جوان هندی الاصل متهم به کوبیدن کامیون به موانع نزدیک کاخ سفید در بازداشت تا هفته آینده

یک قاضی فدرال آمریکا اعلام کرد یک مرد هندی الاصل که متهم به برخورد یک کامیون با یک مانع امنیتی در نزدیکی کاخ سفید و تمجید از آدولف هیتلر است، پیش از جلسه بازداشتش در روز سه شنبه در بازداشت باقی خواهد ماند.

در جریان جلسه اولیه کوتاه سای وارشیث کاندولا در یک دادگاه فدرال در روز چهارشنبه، قاضی دادگاه ایالات متحده، رابین مریودر، دستور داد مظنون تا جلسه بازداشتش در 30 می در بازداشت بماند.

کاندولا، اهل ایالت میسوری ایالات متحده، اواخر روز دوشنبه با کامیون جعبه‌ای U-Haul به موانعی در امتداد میدان لافایت کوبید که چند قدمی کاخ سفید فاصله داشت. در این تصادف به کسی آسیبی نرسید و هیچ ماده منفجره ای در داخل خودروی اجاره ای یافت نشد.

مقالات مرتبط

سازمان بهداشت جهانی

نوجوان هندی الاصل که با یک کامیون در نزدیکی کاخ سفید تصادف کرد و می‌خواهد «جو بایدن» رئیس‌جمهور را بکشد، کیست؟

سازمان بهداشت جهانی

مرد مسن تک پا آمریکایی مورد حمله نزدیک به 1000 زنبور قاتل قرار گرفت و بیش از 250 بار نیش زد.

سوابق نشان می دهد که او ظاهراً برای شش ماه حمله را با هدف رسیدن به کاخ سفید، به دست گرفتن قدرت و به عهده گرفتن مسئولیت کشور طراحی کرده بود.

مقامات اجرای قانون گفتند که کاندولا، یک تحلیلگر داده بیکار که خود را توصیف می کند، در مورد کاخ سفید در صحنه حادثه اظهارات تهدیدآمیز کرد، از جمله اینکه می خواست جو بایدن را ربوده و به آن آسیب برساند و قدرت را به دست گیرد.

نیویورک پست گزارش داد که گفته می شود هدفش رسیدن به کاخ سفید، به دست گرفتن قدرت و به عهده گرفتن مسئولیت کشور است.

کاندولا با لباسی نارنجی در دادگاه حاضر شد. گزارش رسانه ها می گویند که او در حالی که نام خود را به قاضی می گفت به آرامی صحبت می کرد و به سؤالات استاندارد قاضی پاسخ می داد، اما در طول جلسه جلسه طولانی صحبت نکرد.

در طول جلسه، مری ودر به کاندولا اطلاع داد که اتهامی که او با آن مواجه است حداکثر 10 سال زندان، 250000 دلار جریمه نقدی یا ترکیبی از این دو را در پی دارد. همچنین دارای پرداخت اجباری استرداد است.

کاندولا به یک مورد غارت اموال ایالات متحده بیش از 1000 دلار متهم شده است.

این گزارش می افزاید که قاضی به کاندولا دستور داد تا در بازداشت بماند و او را یک خطر پرواز خواند و به تهدیدهای قبلی خشونت آمیز اشاره کرد.

کاندولا با یک اتهام فدرال برای آسیب رساندن به اموال مواجه است. او ابتدا به حمله با سلاح خطرناک متهم شد. عملکرد بی احتیاطی یک وسیله نقلیه موتوری؛ تهدید به قتل، آدم ربایی یا آسیب رساندن به رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور یا یکی از اعضای خانواده؛ تخریب اموال فدرال؛ و تجاوز

مقامات مجری قانون گفتند که پرچم نازی را در داخل کامیونی که کاندولا به درون موانع کاخ سفید می‌راند، پیدا کردند. آنها سلاح یا مواد منفجره پیدا نکردند. کسی آسیب ندید.

(با ورودی های PTI)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام