جمهوری خواهان برای زندگی پس از دونالد ترامپ آماده می شوند ، با تأثیر بزرگ او بر رای دهندگان خود دست و پنجه نرم می کنند

جمهوری خواهان حتی در شکست ، شاخص های روشنی از قدرت پایدار پوپولیسم به سبک ترامپ دیدند. زمانی که بایدن سخنرانی پیروزی خود را انجام داد ، ترامپ 7.4 میلیون رای بیشتر از آنچه در سال 2016 کسب کرده بود ، یک میلیون بیشتر در میدان جنگ فلوریدا کسب کرده بود

انتخابات سال 2020 برای رهبران حزب جمهوری خواه بسیار به پایان رسید مانند انتخابات سال 2016: هر چقدر که آنها بخواهند از دونالد ترامپ حرکت کنند ، آنها اجازه نمی دهد: و نه رای دهندگان.

جمهوریخواهان پس از از دست دادن کاخ سفید به جو بایدن و رای مردم برای هفتمین بار از سال 1980 و مواجه شدن با احتمال شکست غیرقابل تصور در آریزونا و جورجیا ، در حال چگونگی گره گشایی مرد از جنبشی بودند که احتمالاً دیکته خواهد شد. سیاست حزب سالهاست.

جمهوری خواهان حتی در شکست ، شاخص های روشنی از قدرت پایدار پوپولیسم به سبک ترامپ دیدند. زمانی که بایدن عصر شنبه سخنرانی پیروزی خود را انجام داد ، ترامپ 7.4 میلیون رای بیشتر از آنچه در سال 2016 کسب کرده بود ، کسب کرده بود – تنها یک میلیون بیشتر در میدان نبرد فلوریدا.

جمهوری خواهان با پیروزی در چندین منطقه نوسان از آیووا تا نیویورک ، به اکثریت دموکرات ها در مجلس نمایندگان پیوستند ، جایی که آنها کتاب راهنمای ترامپ را با نام تجاری مخالفان خود به عنوان هیستریک های چپ افراطی دنبال کردند.

به نظر می رسد هیچ کس توهم ندارد که ترامپ بی سر و صدا محو خواهد شد. در تمام هفته ، هنگامی که او حمله ای بی اساس و بی اساس به صداقت انتخابات انجام داد ، تعداد کمی از حزب او ادعا می کردند که وی پیروزی فریب خورده است. به طور خصوصی ، برخی بحث در مورد احتمال عدم پذیرفتن وی را آغاز كردند ، كه این امر آنها را در موقعیت نامناسبی قرار می دهد كه باید تصمیم بگیرند كه آیا تا زمان تحلیف بایدن در 2 و نیم ماه دفاع كنند.

این پویایی مشکلی را برای جمهوری خواهان ایجاد می کند که حداقل پس از اینکه ترامپ دیگر رهبر حزب نباشد ، نامزد انتخابات خواهند شد. به ویژه ، جمهوری خواهان در دهه های 30 و 40 خود ، نقشه راهی به سوی ائتلاف بزرگتر و متنوع تری می بینند که حزب تلاش کرده است برای دو دهه ایجاد کند ، اگر آنها بتوانند جنبه های محبوب تر درخواست رئیس جمهور را از آمریکایی های طبقه متوسط ​​هنگام زندانی کردن نجات دهند گلایه های نژادی که او دامن زد.

از دفاتر سنا و اتاق های فکر گرفته تا گفتگوهای خارج از سابقه در سالن ها ، اکنون که ماه های پایانی ریاست جمهوری ترامپ به پایان رسیده است ، گفتگوها درباره آنچه در آینده رخ می دهد ، فوری افزایش یافته است.

اورن كاس ، مدیر اجرایی آمریكا قطب نما ، گروهی كه ماهانه ساعتهای آنلاین شادی كارمندان كاپیتول هیل و كارشناسان سیاست را برای بحث و گفتگو درباره موفقیت ها و شکست های برنامه ترامپ برگزار می کند ، گفت: “او نوعی پادشاه است که هیچ وارثی ندارد.”

کاس گفت که شکست ترامپ درگیری بین جمهوری خواهان متعارف تر ایجاد می شود ، که از یک طرف ، نگرش “این نیز باید گذشت ، و ما می توانیم به آنچه که قبلاً انجام می دادیم” برگردیم و کسانی که فکر می کنند رئیس جمهور ” توجه ویژه ای به موضوعات و رأی دهندگان را مورد توجه قرار داد که قطعاً راست میانه به آنها توجه کافی نکرده است. “

سناتور مارکو روبیو از فلوریدا ، که گفت که سعی کرده است با “یک دکمه خاموش” برای رئیس جمهور ترامپیسم را دوباره تصور کند ، دیدگاهی را بیان کرد که در میان محافظه کاران جای گرفته بود ، به نظر می رسد که هرگونه ارزیابی شخصی از کالبد شکافی منعکس کننده است از چگونگی از دست دادن آنها

روبیو گفت که این واقعیت که شکست ترامپ منتهی به انفجار منتقدان نبود ، به این معنی است که انکار طرح پیش بینی شده از سیاست ترامپ اشتباه بود. “ترامپ قصد داشت از بین برود. GOP قصد داشت از بین برود. ” “در همین حال ، جمهوری خواهان احتمالاً سنا را تصاحب کرده و 10 کرسی در مجلس را جبران خواهند کرد.”

در حالی که روبیو گفت که نمی تواند سناریویی را تصور کند که در آن ترامپ در تصویر نباشد – “او فقط به یک ساختمان ناپدید نخواهد شد” – حمایت شدید رئیس جمهور از رای دهندگان لاتین در فلوریدا (47 درصد) و تگزاس (40 درصد) نشان داد که چگونه حزب می تواند یک “ائتلاف چند قومی ، طبقه کارگر” را گسترش دهد که به درستی در الگوی چپ و راست قرار نمی گرفت.

پیمودن نیروی اجتناب ناپذیر و برهم زننده ترامپ ، یک کار دشوار پیش رو برای محافظه کارانی مانند روبیو 49 ساله است. اولاً ، جمهوری خواهان باید علیرغم استقبال از ترامپ و سخنان تفرقه افکنانه ، رای دهندگان رنگین تر را متقاعد کنند که از آنها استقبال می کنند.

آنها همچنین باید نشان دهند که جمهوری خواهان می توانند طرف آمریکایی هایی باشند که از نظر اقتصادی درگیر هستند – که بسیاری از آنها با پیام ترامپ پیروز شدند – نه فقط حزبی که مالیات شرکت ها را کاهش می دهد و مقررات دولتی را بر هم می زند.

یک حزب جمهوری خواه “طرفدار کار” ، همانطور که توسط سناتورهای جاش هاولی ، 40 ساله از میسوری توصیف شده است ، نیاز به تغییر دریا در شیوه ای دارد که اعضای آن تمایل به صرف هزینه های رئیس جمهور دموکرات ندارند.

هاولی ، مانند روبیو ، در مورد نیاز به گذراندن یک ثانیه ابراز صدا کرده است ویروس کرونا بسته تسکین ، با جمهوری خواهانی که نگرانی خود را در مورد رشد کسری بودجه ابراز داشته اند ، قطع شده است. برخی از محافظه کاران روشهای کمتر متعارفی برای جلب نظر رای دهندگان در مورد مسائل سنتی حزب مانند ارزشهای خانوادگی ، مرخصی استحقاقی خانواده و اعتبارات مالیاتی فرزند ارائه داده اند.

یووال لوین ، دانشمند موسسه Enterprise American که در حال مذاکره با محافظه کاران برجسته در مورد چشم انداز پس از ترامپ است ، گفت که عاقلانه نیست که جمهوری خواهان از بخش های طرفدار طبقه متوسط ​​دستور کار ترامپ که وی در آن فعالیت می کرد ، استقبال نکنند. در سال 2016 اما پس از آن تا حد زیادی رها شد. لوین گفت: “این حتی حتی پیام ترامپ نیست.” او چهار سال رئیس جمهور شده است و تنها موفقیت قانونی او یک لایحه کاملا سنتی کاهش مالیات است. “

لوین گفت ، اگر ترامپ كاری انجام داد ، به منظور از بین بردن این مفهوم بود كه رای دهندگان می خواهند جمهوری خواهان درباره دولت كوچكتر صحبت كنند.

“بسیاری از مردم به طور غریزی و انعکاسی گفته اند:” ما الان نمی توانیم این نوع پول را خرج کنیم. ” و من فکر می کنم ، چه رای دهندگانی آن را می خواهند؟ چه کسی می گوید به ما پول ندهید؟ ” او گفت.

برای شروع ، سناتور تد کروز از تگزاس. او ، نیکی هیلی و دیگر جمهوری خواهان که می خواهند در بازیابی مجدد حزب پس از ترامپ نقش اصلی را داشته باشند ، انتقاداتی مانند حزب چای را درباره محرک های دولت احیا کرده اند.

در اوایل سال جاری ، هیلی از هیئت مدیره بوئینگ استعفا داد ، زیرا این شرکت درخواست کمک فدرال برای کمک به اوضاع رکود اقتصادی ناشی از همه گیر کرد. او به “اعتقادات قاطع خود که این نقش دولت نیست” اشاره کرد.

دیگر محافظه کاران می گویند جمهوری خواهان باید بپذیرند که ترامپ ائتلاف حزب را به دور از افراد ثروتمند و تحصیل کرده در حومه تنظیم کرد و آنها نباید در مورد پس گرفتن رای دهندگان دوباره وسواس داشته باشند.

ریچل بوارد ، مدیر ارشد سیاست در موسسه مشارکت محافظه کار گفت: “ما ، به طور کلی ، دیگر حزب فارغ التحصیلان کالج سفید نیستیم.” “این ائتلاف ریگان بود و ائتلاف ریگان دیگر وجود ندارد.”

فلوریدا مدلی برای آینده چگونه ارائه داد. ترامپ در آنجا به راحتی پیروز شد ، دو عضو دموکرات کنگره صندلی های خود را از دست دادند و رای دهندگان با تصویب تدابیری برای افزایش حداقل دستمزد به 15 دلار در ساعت تا سال 2026 – با حمایت 61 درصدی.

در یادداشتی پس از انتخابات ، مبارزات انتخاباتی ترامپ خاطر نشان کرد که چگونه بهبود آن نسبت به سال 2016 نه از شهرستانهای حومه یا روستایی بلکه “از شهرستانهای بزرگتر و بیشتر شهری” حاصل شده است.

فرماندار لری هوگان از مریلند ، یک جمهوریخواه که دو بار در ایالتی به شدت دموکراتیک انتخاب شده ، اعتبار دارد که نشان می دهد حزبش چگونه می تواند در جوامع سیاه پوستان و سایر رای دهندگان سنتی که تمایل به چپ دارند با تمرکز بر یک پیام طبقه متوسط ​​درخواست تجدید نظر کند.

وی با پشتیبانی برابر از رأی دهندگان سفیدپوست و سیاهپوست یکی از بالاترین رتبه های تصویب را در بین سایر استانداران کشور دارد.

برخلاف سایر جمهوری خواهان ، هوگان در انتقاد از رئیس جمهور علنی بوده و گفته است که او به رونالد ریگان رای نوشت. با تأمل در سال 2020 ، او استدلال کرد که وقتی جمهوری خواهان به چگونگی باخت خود نگاه می کنند ، پاسخ تقلب در رای دهندگان نخواهد بود بلکه رئیس جمهوری است که اصرار دارد در انتخاب مجدد خود نسبت به کینه و سرزنش به جای اینکه چگونه اقتصاد ایالات متحده را برای همه کار کند ، انتخاب کند.

“یکی ، او روی چیزهایی که برای اولین بار اجرا کرد تمرکز نکرد. و او کارهای زیادی برای آن افراد انجام نداد. ” “دو ، صدای خشم و تفرقه رای دهندگانی را که احتمالاً پذیرای آن پیام بودند ، خاموش کرد.”

هوگان گفت ، هنوز انتخابات نه انكار كامل ترامپ بود و نه استقبال از دموكرات ها. وی گفت: “این رد حزب جمهوری خواه نبود.” “این پذیرش چپ افراطی نبود.”

جمهوری خواهان در مورد تغییر عمیق حزب در ترامپ اختلاف نظر دارند. در امیدوارانه ترین ارزیابی خود ، آنها استدلال کردند که تأثیر او در مسائل سبک و لحن بیشتر دیده می شود ، و این دائمی نیست.

به گفته برخی ، روزهایی که نامزدهای جمهوری خواه برنده های مقوایی ترامپ را برای برنامه های تبلیغاتی آورده اند ، لعن و نفرین در تبلیغات خود و رقابت برای کسب این افتخار ، ادعا می کنند که ابتدا تجسم سبک جنگ طلبانه وی به عنوان کسی است که “ترامپ قبل از ترامپ” بود.

اسکات واکر ، فرماندار سابق ویسکانسین که صندلی خود را در ریباند دموکراتیک سال 2018 از دست داد ، گفت: “ما باید دوباره بفهمیم که چگونه مبارزان مانند ریگان خوشحال باشیم”. او اکنون مدیر اجرایی بنیاد آمریکای جوان است ، متمرکز بر دانشجویان است ، گروهی که در دوره ترامپ از حزب جمهوری خواه عقب نشینی کرده است.

به گفته وی ، جمهوری خواهان باید کار بهتری انجام دهند تا پیامی را شامل شوند که شامل محتوای بیشتری باشد و “با این فرض شروع شود که حتی کسانی که مخالف آنها هستند ، ذاتاً خوب باشند”.

Jeremy W Peters c.2020 The New York Times Company

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.