جنسن هوانگ، رئیس NVIDIA می‌گوید: «هر کسی می‌تواند به لطف هوش مصنوعی مهندس نرم‌افزار شود.

جنسن هوانگ، رئیس NVIDIA می‌گوید: «هر کسی می‌تواند به لطف هوش مصنوعی مهندس نرم‌افزار شود.

جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا، در کامپیوتکس تایپه اعلامیه قاطعانه ای ارائه کرد که هوش مصنوعی یک انقلاب محاسباتی را به پیش می برد و امکانات جدیدی را فراهم می کند و برنامه نویسی کامپیوتری را برای همه در دسترس قرار داده است، به این معنی که هر کسی می تواند برنامه نویس شود.

جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا، اعلامیه قاطعانه ای ارائه کرد و گفت که هوش مصنوعی (AI) «شکاف دیجیتالی» را از بین برده و برنامه نویسی رایانه را برای همه قابل دسترس کرده است. هوانگ در سخنرانی در انجمن Computex در تایپه تاکید کرد که هوش مصنوعی یک انقلاب محاسباتی را به پیش می‌برد و امکانات جدیدی را فراهم می‌کند.

انویدیا به عنوان یک تامین کننده پیشرو در تراشه ها و سیستم های محاسباتی برای هوش مصنوعی، به با ارزش ترین شرکت نیمه هادی فهرست شده جهان تبدیل شده است. این شرکت اخیراً پیش‌بینی درآمدی قوی برای سه ماهه دوم ارائه کرده است که از برآوردهای وال استریت پیشی گرفته است. این شرکت همچنین افزایش تقاضا برای تراشه های هوش مصنوعی خود را که خدماتی مانند ChatGPT را تامین می کند، اذعان کرد.

هوانگ در طول سخنرانی خود قابلیت های هوش مصنوعی را به نمایش گذاشت و نشان داد که چگونه یک برنامه می تواند یک آهنگ پاپ کوتاه را تنها با چند کلمه آموزشی تولید کند. او همچنین از برنامه های کاربردی جدیدی مانند مشارکت با گروه تبلیغاتی WPP (WPP.L) برای ایجاد محتوای مولد مبتنی بر هوش مصنوعی برای تبلیغات دیجیتال رونمایی کرد.

مقالات مرتبط

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی NVIDIA را در مسیر تبدیل شدن به اولین سازنده تراشه ایالات متحده با ارزش بیش از 1 تریلیون دلار قرار می دهد

هوش مصنوعی

سام آلتمن، مدیرعامل OpenAI می‌گوید قصد ترک اروپا را ندارد

انویدیا در تامین تقاضای بالای تراشه های هوش مصنوعی خود با چالش هایی مواجه شده است. ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، که ظاهراً قصد دارد یک استارت‌آپ هوش مصنوعی تأسیس کند، در مصاحبه‌ای اشاره کرد که دستیابی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) این شرکت «به‌طور قابل‌توجهی سخت‌تر از تهیه دارو است».

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام