جف بزوس در Coachella پیراهن 12 دلاری می پوشد، اینترنت می گوید “اینطوری میلیاردر می شوی”

10/10 اگر می توانید قیمت تی شرت جف بزوس را از ویدیوی او در Coachella حدس بزنید

بلافاصله پس از انتشار این ویدئو، یکی از کاربران عکسی از جف بزوس از این رویداد و اسکرین شات این پیراهن را از وب سایت تجارت الکترونیک به اشتراک گذاشت.

جشنواره سالانه موسیقی و هنر Coachella اخیراً مورد توجه قرار گرفته است زیرا چه کسی از سراسر جهان در این رویداد دیده شده است. جف بزوس، بنیانگذار و مدیرعامل آمازون از جمله آنها بود. این میلیاردر 59 ساله به همراه دوست دخترش لورن سانچز در این جشنواره شرکت کرد. اما حدس بزنید چه چیزی توجه کاربران اینترنتی چشم عقابی را به خود جلب کرد؟

پیراهن او! و طبق گفته کاربران شبکه های اجتماعی، قیمت آن حدود 12 دلار است. ویدئوی اخیر او از جشنواره در فضای مجازی پخش شد و کاربران توییتر گفتند: “اینطوری میلیاردر شدی.”

با حضور جف بزوس در کواچلا، یک ویدیو به همراه چندین تصویر در اینترنت مورد توجه قرار گرفت. در آن ها، رئیس آمازون در حال لذت بردن از اجرای رپر Bad Bunny در کواچلا در جمعه شب دیده می شود. او در یک پیراهن دکمه دار آبی با نقش های پروانه دیده شد که طبق گزارش ها در وب سایت آمازون به فروش می رسید.

آیا جاستین بیبر و جونگ کوک BTS با هم همکاری می کنند؟ یک تصویر ویروسی از این دو باعث ایجاد شایعات شد

بریتانیا شرکت‌های بزرگ فناوری با اختیارات قانونی جدید را پذیرفته است

یک صفحه توئیتر تأیید شده کلیپی با عنوان «کندال جنر، کریس جنر و جف بزوس در دومین آخر هفته جشنواره موسیقی و هنر کواچلا ولی» منتشر کرد.

لینک اینجا را بررسی کنید:

بلافاصله پس از انتشار این ویدئو، یکی از کاربران عکسی از جف بزوس از این رویداد و اسکرین شات این پیراهن را از وب سایت تجارت الکترونیک به اشتراک گذاشت. در این کامنت آمده بود: «از اینکه بزوس به کواچلا رفت و همان کاری را که من انجام می‌دادم بسیار دوست دارم، یک پیراهن 15 دلاری هاوایی از آمازون پوشید.»

کاربر دیگری نوشت: «به نظر می‌رسد که آمازون ممکن است یکی از طراحان دیگر را مغلوب کند، زیرا این کاری است که فست مد انجام می‌دهد. اما فکر خرید بالقوه او از آمازون خنده خوبی بود.”

یکی از کاربران به شوخی گفت: «اینطوری میلیاردر شدی. همه این کار را اشتباه انجام می دهند.»

یکی از کاربران توییتر خاطرنشان کرد: اگر به تصاویر دقیقی مانند قرار دادن پروانه نگاه کنید، طرح پیراهن کمی متفاوت از تصویر است.

فردی نوشت: «آقای بزوس در کواچلا حال و هوای خوبی دارد. احترام جف بزوس باس در حال افت است.»

در مورد کواچلا، این جشنواره موسیقی به دلیل میزبانی از برخی از بزرگترین ستاره ها از سراسر جهان مشهور است. امسال، این رویداد همچنین شاهد اجرای مهیج توسط اولین خواننده پنجابی، Diljit Dosanjh بود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام