جیرام رامش در حالی که بومای شکست را پذیرفت، می گوید: «مطمئناً کنگره پیروز شده است».

با نزدیک‌تر شدن کنگره به پیروزی در کارناتاکا، جیرام رامش، دبیر کل کنگره گفت که پیروزی حزب بزرگ قدیمی در ایالت جنوبی اکنون “حتمی” است.

با ثابت شدن نتایج در کارناتاکا، اکنون مسلم است که کنگره پیروز شده و نخست وزیر شکست خورده است. BJP کمپین انتخاباتی خود را به همه پرسی در مورد نخست وزیر و گرفتن «عشیرواد» توسط ایالت تبدیل کرده بود. که قاطعانه رد شده است!» او در توییتی گفت.

مقالات مرتبط

کارناتاکا

نظرسنجی کارناتاکا 2023: CM Bommai پس از رای دادن می گوید: “با اختلاف رکورد پیروز خواهم شد”

کارناتاکا

نخست‌وزیر مودی می‌گوید: انتخابات کارناتاکا 2023: کنگره با «موتور قدیمی» کار می‌کند، مانع از توسعه در ایالت خواهد شد.

در همین حال، اعضای حزب کنگره در حال حاضر جشن خود را در ایالت های مختلف آغاز کرده اند.

باساوراج بومای، وزیر ارشد، پیروزی BJP در کارناتاکا را پذیرفته است. او گفت: «ما نتوانسته‌ایم علامتی بگذاریم. پس از رسیدن به نتایج، تجزیه و تحلیل دقیق انجام خواهیم داد. ما به عنوان یک حزب ملی نه تنها تحلیل خواهیم کرد، بلکه خواهیم دید که چه کمبودها و خلأهایی در سطوح مختلف باقی مانده است. ما این نتیجه را با گام برداشته ایم.»

سیددارامایا، رهبر کنگره، در مورد پیروزی احتمالی حزب گفت: «به ما گفتیم که حتی اگر نخست وزیر مودی بیاید، هیچ کاری نتیجه نخواهد داد و می بینیم که این اتفاق افتاده است. ما در 120 کرسی پیشرو هستیم. همانطور که انتظار داشتیم اکثریت را بدست آوریم.»

همه به‌روزرسانی‌های زنده انتخابات مجلس کارناتاکا 2023 را اینجا ببینید

جایرام خاطرنشان کرد که وعده نظرسنجی کنگره بر مسائل محلی معیشت و امنیت غذایی، افزایش قیمت، ناراحتی کشاورزان، تامین برق، بیکاری و فساد متمرکز بود.

وی افزود: «نخست‌وزیر دودستگی را تزریق کرد و تلاش کرد دو قطبی‌سازی کند. رای در کارناتاکا برای موتوری در بنگالورو است که رشد اقتصادی را با هماهنگی اجتماعی ترکیب می کند.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.