دانشمند ارشد مایکروسافت از درخواست ایلان ماسک برای توقف موقت هوش مصنوعی انتقاد می کند و می گوید که درخواست توقف بی فایده است.

دانشمند ارشد مایکروسافت از درخواست ایلان ماسک برای توقف موقت هوش مصنوعی انتقاد می کند و می گوید که درخواست توقف بی فایده است.

اریک جوئل هورویتز، دانشمند ارشد مایکروسافت، از ایلان ماسک و دیگرانی که نامه سرگشاده را امضا کرده بودند خواستار توقف توسعه هوش مصنوعی شدند. هورویتز معتقد است که نامه درخواستی بد تعریف شده است و رعایت آن هیچ فایده ای ندارد.

اریک جوئل هورویتز، مدیر ارشد علمی اریک مایکروسافت، ایلان ماسک و دیگرانی را که نامه سرگشاده‌ای را امضا کرده‌اند که خواستار توقف 6 ماهه توسعه هوش مصنوعی شده‌اند، مورد انتقاد قرار داده است. به گفته اریک، مردم حق دارند که بترسند. با این حال، فکر به دست گرفتن هوش مصنوعی دور از ذهن است.

به جای مکث، مدیر ارشد مایکروسافت معتقد است که ما باید فوراً برویم. اریک روز یکشنبه به فورچون گفت که او به “شتاب” اعتقاد دارد نه برعکس.

همچنین بخوانید: ایلان ماسک و کارشناسان هوش مصنوعی خواستار توقف توسعه سیستم‌های هوش مصنوعی هستند که عملکرد بهتری از GPT-4 دارند.

ChatGPT دارای “هوش عاطفی” عالی است، اغلب احساسات را بر حقایق ترجیح می دهد.

ایلان ماسک از تحویل تسلا Cybertruck از سه ماهه دوم یا سه ماهه سوم سال 2023 خبر داد.

هورویتز همچنین اظهار داشت که او همه کسانی را که نامه را امضا کرده اند تحسین می کند، اما کل موضوع یک “درخواست بسیار بد تعریف شده” است. به گفته این دانشمند کامپیوتر در جنبه های خاصی. او ادعا می کند که یک وقفه شش ماهه چندان هم یک وقفه نیست.

اریک استدلال می کند که ما باید تلاش های خود را برای درک پیچیدگی های این فناوری در حال توسعه و همیشه در حال تغییر، حتی تا حد تنظیم آن، تسریع کنیم.

اریک همچنین ترس از تسخیر تکنولوژی مردان را از بین می برد. البته تأثیر فرهنگی-اجتماعی هر فناوری که دارای تبعات سیاسی است، نگران کننده است. او معتقد است که ظهور هوش مصنوعی تنها چند ویژگی بشر را جایگزین خواهد کرد.

همچنین بخوانید: پدرخوانده هوش مصنوعی استعفا می دهد: کارشناس برجسته هوش مصنوعی گوگل استعفا می دهد و شروع به هشدار درباره آینده این فناوری می کند.

با این حال، در گوگل، همه چیز کمی متفاوت است. دکتر جفری هینتون، پدرخوانده مشهور هوش مصنوعی، قبلاً گوگل را در اقدامی غیرعادی ترک کرده بود. جابجایی او به این منظور بود که به او اجازه دهد آزادانه در مورد نگرانی های هوش مصنوعی صحبت کند.

هینتون به نیویورک تایمز گفت که بخشی از او از برخی کارهای زندگی خود پشیمان است. ترس او از این است که مردم عادی دیگر نتوانند حقیقت را تشخیص دهند. این برای هینتون بسیار ترسناک است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام