دونالد ترامپ با اشاره به روند انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 ، می گوید “چهار سال دیگر شما را می بینیم”

رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی در مراسم تعطیلات در کاخ سفید ، دوباره ادعا کرد که پیروزی وی را در یک انتخابات “تقلبی” دزدیدند

واشنگتن: دونالد ترامپ هنوز یک ماه پس از شکست انتخاباتی خود مقابل جو بایدن عصبانی و تلخ است ، صریحاً در مورد دومین دوره ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024 صحبت می کند.

وكلا و حامیان ترامپ با عدم پذیرش شکست ، روز چهارشنبه به طرح پرونده های قضایی ادامه دادند و حتی خواستار مداخله فوق العاده ای مانند قانون نظامی برای مجبور كردن رای جدید شدند.

و ترامپ یک ویدیوی 46 دقیقه ای فوق العاده منتشر کرد که در آن او دوباره ادعا کرد پیروزی وی را در یک انتخابات “تقلب” دزدیدند.

اما رئیس جمهور در یک مهمانی کریسمس در کاخ سفید در روز سه شنبه ، رئیس جمهور اظهار داشت که ممکن است در این جنگ شکست خورده باشد ، اما به عنوان رئیس جمهور یک دوره ای آرام آرام بازنشسته نخواهد شد.

وی به مهمانان گفت: “این چهار سال شگفت انگیز بود. ما در تلاشیم چهار سال دیگر نیز انجام دهیم. در غیر این صورت ، چهار سال دیگر شما را می بینم.”

این اظهار نظر شاید نزدیکترین دیدگاه باشد که ترامپ 74 ساله در پذیرفتن تلاش کیشوتیک یک ماهه خود برای برگرداندن پیروزی بایدن شکست خورده است.

اکنون هر شش ایالت مورد مناقشه مقامات رسمی خود را تأیید کرده اند ، و شمارش ملی به بایدن نزدیک به هفت میلیون رأی بیشتر از ترامپ می دهد که حاشیه غیرقابل عبور چهار درصدی است.

روز سه شنبه ، دادستان کل ویلیام بار اعلام کرد که وزارت دادگستری هیچ دلیل قابل توجهی در مورد تقلب در انتخابات پیدا نکرده است.

در همین حال ، بایدن آماده ساختن خود برای دستیابی به مقام در 20 ژانویه را ادامه داد مجله نیویورک تایمز در یک مصاحبه چگونه می خواهد اقتصاد را احیا کند.

بایدن گفت: “من می خواهم اطمینان حاصل كنم كه ما ابتدا با سرمایه گذاری در آمریكا جهنمی خواهیم جنگید.”

“خیلی شواهد”

ترامپ هنوز هم از پذیرفتن شکست خود در 3 نوامبر خودداری می کند و وی را پس از یک دوره از ریاست مجبور می کند.

وی در کاخ سفید همچنان بسته بوده است و حضور عمومی خود را محدود کرده و ظاهراً جلسات رسمی کمی برگزار کرده است ، در حالی که توئیت های خشن درباره ادعای تقلب در انتخابات منتشر کرده است.

اما بر اساس گزارش رسانه ها ، وی در حال آماده سازی خروج از کشور است ، و درمورد صدور بخشش پیشگیرانه برای سه فرزند بزرگسال خود – دون جونیور ، اریک و ایوانکا – برای همسر ایوانکا ، جارد کوشنر ، و وکیل شخصی خود ، رودی جولیانی ، بحث هایی را انجام داده است.

روز چهارشنبه او در توییتر یک سخنرانی رسمی درباره انتخابات منتشر کرد.

وی شروع کرد: “این ممکن است مهمترین سخنرانی من باشد.”

وی با بیان اینکه دموکرات ها از این انتخابات استفاده کردند ، شکایات زیادی را در مورد انتخابات خواند کووید -19 بحران برای استفاده گسترده از رای گیری های پستی ، که به گفته وی برای حمایت از بایدن به طور کلاهبرداری دستکاری شده است.

وی گفت: “این انتخابات تقلب شد ، همه آن را می دانند.”

“از نظر آماری غیرممکن است شخصی ، من که مسئول این اتهام بوده ایم ، ضرر کنیم.”

ترامپ گفت: “ما شواهد زیادی داریم.”

حامیان به مبارزه علیه نتایج ادامه دادند. جولیانی روز چهارشنبه در مجلس قانونگذاری ایالت میشیگان حاضر شد تا ادعاهای خود را درباره بی نظمی ارائه دهد.

در جورجیا ، سیدنی پاول ، وکیل دیگری که به کارزار انتخاباتی ترامپ وابسته بود ، با تجمع طرفداران ادعا کرد که آرا their آنها شمرده نشده است.

اما اظهارات بار ، در قطع رابطه با رئیس جمهور ، روز سه شنبه بسیار فراتر رفت تا ادعاهای آنها را خدشه دار کند.

وی گفت: “تا به امروز ، تقلبی در مقیاسی ندیده ایم كه بتواند نتیجه دیگری در انتخابات داشته باشد.”

کسی قرار است تیر بخورد

مبارزات انتخاباتی برای به تأخیر انداختن و طرح دعوا در نتایج انتخابات ، در جهت های ناموزون قرار گرفت.

در جورجیا که هنوز در اوایل ژانویه با رای گیری دیگری در مورد دو کرسی مورد اختلاف مجلس سنای آمریکا روبرو است ، مقامات اظهار داشتند سخنان ترامپ خطرناک است و باعث ایجاد خشونت علیه مقامات می شود.

گابریل استرلینگ ، مدیر سیستم رأی گیری روز سه شنبه گفت: “کسی صدمه خواهد دید. کسی تیر خواهد خورد. کسی کشته خواهد شد. این درست نیست.”

و دو ژنرال برجسته سه ستاره بازنشسته ، از جمله مایکل فلین ، مشاور سابق امنیت ملی ترامپ ، با کمال میل از ترامپ برای اعلام حکومت نظامی و نظارت نظامی بر یک انتخابات جدید خواستند.

ترامپ راهی جورجیا شد

برنامه های فوری ترامپ این بود که روز شنبه به گرجستان برود و در کنار دو نامزد جمهوری خواه سنا ، که برای کنترل قدرت در سنای ایالات متحده مهم است ، به مبارزات انتخاباتی بپردازد.

اما فراتر از آن ، زمانی که او ممکن است آشکارا فقدان خود را بپذیرد ، یا نقشه های خود را پس از ریاست جمهوری ترسیم کند ، ناشناخته باقی ماند.

مطابق با اخبار NBC، ترامپ درباره احتمال آغاز مبارزات انتخاباتی خود در سال 2024 در 20 ژانویه ، روزی که بایدن به عنوان رئیس جمهور آغاز می شود ، با دستیاران نزدیک خود بحث کرده است.

از نظر تئوری ، هیچ چیز مانع از اجرای دیگر نمی شود. قانون اساسی آمریكا ، روسای جمهور را به دو دوره چهار ساله محدود كرده است ، اما لازم نیست كه آنها متوالی باشند.

اما فقط یک رئیس جمهور این کار را کرد: گروور کلیولند ، در اواخر قرن نوزدهم.

وقتی واشنگتن به دولت بایدن می رود ، سرمایه دار املاک و مستغلات با از دست دادن مرکز توجه و کنترل حزب جمهوری خواه روبرو می شود.

با این حال او از حمایت گسترده رای دهندگان که همچنان می توانند پشت سر او تجمع کنند و او را به یک نیروی مستمر در سیاست جمهوری خواهان تبدیل می کنند ، برخوردار است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. گجت های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.