حکومت میانمار 7.5 میلیون کیات به شورشیان در ازای سلاح هایشان پیشنهاد می کند

این عکس که در 9 اکتبر 2021 گرفته شده است، اعضای نیروی دفاع مردمی، شاخه مسلح دولت غیرنظامی وحدت ملی مخالف رژیم نظامی حاکم میانمار را نشان می دهد که در اردوگاهی در ایالت کاین در حال شرکت در آموزش هستند. فایل AFP

حکومت نظامی میانمار تاکتیک های جدیدی را برای سرکوب شورشیان و مبارزان معترض علیه حکومت خودسرانه آن اتخاذ کرده است. ژنرال‌های شهر نایپیداو، پایتخت این کشور، در ازای دریافت اسلحه، به اعضای گروه‌های ضد حکومت نظامی جوایز نقدی اهدا می‌کنند.

بر اساس گزارش ها، به «گروه های تروریستی» و اعضای نیروی دفاع مردمی میانمار 7.5 میلیون کیات (3570 دلار آمریکا) برای تسلیم سلاح هایشان داده می شود که این مبلغ برای اکثر مردم میانمار امروزی است. رادیو آسیای آزاد.

با این حال، این پیشنهاد فقط برای افرادی قابل اعمال است که “مایل به بازگشت به حلقه قانونی هستند” یا “به دلایل امنیتی شخصی به طور غیرقانونی مسلح شده اند.”

میانمار

بحران میانمار موضوع اصلی نشست سران رهبران آسه آن در هفته آینده خواهد بود

میانمار

چین می گوید جهان باید به حاکمیت میانمار احترام بگذارد

کودتای نظامی در میانمار در مقابل موفقیت‌هایی که گروه‌های مقاومت در دو سال پس از به دست گرفتن کنترل حکومت نظامی به دست آورده‌اند، متحمل ضرر و زیان شده است.

مطابق با نور جهانی جدید میانماراعلامیه ارتش همچنین شورشیان را متهم به استفاده از ترس و تلقین برای وادار کردن “مردم بی گناه” به پیوستن به جنگ آنها کرد.

چیدمان جدید چه چیز دیگری ارائه می دهد؟

رژیم بین 200000 تا 7.5 میلیون کیات (95 تا 3570 دلار آمریکا) به اعضای شورشیان خواهد داد.

جدای از این، اعضایی که متهم به ارتکاب جرایمی مانند قتل و تجاوز به عنف هستند طبق قانون به “حبس آرام” تعلق خواهند گرفت.

در همین حال، افرادی که دارای مجوز حمل اسلحه هستند، در مورد نحوه دستیابی به اسلحه مورد سوال قرار نخواهند گرفت و می توان انتظار داشت که مورد تایید قرار گیرد، البته به شرط رعایت اصل مالکیت.

شورشیان پیشنهاد را رد کردند

با این حال، ممکن است این پیشنهاد فریبنده به نظر برسد، اعضای نیروی دفاع خلق راضی نیستند و پاداش را رد کرده اند.

یکی از اعضای 19 ساله پی‌دی‌اف گفت: «خونتا که از پی‌دی‌اف‌ها دعوت می‌کند تا به «طبقه قانونی» بازگردند، تنها نمونه‌ای از این است که چگونه قانون را آن‌طور که صلاح می‌داند دستکاری می‌کند.»

اظهارات آنها پر از نیات دروغین است. تا زمانیکه [the junta generals] در قدرت هستند، کشور همچنان رنج خواهد برد، بنابراین ما باید برای ریشه کن کردن آنها مبارزه کنیم. ما هرگز تسلیم نخواهیم شد – ما تا زمانی که آنها به پای عدالت آورده شوند و به خواست مردم پاسخ دهند، مبارزه خواهیم کرد.

سایار کیاونگ، رهبر انجمن ضد حکومت نظامی یانگون UG، گفت: «اعلان حکومت نظامی کمی خنده دار است – حکومت قانون در میانمار پس از انجام کودتا از بین رفت. پیشنهاد آنها برای “آرامش رویه های قانونی” نشان می دهد که آنها در حال ضعیف شدن هستند.”

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.