جو بایدن به طور رسمی توسط مدیر GSA برنده آشکار انتخابات 3 نوامبر تعیین شد

بیشتر متحدان جمهوریخواه دونالد ترامپ در حالی که در تلاش برای براندازی پیروزی جو بایدن در انتخابات 3 نوامبر بود ، در کنار او ایستاده بودند.

جو بایدن به طور رسمی توسط مدیر GSA برنده آشکار انتخابات 3 نوامبر تعیین شد

تصویر پرونده جو بایدن. توسط ارین شاف © 2020 نیویورک تایمز

امیلی مورفی ، مدیر اداره خدمات عمومی ، روز دوشنبه به طور رسمی جو بایدن را به عنوان برنده آشکار انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرد ، بودجه و منابع فدرال را برای شروع انتقال فراهم کرد و به مشاوران خود اجازه داد هماهنگی با مقامات دولت ترامپ را آغاز کنند.

این تصمیم پس از آن اعلام شد كه چندین قانونگذار ارشد جمهوری خواه تأخیر مورفی را در اجازه انتقال مسالمت آمیز قدرت آغاز كردند ، تأخیری كه بایدن و دستیاران ارشد وی اظهار داشتند تهدیدكننده امنیت ملی و توانایی دولت آینده برای برنامه ریزی موثر برای مبارزه با بیماری همه گیر در حال انجام است. .

مورفی در نامه خود گفته است كه “هرگز به طور مستقیم یا غیرمستقیم توسط هیچ مقام قوه مجریه تحت فشار قرار نگرفته است – از جمله افرادی كه در كاخ سفید یا GSA كار می كنند.” وی با بیان اینکه نمی خواهد از شمارش آرا و انتخاب رئیس جمهور قانون اساسی جلو بیفتد ، از تأخیر خود دفاع کرد.

وی در نامه ای به انتقال بایدن نوشت: “من فکر نمی کنم آژانس متولی بهبود خریدهای فدرال و مدیریت املاک باید خود را بالاتر از روند انتخابات مبتنی بر قانون اساسی قرار دهد.”

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، که بیش از دو هفته وقت خود را صرف ادعای دروغین پیروزی در انتخابات و پیش بردن تئوری های توطئه درباره رای تقلبی کرده است ، در توئیتر گفت که وی تصمیم مورفی را قبول کرد حتی وقتی قول داد که دعواهای قانونی را به چالش بکشد.

“پرونده ما به طور قاطع ادامه دارد ، ما مبارزه را ادامه خواهیم داد ، و من معتقدم که پیروز خواهیم شد!” ترامپ نوشت. “با این وجود ، به نفع کشور ما ، من به امیلی و تیم او توصیه می کنم آنچه را که باید با توجه به پروتکل های اولیه انجام شود ، انجام دهند و به تیم من نیز گفته اند که همین کار را انجام دهد.”

مورفی ادعای ترامپ مبنی بر اینكه وی را به تصمیم گیری راهنمایی كرده رد كرد و در نامه خود گفت: “من براساس قانون و حقایق موجود به طور مستقل به تصمیم خود رسیدم.”

مورفی در نامه خود گفت که او تصمیم خود را روز دوشنبه به دلیل “تحولات اخیر شامل چالش های حقوقی و تأیید نتایج انتخابات” اتخاذ کرده است ، احتمالاً اشاره به صدور گواهینامه آرا توسط مقامات انتخابات در چندین ایالت و رشته تصمیمات دادگاه است که تصمیم ترامپ را رد کرده است. چالش ها.

هیئت انتخاباتی ایالت میشیگان روز دوشنبه با مقاومت در برابر فشار ترامپ برای به تأخیر انداختن روند رای گیری و هموار ساختن راه برای بیدن برای دریافت 16 رای انتخاباتی ایالت ، میانه انتخابات ریاست جمهوری خود را تصویب کرد. در پنسیلوانیا ، دادگاه عالی ایالتی با مخالفت با مبارزات انتخاباتی ترامپ و متحدان جمهوری خواه اظهار داشت که تقریباً 8000 برگ آرا با امضا یا تاریخ باید شمارش شود.

بیشتر متحدان جمهوری خواه ترامپ در تلاش برای براندازی پیروزی بایدن در کنار او بودند. اما روز دوشنبه ، برخی از ارشدترین جمهوری خواهان سنا به شدت مورفی را ترغیب کردند که اجازه دهد روند انتقال ادامه یابد.

سناتور لامار الكساندر از تنسی ، یك جمهوری خواه ارشد كه امسال بازنشسته می شود ، در سه روز گذشته دومین فراخوان خود را برای انتقال سریع اعلام كرد.

الكساندر گفت: “از آنجا كه به نظر می رسد جو بایدن رئیس جمهور منتخب خواهد بود ، امید من این است كه ترامپ با موفقیت های چشمگیر خود افتخار كند ، كشور را در درجه اول قرار دهد و انتقال سریع و منظمی داشته باشد تا به دولت جدید موفق شود.” دوست نزدیک سناتور میچ مک کانل ، کنتاکی و رهبر اکثریت. “وقتی در زندگی عمومی هستید ، مردم آخرین کاری را که انجام می دهید به خاطر می آورند.”

در اوایل روز ، سناتورها راب پورتمن از اوهایو و شلی مور کاپیتو از ویرجینیای غربی بیانیه هایی را از ترامپ منتشر کردند و خواستار شروع بایدن از بایدن شدند ویروس کرونا و توجیهات امنیت ملی.

در یک گزینه در سین سیناتی Enquirer پورتمن که روز دوشنبه منتشر شد ، اذعان کرد که “اکثریت قابل توجهی از نزدیک به 74 میلیون آمریکایی که از ترامپ حمایت کردند ، مشروعیت انتخابات را زیر سوال می برند.” اما وی اصرار داشت که رأی دهندگان باید بدانند که علیرغم تلاش در سراسر کشور برای بازشماری آرا ، “عزم اولیه نشان می دهد که جو بایدن با آرا elect انتخاباتی کافی برای برنده شدن تغییر نکرده است.”

مایکل دی شیر ، نیکلاس فاندوس و کتی ادموندسون c.2020 شرکت نیویورک تایمز

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.