دختری از توییتر برای عکس سلفی خود پس‌زمینه می‌خواهد. نتایج شما را در انشعابات ترک خواهد کرد

دختری از توییتر برای عکس سلفی خود پس‌زمینه می‌خواهد.  نتایج شما را در انشعابات ترک خواهد کرد

تصویر با احترام: @jagadeeshDHFM01/Twitter

اینترنت اکنون به مکانی برای انواع چیزهای بسیار محبوب و عجیب تبدیل شده است. بسیار شگفت انگیز است که چگونه برخی از عجیب ترین ویدیوها، میم ها و کباب ها بلافاصله محبوب می شوند. این به وضوح مشخص می کند که ویروسی شدن دیگر به استعداد یا کار سخت وابسته نیست، اما هر چیز عجیب و غریبی می تواند به راحتی محبوب شود زیرا ما عاشق خنده، درام و سرگرمی هستیم.

نمونه‌ای از این اخیراً زمانی مطرح شد که عکس کاملاً معمولی یک دختر پس از درخواست از توییتر برای پیشنهاد تغییر پس‌زمینه در سلفی آینه‌ای‌اش در فضای مجازی منتشر شد. پیشنهادات خنده دار بود.

زنی به نام جنی سلفی آینه ای از خود را از یک فروشگاه کفش به اشتراک گذاشت و از او پیشنهاداتی برای تغییر پس زمینه خواست. آنچه بعداً آمد، شما را دچار دودستگی می‌کند.

شارک تانک قاضی آنوپام میتال «برنامه خرید تسلا را پس از از دست دادن «تیک آبی» توییتر لغو کرد. بررسی واکنش ها

این برگه سوال کلاس 5 مربوط به دوران قبل از استقلال آنقدرها هم که فکر می کنید آسان نیست

پست اصلی را بررسی کنید:

کاربران شبکه های اجتماعی در حالی که خلاقیت خود را به رخ می کشند، او را به یک فرشته تبدیل کردند، او را به ماه بردند و سپس او را مقابل زندان مرکزی در سرینگر فرود آوردند. کاربری با بال دادن به این دختر، او را به یک فرشته تبدیل کرد.

با پرش به یک روند محبوب، این دختر در این میم معروف قرار گرفت.

در یکی از تغییرات خنده دار پس زمینه، دختر بر روی سطح ماه با زمین در پس زمینه فرود آمد.

این دختر همچنین به عکس خانوادگی چیرانجیوی فوق ستاره جنوبی پیوست.

در اینجا چند واکنش دیگر وجود دارد:

این پست تاکنون بیش از 92000 بازدید با صدها لایک و چندین نظر جمع آوری کرده است. قابل ذکر است، این اولین بار نیست که چنین پستی در توییتر منتشر می شود. چندین لحظه سلفی خنده دار قبلا توجه توییتر را به خود جلب کرده بود. از حیوانات خانگی که عکس‌های سلفی والدینشان را بمباران می‌کنند تا ورود غافلگیرکننده اعضای خانواده به عکس‌ها و تماس‌های ویدیویی، انواع عکس‌ها و ویدیوها در فضای مجازی منتشر شده‌اند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.