حزب عمران خان خواستار تجمع اسلام آباد شد و می گوید اعتراضات سراسری ادامه دارد

حزب عمران خان خواستار تجمع اسلام آباد شد و می گوید اعتراضات سراسری ادامه دارد

رئیس تحریک انصاف پاکستان روز سه شنبه در مقابل دادگاه عالی اسلام آباد بازداشت شد. ANI

اسلام آباد: تحریک انصاف پاکستان به مقامات، کارگران و حامیان این حزب دستور داد صبح چهارشنبه در مجتمع قضایی اسلام آباد تجمع کنند و تاکید کرد که راهپیمایی های جاری در سراسر کشور تا آزادی عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان ادامه خواهد داشت.

دستورات مهم رهبری حزب: رهبران ارشد تحریک انصاف و کارگران و هواداران اسلام آباد ساعت 8 صبح وارد مجتمع قضایی اسلام آباد می شوند. تحصن انصاف حزب عمران خان پاکستان در صفحه رسمی توییتر خود نوشت: تحصن ها و اعتراضات جاری در سراسر کشور تا زمان آزادی عمران خان در مکان های مربوطه ادامه خواهد داشت.

در همین حال، فواد چودری، معاون ارشد حزب تحریک انصاف پاکستان (PTI) روز چهارشنبه گفت که این حزب امروز صبح به دادگاه عالی مراجعه خواهد کرد تا تاییدیه دادگاه عالی اسلام آباد در مورد بازداشت عمران خان، رئیس حزب را به چالش بکشد. فواد چودری تصمیم دادگاه عالی اسلام آباد را “تعجب آور” خواند.

ایالات متحده خواستار احترام به اصول دموکراتیک است

«آمریکا خواستار احترام به اصول دموکراتیک است»: کاخ سفید درباره دستگیری عمران خان

ایالات متحده خواستار احترام به اصول دموکراتیک است

اعتراضات در سراسر پاکستان علیه دستگیری عمران خان آغاز شد

وی در توئیتی نوشت: «جای تعجب است که دادگاه عالی اسلام آباد بازداشت عمران خان را قانونی اعلام کرده است، بازداشت عمران خان بدون صدور قرار وثیقه قبل از بازداشت غیرقانونی است، این تصمیم صبح امروز در دیوان عالی کشور مورد اعتراض قرار گرفته است. ”

رئیس تحریک انصاف پاکستان (PTI) در خارج از دادگاه عالی اسلام آباد توسط رنجرز بر اساس حکم دفتر ملی پاسخگویی (NAB) در پرونده القادر تراست دستگیر شد.

دادگاه عالی اسلام‌آباد روز سه‌شنبه بازداشت عمران خان نخست‌وزیر سابق پاکستان را «قانونی» خواند. ژئو نیوز گزارش شده است.

طبق این گزارش، عامر فاروق، رئیس IHC، که در مورد اقدام رنجرز برای دستگیری عمران خان از محل دادگاه سؤالاتی را در روز سه شنبه مطرح کرده بود، حکم محفوظ را اعلام کرد.

دفتر ملی پاسخگویی (NAB) تحقیقاتی را علیه عمران خان، بوشره بی‌بی و دیگران به دلیل به دست آوردن صدها کانال زمین به نام تراست دانشگاه القادر آغاز کرده بود که طبق گزارش‌ها، خسارتی بالغ بر 190 میلیون پوند به این کشور وارد شد. خزانه داری

بر اساس این اتهامات، عمران خان و سایر متهمان ظاهراً 50 میلیارد تا 190 میلیون پوند روپیه در آن زمان که توسط آژانس ملی جنایات بریتانیا (NCA) به دولت ارسال شده بود، تعدیل کردند. ژئو نیوز گزارش شده است. این بازیکن کریکت که تبدیل به سیاست شد، پروژه Trust for University Al-Qadir را در 26 دسامبر 2019 ثبت کرد.

پس از دستگیری عمران خان، اعتراضات در پاکستان آغاز شد. کارگران حزب تحریک انصاف در شهرهای سراسر کشور از جمله اسلام آباد، راولپندی، لاهور، کراچی، گجرانوالا، فیصل آباد، مولتان، پیشاور و مردان تظاهرات کردند. ژئو نیوز.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام