خانه ماسک در حال فروریختن است؟ الا اروین، مجری او، توییتر را ترک کرد

خانه ماسک در حال فروریختن است؟  الا اروین، مجری او، توییتر را ترک کرد

الا اروین، یکی از نزدیک ترین افراد مورد اعتماد ایلان ماسک، و رئیس بخش اعتماد و ایمنی توییتر، از شغل خود استعفا داد. ایروین یکی از سرسخت ترین حامیان ماسک بود و اغلب از برخی از جنجالی ترین حرکات او دفاع می کرد.

الا اروین، رئیس امنیت و اعتماد در توییتر، به رویترز اطلاع داد که از سمت خود در این شرکت رسانه اجتماعی استعفا داده است. ایروین که در ژوئن 2022 به توییتر پیوست، در نوامبر پس از کناره گیری رئیس قبلی، یوئل راث، مسئولیت تیم اعتماد و ایمنی را بر عهده گرفت. مسئولیت های او شامل نظارت بر تعدیل محتوا بود.

در اوایل ماه جاری، ماسک از انتصاب لیندا یاکارینو، رئیس سابق تبلیغات در NBCUniversal به عنوان مدیرعامل جدید توییتر خبر داد.

همچنین بخوانید: تغییر در فرمان: ایلان ماسک از سمت مدیرعاملی توییتر کنار می‌رود، لیندا یاکارینو، مدیر اجرایی NBC، مسئولیت را بر عهده می‌گیرد.

مقالات مرتبط

ایلان

ایلان ماسک از افزایش سانسور توییتر دفاع می‌کند، و مجله را به خاطر اشاره به آن «بی‌حس» می‌نامد.

ایلان

توییتر از اروپا خارج می شود؟ ایلان ماسک توئیتر را از توافق اتحادیه اروپا برای مبارزه با اطلاعات نادرست خارج کرد

یکی از سرسخت ترین حامیان ماسک
ایروین یکی از سرسخت ترین حامیان ماسک بود و اغلب توسط دیگران به عنوان مجری شخصی ماسک یاد می شد. بلومبرگ گزارش داد که ایروین قبلاً توییتر را در روزهای ابتدایی تصدی ماسک ترک کرده بود، اما از او خواسته شد تا در میان استعفاهای فزاینده بازگردد.

ایروین اولین بار در ماه ژوئن به تیم اعتماد و ایمنی توییتر پیوست، زمانی که ماسک در حال تصاحب مسئولیت بود، آن را ترک کرد، دوباره به توییتر پیوست و پس از اینکه ایلان ماسک کنترل کامل شرکت را به دست گرفت، سریعاً رتبه ها را ارتقا داد و به عنوان رئیس بخش رسید. یا فسخ کار مافوقش

در جریان ماجرای دکس کردن ایلان ماسک و جت شخصی او، توییتر به دلیل تعلیق روزنامه نگاران با واکنش شدید روبرو شد. واشنگتن پست گزارش داد که از نظر داخلی، تعلیق ها مستقیماً به ماسک مربوط نمی شود، بلکه بیشتر به «جهت الا» نسبت داده می شود.

افت عمومی
با این حال، در دسامبر 2022، تنها چند ماه پس از اینکه ماسک کنترل توییتر را به دست گرفت، ایروین و ماسک با هم برخورد عمومی کردند. در ماه دسامبر، ایلان ماسک و تیمش اقدامات پیشگیری از خودکشی توییتر را خاموش کردند. توییتر قابلیت #ThereIsHelp پلتفرم را غیرفعال کرده بود که برای به اشتراک گذاشتن منابع پیشگیری از خودکشی در کنار محتوای خاص طراحی شده بود.

طبق گزارش Ars Technica، مدت کوتاهی پس از گزارش این خبر توسط رویترز، ایروین به رویترز که این خبر را اعلام کرده بود ایمیل زد تا تأیید کند که این ویژگی “به طور موقت حذف شده است”. او گفت که این هفته پس از پایان یافتن «اصلاح و اصلاح درخواست‌های ما» توسط توییتر بازگردانده می‌شود.

همچنین بخوانید: تنش ها بین ماسک و رئیس امنیت و اعتماد توییتر شعله ور شد زیرا هر دو سعی می کنند دروغ های یکدیگر را فراخوانی کنند.

با این حال، زمانی که ایلان ماسک با بیانیه ایروین مخالفت کرد و گفت که گزارش رویترز در مورد این موضوع نادرست است و این ویژگی هرگز حذف نشد، همه چیز به شکل عجیبی درآمد. ماسک در توییت بعدی گزارش رویترز را «اخبار جعلی» اعلام کرد و به کاربران یادآور شد که «توئیتر از خودکشی جلوگیری نمی‌کند».

رفتن ایروین مانند همسالانش بی تشریفات بود
فورچون قبلا گزارش داده بود که به نظر می رسد حساب داخلی اسلک ایروین غیرفعال شده است.

از زمانی که ایلان ماسک میلیاردر توییتر را در ماه اکتبر تصاحب کرد، این پلتفرم به دلیل حفاظت ناکافی در برابر محتوای مضر با انتقاداتی مواجه شد. خروج ایروین با تلاش پلتفرم برای حفظ تبلیغ‌کنندگان مطابقت دارد، زیرا مارک‌ها در مورد ارتباط با محتوای نامناسب محتاط هستند.

پس از خرید ماسک، توییتر هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش داده و هزاران کارمند را اخراج کرده است، از جمله بسیاری از کسانی که در تلاش برای جلوگیری از محتوای مضر و غیرقانونی، تضمین یکپارچگی انتخابات و ترویج اطلاعات دقیق در این پلتفرم بودند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام