جزئیات تبلت های آینده گوگل لو رفت، مشخصات، تاریخ عرضه و موارد دیگر را بررسی کنید

Google Pixel Tablet: جزئیات تبلت آینده گوگل فاش شد، مشخصات، تاریخ عرضه و موارد دیگر را بررسی کنید

جزئیات تبلت پیکسل آینده گوگل به صورت آنلاین به بیرون درز کرد. آمازون ژاپن فهرستی جامع از تبلت پیکسل منتشر کرد که شامل تصاویری از دستگاه در دو رنگ مختلف چینی و فندقی است. این لیست همچنین تمام مشخصات و قیمت را نیز فاش کرد.

فهرست آمازون که بعداً حذف شد نشان داد که تبلت پیکسل قرار است در 20 ژوئن در ژاپن عرضه شود. اسکرین شات هایی از لیست ثبت شده از طریق Reddit نشان می دهد که آمازون ژاپن لیست جامعی از تبلت پیکسل منتشر کرده است که شامل تصاویری از دستگاه در دو رنگ مختلف چینی و هازلی است.

تبلت پیکسل دارای برچسب قیمت 79800 ین (معادل 591 دلار) برای ظرفیت ذخیره سازی 128 گیگابایت (با استفاده از فناوری UFS 3.1) است. درز قبلی در آوریل تخمین زده بود که این تبلت در اروپا بین 600 تا 650 یورو (657 تا 711 دلار) قیمت دارد. ادعا می شود که این تبلت به لطف باتری داخلی خود با ظرفیت 27 وات ساعت، تا 12 ساعت پخش ویدئو را ارائه می دهد.

قبل از حذف، وب‌سایت محلی WinFuture و برخی از کاربران توییتر موفق شدند به فهرست تبلت پیکسل دسترسی پیدا کنند و گزارش قبلی ما مبنی بر اینکه تراشه Tensor G2 با 8 گیگابایت رم LPDDR5 عرضه می‌شود را تأیید می‌کند. این لیست همچنین نشان داد که دو گزینه ذخیره سازی وجود دارد که دیگری 256 گیگابایت است.

تاشو

تلفن تاشو پیکسل لو رفت: ویدیوی فاش شده نشان می دهد که اولین دستگاه تاشو گوگل چیست

تاشو

گوگل قرار است Pixel 7a را در این ماه در هند عرضه کند، در دسترس بودن قیمت و سایر جزئیات را بررسی کنید

علاوه بر این، تبلت پیکسل دارای یک LCD 10.95 اینچی با وضوح 2560×1600 با 500 نیت روشنایی و پشتیبانی از قلم USI 2.0 است. از دیگر مشخصات تبلت پیکسل می‌توان به دوربین‌های 8 مگاپیکسلی جلو و عقب با کیفیت 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه، سه میکروفون، یک “بلندگوی چهارگانه”، USB Type-C 3.2 Gen 1، کانکتور لوازم جانبی 4 پین، Wi-Fi 6، بلوتوث 5.2، اشاره کرد. و باند فوق عریض (UWB) که قبلاً توسط FCC تأیید شده است.

به نظر می‌رسد که گوگل در حال اتخاذ یک استراتژی چند لایه برای نسخه‌های سخت‌افزاری آینده خود است، همانطور که انتظار می‌رود Pixel 7a در هفته آینده و Pixel Tablet در ماه ژوئن عرضه شود. این رویکرد بیشتر با این واقعیت پشتیبانی می شود که تلفن میان رده در حال حاضر در مکان های خرده فروشی به بیرون درز کرده است، در حالی که هنوز چنین اطلاعاتی برای تبلت پیکسل با صفحه نمایش بزرگ در دسترس نیست. هنوز مشخص نیست که Pixel Fold در کنار تبلت عرضه شود یا خیر.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام