خرید گیفت کارت استیم از فروشگاه معتبر

گیفت کارت استیم یعنی آپشنهای مختلفش را خریداری کرده و آنها را در جهت افزایش هیجان و جذابیت بازی استفاده نمایید.

شما حتما باید ریجن اکانت steam خود را بر روی ترکیه ست کنید و با واحد پول لیر اقدام به خرید بازی مورد علاقه خود نمایید.

این تغییر باعث کاهش شدید قدرت خرید در میان ایرانیان تازهوارد در استیم خواهد شد چون استیم، منطقه ایران را به رسمیت نمیشناسد و اصلاً ایران ریجن خود را ندارد. خرید البته گيفت كارت استیم با ويزا،جزو یکی از مهمترین گیفت کارتهای دنیا شناخته شده است چون با داشتن قابليتهایی كه دارد مثل پرداخت در تمامی سایتهای خارجی و همه سایتهای آمریکایی نام برد.

گیفت کارت استیمسایتهایی نیز وجود دارند که در ازای کارهایی از جمله ارائه فیش خرید، اشتراکگذاری محتوا و یا محصول، بهازای دعوت هر فرد به یک کانال و کارهایی ازاینقبیل، امتیازاتی به شما میدهند.

نیز یک سرویس بازی آنلاین بسیار جذاب و هیجان انگیز است که روزانه میلیونها گیمر از انجام بازی های آن لذت میبرند. خرید از فروشگاه نیاز به احرازهویت دارد فقط از حساب بانکی خود خرید کنید. یک گیمر حرفهای میتواند هر بازی که نیاز دارد را از گیم استاپ تهیه کنید. خرید اشتراک پلی استیشن با استفاده از گیفت کارت استیم آن صورت میگیرد که روش مناسبی برای پرداخت هزینههای سرویس پلی استیشن میباشد.

خرید گیفت کارت استیم ارزاناین که بتوانید از همه قابلیتهای این سرویس بهره مند شوید، نیازمند داشتن اشتراک است که با استفاده از گیفت کارت اپل موزیک میتوان آن را خریداری کرد. دسترسی داشته باشید.

مسلما هیچ یک از شما از این که بتوانید به بهترین فیلمهای دنیا به راحتی دسترسی داشته باشید و همه قسمتهای سریالها را سریع دریافت کنید، بدتان نمیآید. مثلا بازی دیابلو یکی از بازیهای بسیار محبوب و جذای است که شما میتوانید در سرویس بتل نت نیز به آن دسترسی داشته باشید. این بازی ها از معروفیت و شهرت بسیاری برخودارند.

زمانی که شرکت Valve در سال 2003 استیم را راه اندازی کرد، صرفا برای ارائه بازی های این شرکت و دیگر شرکتها و ارائه خدمات به کاربران این بازی ها بود. یکی از راه های شارژ اکانت اسکایپ استفاده از گیفت کارت اسکایپ میباشد. با استفاده از این گیفت کارت میتوانید جهت افزایش شارژ و اعتبار خود برای خرید بازی و محتواهای درون برنامهای استفاد کنید.

شما هم میتوانید با فعال سازی گیفت کارت استیم از این خدمات استفاده کنید. همانطور که بیان کردیم برای خرید بازی از طریق استیم می توانیم استیم ولت خود را شارژ کنید.

خرید گیفت کارت استیم

چند اکانت در ریجن های پرفروش و ارزان دارند که از این طریق از تمامی بازیها و قیمتهای ارزان آن بهرهمند شده و با قیمتی بسیار پایین، بازی مورد نظر خود را خریداری میکنند. گیم پس ایکس باکس، یکی از سرویسهای محبوب و پرطرفدار شرکت مایکروسافت است که امکان استفاده نامحدود از خدمات خود را در ختیار کاربرانش میگذارد. دسترسی داشته باشید.گیفت کارت گیم پس ایکس باکس، روش مناسبی برای پرداخت هزینههای سرویس گیم پس میباشد که با آن میتوانید به بیشتر از 10 بازی جذاب و هیجان انگیز دسترسی داشته باشید و به دنیایی از بازیهای جذاب وارد شوید.

اپل موزیک یکی از سرویسهای محبوب شرکت اپل است که با آن میتوانید به آهنگها و موسیقیهای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. استیم در ۲۰۰۲، با نامهای Grid و Gazelle از ورژن بتای خود رونمایی کرد. اوریجین (Origin) شباهت زیادی به استیم دارد و قابلیت جالب آن گفتگوی آنلاین با بازیکنان است. پس از خرید گیفت کارت استیم والت یک پین کد در اختیار شما قرار میگیرد که در ادامه با استفاده از آن اکانت استیم خود را شارژ خواهید نمود. یکی از روش های شارژ حساب خود خرید گیفت کارت اسپاتیفای است.

گیفت کارت Play station now یکی از بهترین گیفت کارتهای ارائه شده توسط شرکت اپل میباشد که با آن میتوانید به بازی و آیتمهای درونبرنامهای پلی استیشن دسترسی داشته باشید. برای دسترسی نامحدود به موسیقی ها و قابلیت های این برنامه بهتر است که اکانت پرمیوم آن را خریداری و حساب خود را شارژ کنید. محیط گرافیکی بازی League Of Legends بسیار جذاب و هیجان برانگیز است و با افزودن قابلیتهای جدید به بازیهای آن میتوانید این جذابیت را دو چندان کنید. حتما اگر یک گیمر حرفهای باشید اسم league of legends را زیاد شنیده اید.

اگر شما از آن دسته گیمرهایی باشید که با کامپیوتر بازی میکنند، به احتمال زیادی میخواهید بازیهای مورد علاقهتان را به جای خرید سی دی آن که دیگر در این دوران مرسوم نیست، دانلود کنید. به طور واضح تر اگر شما پی پال یا کردیت کارت نداشته باشید، نمی توانید استیم والت خود را شارژ کنید. با اوریجین میتوانید به انواع بازی آنلاین دسترسی داشته باشید، آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید، همچنین با بازیکنان چت کنید. صنعت بازیها به قدری عمیق و گسترده شده که با سرویسهای مختلفی میتوان به گیمهای جذاب دسترسی داشت.

کاربرد این گیفت کارتها برای گیمرها عبارتند از: خرید بازیهای پولی، خرید آیتم های درون بازی های موبایلی، خرید آفر های بازیها و خرید پول بازی ها. تعدادی از این بازی ها را که در سال 2020 به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته شده است را لیست کرده ایم. لطفا در خرید خود و به کشور گیفت کارت ها دقت کنید؛ کدهای تحویل داده شده مرجوع و تعویض نمی شوند. اینجاست که پای گیفت کارت نتفلیکس وسط میآید و شما میتوانید با خرید آن به راحتی هزینه اشتراک نتفلیکس خود را پرداخت کنید.با داشتن اشتراک نتفلیکس میتوانید برای کودکان خود کارتون و انیمیشنهای مختلف بگذارید، اکانتتان را بر حسب علایق خود شخصی سازی کنید و اشتراک خود را برای دوست و فامیلهای خود به اشتراک گذارید.

1.ابتدا آی پی خود را در کشوی که میخواهید در آینده گیفت کارت مربوط به آن بخرید، تنظیم کنید. این گیفت کارت هم مانند سایر گیفت کارتها تاریخ انقضا ندارد و میتواند مورد مناسبی برای هدیه دادن به دوستان و آشنایان باشد. از آنجایی که این گیفت کارت تاریخ انقضا ندارد میتوانید آن را به همه گیمرها و علاقه مندان بازیهای کامپیوتری هدیه دهید. قبل از خرید باید در سایت عضو شوید دقت کنید که کد به شماره تماس شما و ایمیل شما ارسال می گردد پس در وارد کردن مشخصات دقت فرمایید.

منبع : https://dicardo.com/giftkatcategory?giftkartid=2