جو بایدن ماجو Varghese آمریکایی-هندی را انتخاب می کند تا مراسم تحلیف ریاست جمهوری را در 20 ژانویه ترتیب دهد

کمیته تحلیف ریاست جمهوری با Varghese به عنوان مدیر اجرایی همچنین شامل تونی آلن به عنوان مدیر اجرایی ، و ارین ویلسون و یوانا کانسلا به عنوان معاون مدیر اجرایی

جو بایدن ماجو Varghese آمریکایی-هندی را انتخاب می کند تا مراسم تحلیف ریاست جمهوری را در 20 ژانویه ترتیب دهد

تصویر پرونده جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا. AP

واشنگتن: رئیس جمهور منتخب جو بایدن و معاون رئیس جمهور منتخب كامالا هریس از ماژو ورگه سرخپوست آمریكایی در كمیته تحلیف ریاست جمهوری چهار عضو (PIC) نام بردند كه فعالیتهای مربوط به سوگند خود را در 20 ژانویه ترتیب می دهد.

این تیم شامل تونی آلن به عنوان مدیر ارشد اجرایی ، ماجو Varghese به عنوان مدیر اجرایی ، ارین ویلسون به عنوان معاون مدیر اجرایی و یوانا کانسلا به عنوان معاون مدیر اجرایی آن است.

“این افتخار است که به رهبری تیمی که فعالیتهای آغازین برای رئیس جمهور منتخب بایدن و معاون رئیس جمهور منتخب هریس را برنامه ریزی می کند ، ضمن حفظ تعهد خود در حفاظت از سلامتی و ایمنی آمریکایی ها و نشان دادن قدرت و مقاومت ملت ما ، افتخار است” ، Varghese در بیانیه ای گفت.

Verghese پنجمین آمریکایی هندی-آمریکایی است که توسط تیم انتقال بایدن پست های کلیدی داده می شود.

مراسم تحلیف آغاز یک دوره چهار ساله جدید برای رئیس جمهور ایالات متحده است. حتی اگر یک رئیس جمهور فعلی دوره دوم متوالی را آغاز کند ، این دوره برگزار می شود. وقایع مهم عبارتند از: سوگند اداری ، سخنرانی افتتاحیه ، رژه ، و توپ تحلیف.

وی گفت ، این افتتاح تاریخی به عنوان سکوی پرتاب دولت بایدن-هریس برای کار در روز اول و ضرب و شتم همه گیری ، بازسازی اقتصاد ما بهتر و وحدت کشور ما خواهد بود.

Varghese از ابتدای انتخابات از طریق مقدماتی مدیر عامل و مشاور ارشد در مبارزات انتخاباتی بایدن-هریس بود ، نظارت بر عملیات روزمره مبارزات و هدایت آن از طریق تغییر بی سابقه به کار از راه دور.

وی پیش از این در نقش های مختلف از جمله دستیار رئیس جمهور در امور مدیریت و مدیریت و معاون پیشرو در دولت باراک اوباما خدمت می کرد. وی همچنین به عنوان مدیر عامل در The Hub Project و به عنوان مشاور ارشد در شرکت حقوقی دنتونز کار کرده است.

Varghese از طریق آموزش وکیل ، از پدر و مادری که از Thiruvalla ، Kerala مهاجرت کرده اند ، در آمریکا متولد شد.

Varghese به عنوان دستیار رئیس جمهور در امور مدیریت و مدیریت از ژوئیه 2015 تا ژانویه 2017 ، مسئول عملیات روزمره مجموعه کاخ سفید از جمله نظارت بر بودجه کاخ سفید ، پرسنل ، امکانات ، تورها و رویدادهای مهم بود.

وی به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور و معاون مدیر پیشبرد از ژوئن 2014 تا ژوئیه 2015 ، به عنوان رئیس هیئت نمایندگی ایالات متحده برای بازدیدهای پیش از سراسر جهان متشکل از کارمندان کاخ سفید ، کارمندان امنیت ملی ، دفتر نظامی کاخ سفید خدمت کرد ، و سرویس مخفی ایالات متحده.

Varghese دارای مدرک لیسانس علوم سیاسی و اقتصاد از دانشگاه ماساچوست ، آمهرتس است.

Varghese پنجمین آمریکایی هندی-آمریکایی است که توسط تیم انتقال بایدن موقعیت های مهمی به خود اختصاص داده است. در ماه نوامبر ، جراح ویوک مورتی به عنوان رئیس صندلی منصوب شد کووید -19 نیروی کار.

Arun Majumdar (بخش انرژی) و Kiran Ahuja (دفتر مدیریت پرسنل) آمریکایی-هندی به عنوان رئیس کمیته های اصلی انتقال منصوب شدند.

نیرا تاندن-آمریکایی هندی به عنوان مدیر دفتر مدیریت و بودجه معرفی شده است.

مدیر عامل شرکت PIC آلن گفت: “مراسم تحلیف امسال در میان بیماری همه گیر متفاوت به نظر می رسد ، اما ما از افتتاحیه سنت های آمریکایی قدردانی خواهیم کرد و آمریکایی ها را در سراسر کشور درگیر خواهیم کرد و همه را سالم و ایمن نگه خواهیم داشت.” آلن رئیس دانشگاه ایالتی دلاور (DSU) است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.