جنایات علیه هندوها در پاکستان ادامه دارد و بیش از 40 مورد در دو ماه اول سال 2023 گزارش شده است.

اسلام آباد: حداقل 42 مورد از جنایات علیه هندوها در کانال های خبری منطقه ای پاکستان در دو ماه اول سال 2023 برجسته شده است. این موارد شامل حوادث ربوده شدن، تجاوز گروهی، تغییر مذهب اجباری و لینچ اراذل و اوباش از جمله موارد دیگر است.

بر اساس گزارش صدای اقلیت پاکستان، شش مورد آدم ربایی، تغییر مذهب اجباری و ازدواج در رسانه های محلی در ماه ژانویه گزارش شده است، در حالی که پنج مورد از این قبیل در ماه فوریه رخ داده است.

این فهرست همچنین به حداقل 9 مورد اشاره می کند که در آن اجساد قربانیان هندو حلق آویز شده و حداقل چهار مورد قتل پیدا شده است.

در اوایل سال جاری، ماهش واسو، فعال حقوق هندو، در گزارشی به وزارت امور خارجه، خاطرنشان کرد که 96 مورد ربودن، تغییر مذهب اجباری، ازدواج و تجاوز گروهی به زنان متعلق به جامعه اقلیت در پاکستان رخ داده است.

اخیراً هزاران نفر از جوامع اقلیت مختلف در پاکستان در اعتراض به تغییر مذهب اجباری در مقابل مجلس سند تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در این تظاهرات، آنها شعارهایی علیه تغییر دین اجباری سر دادند و بنرهایی از دختران هندو که ربوده شده بودند و به زور به اسلام گرویدند نصب کردند.

(با ورودی های نمایندگی ها)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام