جو بایدن ، دادستان کل کالیفرنیا ، خاویر Becerra را به عنوان رئیس بخش بهداشت ، پاسخ COVID انتخاب می کند

در صورت تأیید سنا ، وی اولین لاتینی خواهد بود که ریاست این بخش را بر عهده دارد ، داروها و واکسن ها ، تحقیقات پزشکی و برنامه های بیمه درمانی تحت نظارت وی هستند.

واشنگتنجو بایدن رئیس جمهور منتخب دادستان کل کالیفرنیا را به عنوان وزیر بهداشت خود انتخاب کرد و یک مدافع قانون مراقبت مقرون به صرفه را در نقش اصلی برای نظارت بر دولت خود قرار داد ویروس کرونا واکنش.

به طور جداگانه ، بایدن یک متخصص بیماری های عفونی هاروارد ، دکتر روچل والنسکی ، را به عنوان رئیس مرکز کنترل و پیشگیری بیماری انتخاب کرد.

در صورت تأیید سنا ، Becerra ، 62 ساله ، اولین لاتین خواهد بود که ریاست وزارت بهداشت و خدمات انسانی ، یک آژانس 1 تریلیون دلاری به همراه 80،000 کارمند و نمونه کارها شامل داروها و واکسن ها ، تحقیقات برجسته پزشکی و برنامه های بیمه درمانی بیش از 130 میلیون آمریکایی را تحت پوشش قرار می دهد.

انتخاب بایدر از Becerra توسط دو نفر آشنا به این تصمیم تأیید شد ، آنها خواستند نامشان فاش نشود پیش از اعلامیه رسمی پیش بینی شده در روز سه شنبه.

دو نفر نیز به طور ناشناس انتخاب والنسکی را تأیید کردند. پست مدیر CDC نیازی به تأیید سنا ندارد.

بکرا ، به عنوان وکیل ارشد ایالت کالیفرنیا ، ائتلاف ایالت های دموکرات مدافع “اوباماکر” را از آخرین تلاش دولت ترامپ برای لغو آن رهبری کرده است ، یک پرونده حقوقی در انتظار تصمیم دیوان عالی در سال آینده است.

Becerra که از اعضای ارشد دموکرات مجلس نمایندگان بود ، در سال 2009 و 2010 در كنگره قانون بهداشت اوباما مشاركت داشت. در آن زمان وی به خبرنگاران می گفت كه یكی از انگیزه های اصلی وی داشتن دهها هزار فرد بیمه نشده در منطقه كالیفرنیای جنوبی وی بود.

Becerra رویکرد دقیق یک وکیل در تجزیه و تحلیل مشکلات و رفتار آرام دارد.

اما نظارت بر ویروس کرونا پاسخ پیچیده ترین وظیفه ای است که او تاکنون فکر کرده است. تا سال آینده ، ایالات متحده درگیر یک کمپین واکسیناسیون دسته جمعی می شود که مقدمات آن تحت دولت ترامپ فراهم شده است. اگرچه واکسن ها بسیار امیدوارکننده به نظر می رسند و از هیچ تلاشی برای برنامه ریزی برای توزیع آنها صرفه جویی نشده است ، اما هنوز نمی توان گفت که زمان رسیدن عکس به آغوش میلیون ها آمریکایی چقدر اوضاع به خوبی پیش خواهد رفت.

Becerra به تنهایی این کار را نخواهد کرد. بایدن ، که انتظار می رود گزینه های مهم مراقبت های بهداشتی را از اوایل روز سه شنبه اعلام کند ، در حال انجام یک رویکرد تیمی برای پاسخ ویروس دولت خود است.

پیش بینی می شود تاجر جف زینتس به عنوان کاخ سفید بایدن معرفی شود ویروس کرونا هماهنگ کننده. Zients ، مشاور اقتصادی رئیس جمهور پیشین باراک اوباما ، همچنین پس از راه اندازی فاجعه بار وب سایت HealthCare.gov ، منجر به نجات وب سایت شد. و ژنرال سابق جراح ، ویوک مورتی ، یکی از رئیسان بایدن ویروس کرونا انتظار می رود گروه ویژه ، در نقشی جدید مانند مشاور عالی پزشکی ، بازگردد.

اما اجزای اصلی HHS چکمه های موجود در دولت است ویروس کرونا واکنش. سازمان غذا و دارو بر واکسن ها و درمان ها نظارت می کند ، در حالی که بسیاری از تحقیقات علمی و پزشکی زمینه ای از NIH انجام می شود. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در کشف و مهار شیوع بیماری ها پیشگام هستند. مراکز خدمات مدیکر و مدیکید بیشتر از هر سه آمریکایی از جمله سالمندان آسیب پذیر و همچنین بسیاری از کودکان و افراد کم درآمد تحت پوشش بیمه هستند.

در زمان رئیس جمهور دونالد ترامپ ، پس از آنکه دانشمندان آژانس هشدار سریع و آشکاری مبنی بر مغایرت با اطمینان ترامپ از کنترل این ویروس ، با تلاطم در بازارهای مالی ، CDC به نقش کمتری کاهش یافت. FDA هدف حملات مكرر رئيس جمهوري قرار گرفت كه گمان مي كرد دانشمندانش انگيزه سياسي دارند و همچنين مي خواست آنها را با لاستيك درمان هاي ثابت نشده انجام دهند.

والنسکی به عنوان مدیر CDC جایگزین دکتر رابرت ردفیلد می شود که به طور دقیق به مردم گفت ویروس کرونا واکسن ها برای اکثر مردم تا سال آینده در دسترس نخواهند بود ، اما توسط ترامپ به عنوان “گیج” تحقیر می شوند. والنسکی متخصص برجسته بیماری های عفونی در بیمارستان عمومی ماساچوست است و کار خود را به مبارزه با HIV / AIDS اختصاص داده است.

شخصی که با این روند آشنا است اما مجاز به اظهارنظر عمومی نیست ، تجربه بکرا در اداره دستگاه دیوان سالاری دادستانی کل کالیفرنیا و همچنین موفقیت در کار با جمهوری خواهان به مهر و موم کردن انتخاب کمک کرد. Becerra با دادستان کل جمهوری خواه لوئیزیانا برای افزایش در دسترس بودن این پرونده کار کرده بود کووید -19 درمان دارویی Remdesivir در ایالات آنها. وی همچنین با دیگر دادستان های جمهوری خواه در زمینه چالش های حقوقی علیه تولیدکنندگان مواد افیونی همکاری نزدیک داشته است.

اوایل کالیفرنیا ویروس کرونا در پاسخ ، بكرا از تعطیلات گسترده دفاع كرد كه فرماندار گاوین نیوزوم برای محدود كردن همه گیری ، از جمله محدودیت در اجتماعات مذهبی ، اعمال كرده بود. سه کلیسا در جنوب کالیفرنیا از نیوسوم ، بکرا و دیگر مقامات ایالتی شکایت کرده بودند زیرا خدمات حضوری کلیسا متوقف شده بود.

پیشنهاد بایدن روز جمعه به Becerra تمدید شد. رئیس جمهور منتخب تحت فشار هیئت نمایندگان هیسپانیک کنگره برای تعیین لاتین ها به کابینه قرار گرفته است.

از بکرا در محافل حقوقی دموکرات ها به شوخی به عنوان مردی که بیش از دیگران از ترامپ شکایت کرده است ، نام برده شده است. فراتر از مراقبت های بهداشتی ، دادخواست های دادستان کل کالیفرنیا درمورد مسائل مربوط به مهاجرت گرفته تا سیاست های زیست محیطی بود.

پیش از این بکرا بیش از یک دهه در کنگره خدمت می کرد ، نمایندگی بخشهایی از شهرستان لس آنجلس. وی همچنین پس از تحصیل در مدرسه حقوق در استنفورد در مجلس ایالتی کالیفرنیا خدمت کرده بود.

مادر او در جالیسکو ، مکزیک متولد شد و پس از ازدواج با پدرش ، ساکن ساکرامنتو ، کالیفرنیا ، که در مکزیک بزرگ شده بود ، به آمریکا مهاجرت کرد.

Becerra اغلب والدین خود را به عنوان الهام خود ذکر می کند و می گوید که آنها اخلاق کاری قوی و میل به پیشرفت را در او ایجاد می کنند. پدرش در مشاغل راه سازی کار می کرد ، در حالی که مادرش کارمند روحانیت بود. بکرا با دکتر کارولینا ریز ، پزشکی متخصص در زمینه بهداشت مادر و جنین ازدواج کرده است.

در یک AP این مشخصات که سال گذشته منتشر شد ، یکی از دوستان مادام العمر Becerra گفت که او در دبیرستان به عنوان یک بازیکن گلف و یک بازیکن استثنایی پوکر آرامش و کنترل خود را حفظ کرد. Becerra هنگام تمرین با مجموعه ای از کلوپ های دست دوم با هزینه کمتر از 100 دلار ، توصیه های گلف بازان مشهور را مطالعه کرد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.