جول لو اسکوئارنک ، جراح بازنشسته فرانسوی ، در اولین بازی بزرگترین دادگاه پدوفیلی کشور ، 15 سال در زندان است

این پزشک که متهم به سوusing استفاده جنسی از بیش از 300 کودک شده است ، مشخص شد که بیش از سه عکس پورنوگرافیک از جمله تصاویر کودکان در اختیار دارد

جول لو اسکوئارنک ، جراح بازنشسته فرانسوی ، در اولین بازی بزرگترین دادگاه پدوفیلی کشور ، 15 سال در زندان است

تصویر نمایندگی اخبار 18

لیون: یک جراح بازنشسته فرانسوی متهم به سوusing استفاده جنسی بیش از 300 کودک خردسال طی دهه ها – در درجه اول بیماران خود در اتاق های بیمارستان – روز پنجشنبه به 15 سال زندان در اولین دادگاه بزرگترین پرونده پدوفیلی در این کشور محکوم شده است. .

دادگاه این هفته در شهر سنت ساینتس مربوط به چهار نفر بود که گفته می شود توسط جوئل لو اسکوئارنک 70 ساله هدف قرار گرفته است ، از جمله دو خواهرزاده وی ، یک همسایه زن جوان و یک کودک که در 4 سالگی در م establishmentسسه محل تحصیل بستری شده است.

فرانچسکا ساتا ، وکیل خانواده همسایه ، به “لو اسکوارنک” به جرم “تجاوز جنسی” و “سو ab استفاده جنسی” مقصر شناخته شد. AP. وی گفت که نام وی همچنین به پایگاه داده مجرمان جنسی اضافه خواهد شد.

در طول دادگاه ، لو اسکوئارنک اعتراف کرد که به خواهرزاده های خود تجاوز کرده است. از زمان به پایان رسیدن تحقیقات اولیه ، شکایت های حقوقی دیگر علیه دکتر بهم پیوسته است.

لو اسکوئارنک در ماه اکتبر به اتهامات سوusing استفاده جنسی در مجموع 312 نفر – که در آن زمان اکثراً کودک بودند – در سالهای 1986 تا 2014 در چندین م wereسسه ای که وی برای کار استفاده می کرد متهم شد. دادستان ها گفتند که آنها تقریباً به اندازه مردان و با میانگین سنی 11 سال زن را شامل می شود.

حدود 30 پرونده شناسایی شده دیگر نمی توانند به دادگاه بیایند ، بیشتر به این دلیل که واقعیتهای ادعا شده مدتها قبل برای پیگرد قانونی رخ داده است.

هنوز هیچ تاریخی برای دادرسی دوم مشخص نشده است.

اولین پرونده در سال 2017 به بازپرس رسید ، هنگامی که یک همسایه شش ساله به مادرش گفت که لو اسکوئارنک خود را لو داد و او را از حصار بین خواص آنها مورد آزار و اذیت قرار داد.

در جستجوی خانه Le Scouarnec ، محققان بیش از 3،000،000 تصویر از کودکان و سایر پورنوگرافی ها – و همچنین دفترهای گسترده ای را کشف کردند که جراح در آن خشونت جنسی علیه دختران و پسران را از سال 1989 تا 2017 شرح داده است. در کنار نام هر کودک ، نظرات مربوط به طبق گفته محققان ، ماهیت اعمال جنسی تحمیل شده است.

لو اسکوئارنك ادعا كرد كه خاطرات روزانه وی عنصری از خیال را در بر داشته است.

محققان می گویند تحت پوشش اقدامات پزشکی ، پزشك به محض تنها ماندن در اتاق بیمارستان ، از مزایای جنسی استفاده می كند. آنها می گویند استراتژی او این بود که خشونت جنسی را به عنوان یک حرکت حرفه ای کنار بگذارد و بیمارانی را هدف قرار دهد که جوان هستند و چه چیزی را فراموش نمی کنند یا نمی فهمند.

او همچنین طبق خاطرات روزانه ، كودكان بزرگتر را در اتاق عمل ، هنگام خواب یا بیهوشی ، هدف قرار داد.

در طول دادگاه س Quesالاتی در مورد این که چرا قبلاً چیزی بیرون نیامده و آیا برخی افراد از سو allegedاستفاده های احتمالی آگاه بوده اند ، به وجود آمده است.

این جراح پیش از این در سال 2005 به جرم داشتن و وارد کردن تصاویر پورنوگرافی کودکان به چهار ماه حبس تعلیقی محکوم شده بود.

تحقیقات نشان داده است که لو اسکوئارنک با دو پزشک دیگر شانه مالیده است ، یکی به جرم داشتن و انتشار تصاویر پورنوگرافی کودکان در منطقه غربی بریتنی و دیگری به جرم سو abuse استفاده جنسی از کودکان در شهر جنوب غربی جونزاک ، جایی که بعداً جراح نقل مکان کرد .

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.