در حالی که جو بایدن به پیروزی نزدیکتر است ، تیم او برنامه های انتقال به کاخ سفید را افزایش می دهد

به گفته منابع ناشناس ، بایدن در تلاش است ابتدا کارمندان احتمالی خود در کاخ سفید را پر کند ، انتظار نمی رود پست های کابینه تا حوالی شکرگذاری اعلام شود.

مشاوران جو بایدن روز جمعه برنامه ریزی انتقال خود را تسریع کردند زیرا نتایج انتخابات نشان داد که وی دارای مزیت در ایالت های جنگ است که می تواند ریاست جمهوری را به او تحویل دهد ، احتمالاً اوایل هفته آینده اولین مقامات ارشد در کاخ سفید بایدن نامیده می شود.

در ویلمینگتون ، دلاور و واشنگتن ، مشاوران و متحدان بایدن گفتگوهای خود را در مورد اینکه چه کسی ممکن است پست های مهم را پر کند ، چه در غرب بال و چه در سراسر آژانس ها ، به شدت هدایت می شود با توجه به برنامه بایدن برای جمع آوری متنوع ترین کابینه در تاریخ. .

این فعالیت در پشت صحنه تأکید می کند که حتی در حالی که بایدن علناً پیامی منظم در مورد شمارش هر رای را ارائه می داد و از ادعای پیروزی خودداری می کرد ، وی در حال برنامه ریزی برای شروع سریع کار خود بود زیرا ملت با یک بیماری همه گیر بدتر و یک اقتصاد آسیب دیده روبرو است.

بایدن که از روز 1 به دلیل پیوستن کشور به دور کشور دویده بود ، گفته می شود که علاقه مند به انجام یک حرکت دو حزب است زیرا وی قصد دارد یک دولت آینده را پس از یک انتخابات تفرقه انگیز که رئیس جمهور دونالد ترامپ تلاش می کند نتایج آن را تضعیف کند ، انجام دهد. به گفته بیش از دوازده نفر از افراد آشنا به روند برنامه ریزی که به شرط ناشناس ماندن برای بحث در مورد انتقال صحبت می کنند ، بایدن در تلاش است ابتدا کارمندان احتمالی خود در کاخ سفید را پر کند ، انتظار می رود پست های کابینه تا حدود شکرگذاری اعلام نشود. .

به روزرسانی های مستقیم نتایج انتخابات ایالات متحده را اینجا دنبال کنید

تیم بایدن بی سر و صدا جمع آوری پول برای عملیات انتقال او را در ماه مه آغاز کرد و حداقل 7 میلیون دلار برای پرداخت هزینه های خود جمع آوری کرده است. اردوگاه بایدن برای چندین سناریو آماده شده است در صورتی که ترامپ حاضر به قبول نتیجه نشود و دولت او در انتقال مشارکت نکند.

به گفته مقامات بایدن تاکنون ، مقامات دولت ترامپ با حسن نیت کار کرده اند و گفته اند که آنها امیدوارند و انتظار دارند همکاری ادامه یابد.

مانند ویروس کرونا دستیاران بایدن در حال برنامه ریزی برای اولین تصمیمات انتقالی انتقادی هستند که به مراقبت های بهداشتی و رسیدگی به بیماری همه گیر ، موضوع اصلی مبارزات وی در ماه های آخر ، تمرکز می کنند. آنها یک گروه داخلی متشکل از تقریباً دوازده متخصص سیاست و بهداشت را برای بررسی تولید و تحویل واکسن ، بهبود داده های بهداشتی و تأمین زنجیره های تأمین ، از جمله سایر موارد ، جمع کرده اند.

بایدن جمعه شب در یک سخنرانی گفت: “ما منتظر کار نیستیم.”

از جمله کسانی که انتظار می رود نقش اساسی در مراقبت های بهداشتی در دولت بایدن داشته باشند ، ویوک مورتی ، یک ژنرال سابق جراح در زمان رئیس جمهور باراک اوباما است ، که ماهها به طور خصوصی به بایدن در مورد بیماری همه گیر مشاوره داده و انتظار می رود که نقش عمومی زیادی را به عنوان چهره پاسخ احتمالی دولت دموکرات به ویروس ، ارائه مشاوره در مورد استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی.

مقامات گذار همچنین در حال بررسی این هستند که چه نوع اقدامات اقتصادی را می توان تقریباً بلافاصله انجام داد ، از جمله بازگرداندن برخی از دستورات اجرایی ترامپ ، بخشی از سنتی که در آن روسای جمهور جدید به سرعت برای تغییر یا تغییر قوانین در آژانس های فدرال حرکت می کنند.

بایدن 77 ساله به همکارانش گفته است که وی دو دوره ریاست خود را به عنوان معاون رئیس جمهور و دانش خود را در مورد نحوه کار کاخ سفید از داخل به عنوان مزیت های اساسی در ایجاد یک دولت می داند. و او به صورت عمومی و خصوصی این نکته را صریح عنوان کرده است که تیم متنوعی در انجام وظیفه او نقش اساسی دارد.

بهدن در این بهار هنگامی که در مورد کابینه احتمالی خود صحبت می کرد ، گفت: “مردان ، زنان ، همجنسگرا ، راست ، وسط ، رو به روی تخته ، سیاه ، سفید ، آسیایی.” “واقعاً مهم است که شما مانند کشور به نظر برسید ، زیرا همه دیدگاه کمی متفاوتی دارند.”

اگرچه بایدن و دموکراتها به شدت برای کنترل سنا فشار آوردند ، اما این حزب در رقابتهای این هفته که به شدت مورد اختلاف بود کوتاه آمد. اکنون جمهوری خواهان سنا احتمالاً حق انتصاب در مقام های ارشد وی را دارند ، واقعیتی که در مورد گفتگوها بسیار چشمگیر است ، حتی اگر دموکرات ها در صورت پیروزی در دو انتخابات دور دوم در گرجستان در ژانویه ، هنوز هم می توانند سنا را کنترل کنند.

حتی قبل از اینکه مشخص شود که دموکرات ها اکثریت مشخصی را در مجلس سنا به دست نمی آورند ، مشاوران بایدن شروع به آماده شدن برای کبودی در نبردهای تأیید کابینه می کنند و سربازان پیشکسوت اوباما را برای اداره آنچه که به طور غیررسمی اتاق جنگ گذار نامیده می شود ، وارد می کنند.

در صورت پیروزی بایدن ، انتظار می رود که وی در ابتدا بر روی پر کردن پست های ارشد کاخ سفید ، از جمله رئیس ستاد ، قدرتمندترین پست منفرد ، تمرکز کند. دیده می شود که ران کلین ، رئیس ستاد سابق وی به عنوان معاون رئیس جمهور ، که به عنوان هماهنگ کننده پاسخ به ابولا در کاخ سفید در زمان اوباما خدمت می کرد ، مسیر کار در این کار را دارد ، هرچند گزارش می شود که دیگران هنوز تحت بررسی جدی هستند.

در مرکز برنامه ریزی انتقال بایدن تد کافمن ، رئیس ستاد سابق وی در مجلس سنا است که پس از معاونیت رئیس جمهور به جای بایدن به عنوان سناتور منصوب شد ، و همچنین جف زینتس ، یکی از مقامات سابق دولت اوباما.

کافمن مانند بایدن ، به عنوان یک نهادگرا شناخته می شود ، و او قانون اختصاص منابع اضافی دولت به تیم های انتقال را نوشت. یوهانس آبراهام ، که در کاخ سفید اوباما به عنوان دستیار اصلی والری جارت و شورای اقتصاد ملی کار می کرد ، نظارت بر عملیات روزمره را بر عهده دارد.

با توجه به دهه ها فعالیت حرفه ای خود در واشنگتن ، بایدن از زمان حضور در سنا و کاخ سفید با افراد مختلف در زمینه های مختلف سیاست روابط زیادی دارد. این تاریخچه همچنین به این معنی است که تیم انتقالی وی با مشاوره بیرونی و همکاران سابق بایدن روبرو شده است که به دنبال شغل و نفوذ هستند.

بخشهایی از بازیگران که در تمام دوران مبارزات ریاست جمهوری گوش بایدن را داشتند – آنیتا دان ، مشاور ارشد. استیو ریچتی ، دیگر رئیس دفتر سابق معاون رئیس جمهور ؛ و کلین – از جمله کسانی هستند که تشکیل یک دولت آینده را راهنمایی می کنند. سناتور کمالا هریس از کالیفرنیا ، رقیب وی ، نام هایی را تولید می کند و به طور منظم با بایدن صحبت می کند. در مدار سیاست بایدن در مورد مبارزات انتخاباتی ، جیک سالیوان و آنتونی جی بلینکن به عنوان تأثیرگذارترین چهره ها دیده می شوند و انتظار می رود که هر دو دارای پست های ارشد در یک دولت بالقوه باشند.

جایی که آنها فرود می آیند یکی از تصمیمات اولیه است که می تواند در تعیین سایر قرارها کمک کند. سالیوان ، مشاور سابق هیلاری کلینتون ، برای یکی از این پست ها صف بندی شده است ، در حالی که بلینکن ، که به عنوان مشاور امنیت ملی معاون رئیس جمهور خدمت می کرد ، به عنوان کاندیدای اصلی مشاور امنیت ملی شناخته می شود.

برخی از قدرتمندترین مواضع کابینه در یک دولت احتمالی بایدن از قبل شناخته شده اند.

میشیل فلورنوی ، معاون سابق دفاع در امور سیاست ، که در طول مبارزات انتخاباتی با مقامات بایدن کار می کرد ، بهترین نامزد برای رهبری وزارت دفاع است. او اولین زنی است که به این سمت منصوب شده است.

Lael Brainard ، که در هیئت رئیسه فدرال رزرو حضور دارد و در وزارت خزانه داری تحت اوباما خدمت می کرد ، بیشترین بحث در مورد کاندیدا برای اداره این بخش است ، به خصوص اگر سنا توسط جمهوریخواهان کنترل شود ، که تأیید آن دشوارتر است انتخاب مترقی تر مانند سناتور الیزابت وارن از ماساچوست.

سوزان رایس ، مشاور سابق امنیت ملی در زمان دولت اوباما که بایدن وی را برای معاون رئیس جمهور تأیید کرد ، به عنوان گزینه اصلی برای وزیر خارجه در نظر گرفته شده است ، اما تهدید جمهوری خواهان سنا برای جلوگیری از تبدیل شدن وی به دیپلمات ارشد کشور در سال 2012 منجر به کناره گیری وی شد. ، و نامزدی او مطمئناً مبارزه ای را در پی خواهد داشت.

بلینکن ، معاون وزیر امور خارجه سابق ، در میان متحدان بایدن به عنوان گزینه احتمالی مورد بحث قرار گرفته است ، همراه با سناتور کریس کوونز از دلاور ، یکی از حامیان برجسته بایدن که در ماه اکتبر مقاله ای در مجله Foreign Affairs در مورد دیدگاه های جهانی خود نوشت.

انتظار می رود در صورت پیروزی نامزد دموکرات ها ، نماینده سدریک ریچموند از لوئیزیانا ، یکی از رئیسان مبارزات انتخاباتی و مشاور بایدن ، در کاخ سفید نقشی داشته باشد. رئیس دیگر مبارزات انتخاباتی ، اریک گارستی ، شهردار لس آنجلس ، که همچنین در کمیته جستجوی بایدن برای معاون رئیس جمهور خدمت می کرد ، می تواند به یک دولت احتمالی بپیوندد ، هرچند مشخص نبود که چه مسئولیتی ممکن است وی را به واشنگتن فریب دهد.

رهبران انتقال بایدن آگاه هستند که بسیاری از کارمندان دولت در سراسر بوروکراسی فدرال از نظر روحیه ای بی روح شده اند و در دوران دولت ترامپ احساس حاشیه کرده اند. آنها با حرکتی کوچک ، برخلاف آنچه ترامپ در سال 2016 “تیم های فرود” نامید ، “اولین حضور بالقوه خود را در آژانس ها” تیم های بررسی آژانس “می نامند.

انتخابات میان دوره ای ، در سال 2022 ، که به طور سنتی برای هر حزبی که کاخ سفید را در اختیار داشته باشد ، مبارزه می کرد و به ویژه برای دموکرات ها در دوره ای از چالش های اولیه مترقی که به طور فزاینده ای رایج است ، در حال بحث و بررسی است.

برخی از اعضای مجلس دموکرات که بایدن را زود تأیید کردند ، مانند نماینده Filemon B. Vela Jr. از تگزاس و نماینده Brendan Boyle از پنسیلوانیا ، اگر آنها را بخواهند ، می توانند در صف سمت های دولت باشند.

این روزها بایدن در توقف با بویل در فیلادلفیا گفت: “ما عبارتی از كجا آمده ام: شما هرگز كسانی را كه شما را به رقص دعوت می كنند فراموش نمی كنید.”

عملیات بایدن در حال آماده سازی ترامپ است تا بتواند به طور بالقوه سد راههای انتقالی شود. تیم انتقالی در حال حاضر بیش از 75 مقام را تشکیل داده است ، با برنامه ریزی برای این تعداد تا 300 نفر از کارکنان انتقال تا روز تحلیف در ژانویه. مدیر اداره خدمات عمومی این اختیار قانونی را دارد که حدود 6.6 میلیون دلار از بودجه فدرال برای انتقال بایدن را آزاد کند ، و در سالهای گذشته این کار را بلافاصله پس از فراخوان مسابقه انجام داده است.

پاملا پنینگتون ، سخنگوی GSA ، در بیانیه ای گفت امیلی دبلیو مورفی ، منصوب ترامپ به عنوان مدیر آژانس ، هنگامی که مشخص شد مسابقه به پایان رسیده است ، انتقال رسمی را آغاز خواهد کرد.

پنینگتون گفت: “مدیر GSA برنده را در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب نمی کند.” “مدیر GSA پس از مشخص شدن برنده بر اساس روند تعیین شده در قانون اساسی ، نامزد موفق مشهود را تأیید می کند.”

Shane Goldmacher ، Glenn Thrush و Michael D Shear ، c.2020 شرکت نیویورک تایمز

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.