشته است که در آن می توان مشاهده کرد که در آن به پسر نوجوانی در مورد چگونگی موفقیت در زندگی “توصیه های طلایی” می دهد. . در حالی که این دختر 16 ساله کاملاً متقاعد به نظر می رسید، این ویدیو اینترنت را نیز تحت تأثیر قرار داد. راماسوامی در اینستاگرام، ویدیوی تعامل خود با پسر را با زیرنویسی به اشتراک گذاشت: «متضاد باش. درست بودن. به دنبال این بچه روی جلد مجله فوربس 2040 بگردید. قابل ذکر است که این ویدیو مربوط به رویدادی است که تاجر به عنوان مهمان اصلی وارد شد.

همانطور که ویدیو پخش می شود، نوجوانی که جاش نام دارد دیده می شود که به راماسوامی نزدیک می شود و می گوید: “می دانم سعی می کنم با خودم موفق باشم و در این فکر بودم که آیا می توانم راهنمایی دریافت کنم.” راماسوامی در توضیح جزئیات گفت: «پس راهی که به موفقیت رسیدم از یک فرمول ساده پیروی کرد. پیدا کنید که گروه به کجا می رود و سپس بفهمید که چه چیزی را از دست داده اند.”

ویدیو را اینجا چک کنید:

در حالی که این ویدیو در 29 آوریل به اشتراک گذاشته شده است، تاکنون میلیون ها بازدید، بیش از 24000 لایک و نظرات بسیاری از کاربران به دست آورده است. مردم هنگام انتشار واکنش‌ها به این ویدیو نوشتند: «مکث قبل از اینکه او مثالی بزند، مشروع بودن چگونه است. بدون پاسخ bs او حفظ کرده است یا کسی او را برای آن آماده کرده است، “ویوک یک گنج ملی است. از این مرد به هر قیمتی محافظت کنید، “خوب است…. ما به افرادی مانند شما نیاز داریم که الگوهایی برای آرزوها، امید و رویاهای جوانان باشند که بدانند هدفی دارند. گاهی اوقات احساس می‌کنم اینها چیزهایی هستند که امروز جوانان گم شده‌اند. آنها نه رویا می بینند و نه امیدی دارند. آفرین ویوک» و غیره

در همین حال، ویوک راماسوامی که به شدت در حال مبارزات انتخاباتی در سراسر ایالت های ایالات متحده مانند آیووا، نیوهمپشایر و کارولینای جنوبی قبل از انتخابات ریاست جمهوری 2024 است، در فوریه امسال وارد رقابت شد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام