جامو و کشمیر BJP 10 عضو را اخراج کرد ، از جمله 8 عضو به دلیل رقابت با نامزدهای رسمی در نظرسنجی های DDC

یک رهبر BJP گفت که تصمیم اعضا در رقابت با نامزدهای رسمی در بلیط احزاب دیگر یا به عنوان Independents به “بی انضباطی منجر می شود که در کادر حزب ناآرامی ایجاد می کند”

جامو و کشمیر BJP 10 عضو را اخراج کرد ، از جمله 8 عضو به دلیل رقابت با نامزدهای رسمی در نظرسنجی های DDC

تصویر نمایندگی خبرگزاری فرانسه

جامو: جامو و کشمیر BJP روز پنجشنبه 10 عضو را به دلیل فعالیت های ضد حزبی اخراج کرد ، زیرا هشت نفر از آنها با نظرسنجی های شورای توسعه منطقه (DDC) و انتخابات میان دوره ای پنچایات در قلمرو اتحادیه علیه نامزدهای رسمی حزب مخالفت کردند.

کارمندان BJP گفتند که آنها به دلیل فعالیت های ضد حزبی مقصر شناخته شدند و براساس توصیه های کمیته انضباطی حزب اخراج شدند.

رهبران اخراج شده شامل سانتوش كوماری ، دبیر كل Ramkot Mandal است كه به عنوان یك استقلال از حوزه انتخابیه ارضی ناگروتا گوجرو رقابت كرد. Satish Sharma ، رئیس Shakti Kendra ، که به عنوان نامزد DSS از Billawar رقابت کرد و Makkhan Lal Jamoria ، عضو اجرایی Mandal ، که به عنوان یک مستقل از Billawar رقابت می کرد و توسط Surinder Singh ، Shakti Kender Pramukh Baggan پشتیبانی می شد.

نینا راکوال ، دبیرکل منطقه ماهیلا مورچا و گارمائل سینگ ، که به عنوان نامزدهای مستقل از باسوهلی رقابت می کند ، از دیگر افراد این لیست هستند.

مقامات حزب گفتند كه لوكش سومبيا (راجو) ، رئيس جمهور سابق ماندال ، يووا مورچا ، بيلاوار ماندال ، كه به عنوان كانديداي اك كيوت جامو رقابت كرد ، نيز با تاثير فوري از BJP اخراج شد.

آنها اضافه کردند ، تیرات سینگ ، معاون رئیس Ramban Mandal و Ranbir Singh ، معاون رئیس BJYM Ramban ، به دلیل رقابت به عنوان نامزدهای مستقل از Ramban-A ، اخراج شده اند.

این حزب گفت که این رهبران در برابر کاندیداهای رسمی خود به رقابت پرداختند و علی رغم دستورالعمل های خود از نامزدی کناره گیری نکردند.

“این نوع بی انضباطی ایجاد ناآرامی در کادر حزب و آوردن نام بد به حزب معروف به نظم و وحدت است. کمیته انضباطی توصیه کرد که همه افراد فوق الذکر بلافاصله از عضویت اصلی حزب اخراج شوند تا نمونه ای از بی انضباطی ایجاد شود. تحمل نشود ، “یک رهبر ارشد BJP گفت.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.