جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، کیم جونگ اون از کره شمالی در میان دیگران به عنوان ستاره‌های راک در تصاویر هوش مصنوعی حضور دارند.

از جو بایدن تا کیم جونگ اون، معرفی رهبران جهان به عنوان ستاره های راک

جو بایدن در نقش «استار راک». اینستاگرام/@ jyo_john_mulloor

هوش مصنوعی (AI) به وضوح بر جهان مسلط شده است و با تلفیقی خلاقانه و خلاقانه از هنر، مردم را تحت سلطه خود درآورده است. با تلاش هنرمندان بر روی هوش مصنوعی، بسیار شگفت انگیز است که چگونه آنها چیزهای واقعاً جالبی خلق می کنند، بنابراین ثابت می کنند که هوش مصنوعی فقط نوشتن مقاله و ساختن گرافیک نیست. در مورد آن، یک روند اخیر نشان داده است که هنرمندان نسخه های هوش مصنوعی مکان ها و شخصیت های معروف از سراسر جهان را بازسازی می کنند. در جدیدترین مجموعه تصاویر، رهبران محبوب جهان در قیافه ستاره های راک دیده می شوند. این تصاویر که توسط یک هنرمند در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است، نشان می دهد که رهبران وقتی به عنوان ستاره های راک در دنیایی موازی تصور می شوند چگونه به نظر می رسند.

از نارندرا مودی، نخست وزیر هند گرفته تا جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، باراک اوباما و دونالد ترامپ، روسای جمهور سابق آمریکا، کیم جونگ اون از کره شمالی و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در میان دیگران، این تصاویر ظاهر “عالی” آنها را در حین حضور در صحنه نشان می دهد. با گیتار در دست و مایک در مقابلشان.

هنرمندی به نام جیو جان مولور در پست اینستاگرامی خود، خلقت خود را “کنسرت موسیقی رهبری جهانی” نامید و افزود که تصاویر هوش مصنوعی بر روی هوش مصنوعی Midjourney ساخته شده اند.

عکسبرداری «نامناسب» یک زن در اردوگاه کار اجباری آشویتس، کاربران اینترنت را عصبانی می کند. بررسی واکنش ها

ویل اسمیت و کیانو ریوز در حال سرو رول کاتی: هنرمند تصاویر هوش مصنوعی از افراد مشهور به عنوان فروشنده غذاهای خیابانی ایجاد می کند.

«به دنیای موازی که در آن اسطوره ها به ستاره های راک تبدیل می شوند خوش آمدید – کنسرت موسیقی رهبری جهانی! عکس‌های شگفت‌انگیزی را از یک واقعیت جایگزین تجربه کنید که در آن افسانه‌های سیاسی استعدادهای موسیقی خود را در یک کنسرت سخت به نمایش می‌گذارند. رهبران شاهد تبدیل به اسطوره می شوند و موسیقی در این رویداد خارق العاده از مرزها فراتر می رود.

نگاهی بیاندازید:

کاربران شبکه‌های اجتماعی که تحت تأثیر این خلاقیت قرار گرفتند، به بخش نظرات رفتند و واکنش‌هایی مانند «دنیا جای بهتری بود… کلاه بر سرت…»، «کار فوق‌العاده.. کیم و ترامپ کیک را برمی‌دارند!»، «ترامپ بخشی از گروه هوی متال در جهان موازی است» و غیره.

این پست تاکنون بیش از 31000 لایک و تعداد زیادی کامنت به دست آورده است و مردم را از آواتارهای واقعی هوش مصنوعی رهبران جهان شگفت زده کرده است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام