دادگاه حبس قضایی مانیش سیسودیا را تا 12 می تمدید کرد

کلاهبرداری مشروبات الکلی دهلی: دادگاه حبس قضایی مانیش سیسودیا را تا 12 می تمدید کرد.

مانیش سیسودیا، معاون سابق وزیر دهلی

مانیش سیسودیا، معاون سابق وزیر دهلی، در پرونده کلاهبرداری مشروبات الکلی تا 12 مه به بازداشت قضایی فرستاده شد.

دفتر مرکزی تحقیقات (CBI) به دادگاه اطلاع داده است که با وجود اینکه تحقیقات در این پرونده ادامه دارد، تحقیقات علیه سیسودیا کامل شده است. دادگاه به آژانس تحقیقات مرکزی دستور داده است که یک نسخه از برگه اتهام را در اختیار سیسودیا قرار دهد. اوایل روز سه‌شنبه، دادگاه حکم خود را در مورد درخواست وثیقه سیسودیا رزرو کرده بود.

مانیش سیسودیا، معاون سابق وزیر دهلی، در دومین برگه اتهامی که توسط CBI در پرونده سیاست مشروبات الکلی دهلی ثبت شده بود، معرفی شد. او بر اساس بخش‌های 7، 7a، و 8 قانون پیشگیری از فساد و 120(b) و 420 قانون مجازات هند (IPC) متهم شده است.

BJP، نماینده کنگره آرویند کجریوال برای بازسازی 45 کرور در محل اقامت

همانطور که ما بلوز توییتر ممتاز را تشویق می کنیم، فناوری بزرگ همچنان از شفافیت طفره می رود

به گزارش نیوز18، مقامات گفتند که تحقیقات نشان داده است که سیسودیا همدستی در کلاهبرداری سیاست مالیات غیرمستقیم دارد، به ویژه بر اساس بند 7 قانون پیشگیری از فساد که به «کارمندان دولتی که در رابطه با یک عمل رسمی رضایتی غیر از حقوق قانونی دریافت می‌کنند» می‌پردازد.

روز دوشنبه، یک دادگاه ویژه دهلی، حضانت قضایی سیسودیا را در پرونده های فساد و پولشویی که به ترتیب توسط CBI و ED در مورد ادعای کلاهبرداری مالیات غیر مستقیم تسلیم شده بود، تمدید کرد. قاضی ویژه MK Nagpal بازداشت سیسودیا را در پرونده CBI تا 27 آوریل و در پرونده ED تا 29 آوریل تمدید کرد.

CBI در 26 فوریه مانیش سیسودیا را در ارتباط با اتهام فساد در تدوین و اجرای سیاست مالیات غیر مستقیم دهلی 2021-22 که اکنون لغو شده است، دستگیر کرده بود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام