در تیراندازی در برود واک هالیوود در فلوریدا 9 نفر مجروح شدند

تصاویر ترسناک: 9 نفر در تیراندازی در هالیوود براد واک در فلوریدا مجروح شدند

واکنش پلیس به تیراندازی در نزدیکی هالیوود بیچ براد واک در هالیوود، فلوریدا، عصر دوشنبه. (مایک استوکر/سان-سنتینل فلوریدا جنوبی از طریق AP)

در روز یادبود، تیراندازی در یک تفرجگاه ساحلی در هالیوود فلوریدا شروع شد و مردم را دیوانه وار به دنبال پناه برد. به گفته وی 9 نفر مجروح شدند آسوشیتدپرس.

Deanna Bettineschi، سخنگوی پلیس، گفت که تعدادی از مجروحان به بیمارستان کودکان منتقل شدند.

به گفته یانت اوباریو سانچز، سخنگوی سیستم مراقبت بهداشتی مموریال، 9 نفر مجروح شدند که شامل شش بزرگسال و سه کودک بودند و حال همه آنها پایدار است.

مقالات مرتبط

مرد

مردی که توسط تمساح در نزدیکی بندر شارلوت فلوریدا مورد حمله قرار گرفت. دستش را از دست می دهد

مرد

فرماندار ران دیسانتیس ترامپ را به دلیل اینکه ممنوعیت سقط جنین در فلوریدا “بیش از حد خشن” است مورد انتقاد قرار داد.

ویدیوی ویروسی را تماشا کنید:

چهار کودک بین 1 تا 17 سال و پنج بزرگسال بین 25 تا 65 سال مورد اصابت قرار گرفتند.

او گفت که یکی از آنها اواخر روز دوشنبه تحت عمل جراحی قرار داشت در حالی که بقیه وضعیت پایداری داشتند. هنوز مشخص نیست که آیا بیمارستان یک نوجوان 17 ساله را بزرگسال حساب کرده است یا خیر.

تیراندازی کمی قبل از ساعت 19 رخ داد. درگیری شروع شد، حداقل یک اسلحه کشیده شد و تیراندازی شد. گزارش شد که حداقل یک نفر در بازداشت بود، اما پلیس به دنبال مظنونان بیشتری بود AP.

رئیس پلیس کریس اوبراین گفت که هزاران نفر در منطقه حضور داشتند و ده ها افسر پلیس از جمله تعدادی از آنها که در نزدیکی بودند پاسخ دادند.

وی افزود: مایه تاسف است که ما شهروندان قانونمندی داریم که به سواحل ما می آیند و گروهی از مجرمان این کار را قطع می کنند.

این حادثه در خیابان هالیوود اوشن فرانت براد واک نزدیک یک فروشگاه رفاه، یک بستنی فروشی بن و جری و یک ساندویچ فروشی مترو اتفاق افتاد.

بر اساس گزارش، جاش لوی، شهردار هالیوود در بیانیه ای گفت AP“از سامری های خوب، امدادگران، پلیس و پزشکان و پرستاران اورژانس به خاطر واکنش فوری آنها برای کمک به قربانیان تیراندازی امروز تشکر می کنم.”

ساحل هالیوود یک مقصد ساحلی محبوب در حدود 17 کیلومتری جنوب فورت لادردیل و 32 کیلومتری شمال میامی است. به دلیل تعطیلات روز یادبود، انتظار می رفت که این ساحل بیش از حد معمول بازدیدکننده داشته باشد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام