دونالد ترامپ همزمان با نزدیک شدن به مراسم تحلیف جو بایدن ، ادعاهای بی اساس کلاهبرداری رای دهندگان را بازیافت می کند

اظهارات ترامپ س questionsالاتی را درمورد اینکه وی ممکن است در مبارزات انتخاباتی خود برای لغو پیروزی بایدن پیش رود ، از جمله اینکه آیا ممکن است جمهوری خواهان را در کنگره تحت فشار قرار دهد تا از تصویب رای جلوگیری کند

واشنگتن: دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا که به طور فزاینده ای از واقعیت جدا می شد ، در برابر سخنرانی کاخ سفید ایستاد و 46 دقیقه در برابر نتایج انتخابات که برای جو بایدن دموکرات به پیروزی منجر شد ، گفتگو کرد ، و یکی از اشتباهات اشتباه را یکی پس از دیگری بیان کرد تا ادعای بی اساس خود را که واقعاً پیروز شده است ، پشت سر بگذارد.

ترامپ خطاب به آدرس خود ، چهارشنبه فقط در شبکه های اجتماعی منتشر شد و در برابر هیچ مخاطبی ، شاید “مهمترین سخنرانی” دوره ریاست جمهوری خود را ایراد کرد. اما این عمدتا بازیافت همان حجم اطلاعات غلط و ادعاهای بی اساس در مورد تقلب در رای دهندگان بود که وی از ماه گذشته ساخته شده است.

ترامپ ، که از اتاق دیپلماتیک صحبت می کرد ، حتی پس از تأیید نتایج انتخابات از سوی ایالت و همچنان که بایدن قبل از مراسم تحلیف خود در 20 ژانویه ، کابینه خود را فشار می دهد ، فشار بی فایده خود را در برابر انتخابات حفظ کرد.

اظهارات ترامپ س questionsالاتی را درمورد اینکه وی ممکن است برای لغو پیروزی بایدن در مبارزات انتخاباتی خود پیش برود ، از جمله اینکه آیا ممکن است جمهوری خواهان را در کنگره تحت فشار قرار دهد تا از تصویب رای جلوگیری کند ، اقدامی که توسط متحدان رئیس جمهور مطرح شده است.

بایدن رکورد 81 میلیون رأی را در مقایسه با 74 میلیون رأی ترامپ به دست آورد. دموکرات همچنین 306 رأی انتخاباتی را در مقایسه با 232 رأی ترامپ به دست آورد. تقسیم کالج انتخاباتی با پیروزی ترامپ در برابر هیلاری کلینتون چهار سال پیش مطابقت دارد ، که وی در آن زمان “یک زمین لغزش” توصیف کرد.

ترامپ بیشتر در مورد ادعای خود در مورد “انتخابات تقلبی” تلاش کرد حتی اگر اعضای دولت او ، از جمله دادستان کل ویلیام بار ، گفتند که هیچ مدرکی از تقلب گسترده رای دهندگان کشف نشده است. دادگاه ها در چندین ایالت میادین جنگ ، سلسله دعاوی مطرح شده از طرف رئیس جمهور را از بین بردند.

ترامپ گفت: “این فقط احترام به آرای 74 میلیون آمریکایی نیست که به من رای دادند.” “این در مورد اطمینان از این است که آمریکایی ها می توانند به این انتخابات ایمان داشته باشند. و در همه انتخابات های آینده. “

در حقیقت ، ادعاهای بی اساس او نتیجه معکوس دارد – ایمان عمومی به سلامت انتخابات ایالات متحده را تضعیف می کند.

ویدئوی ترامپ حدود یک ساعت پس از انتشار ، صدها هزار بار در فیس بوک مشاهده و توسط بیش از 60 هزار کاربر فیس بوک به اشتراک گذاشته شده است. فیس بوک و توئیتر پست رئیس جمهور را به عنوان مسئله ساز پرچم گذاری کردند ، توئیتر یادآور شد که ادعاهای ترامپ در مورد تقلب در انتخابات مورد اختلاف است.

جولیان زلیزر ، استاد تاریخ سیاسی در دانشگاه پرینستون ، گفت كه ملت قبلاً انتخابات نزدیكی را دیده است – 1800 ، 1876 و اخیراً 2000. اما انتخابات امسال در این رده نیست.

زلیزر گفت: “این فقط یک حمله بی اساس تصادفی به کل انتخابات است.” “ترامپ هیچ نقطه عطفی ندارد. من غالباً می گویم موازات یا موارد مشابه وجود دارد ، اما در این مورد وجود ندارد. او به هنجارها ادامه می دهد. “

ترامپ گفت که نتایج انتخابات باید “فوراً” در چندین ایالت میدان نبرد لغو شود و پیشنهاد دادگاه عالی را به نفع وی مداخله کرد و گفت ، “امیدوارم آنها آنچه را که برای کشور ما مناسب است انجام دهند زیرا کشور ما نمی تواند با این نوع زندگی کند انتخابات.”

اما احتمال دخالت در دیوان عالی کشور بسیار زیاد است. هیچ تجدیدنظر در مورد ادعای کلاهبرداری در دادگاه عالی ارائه نشده است. جمهوریخواهان پنسیلوانیا خواهان دادگستری برای جلوگیری از صدور گواهینامه پیروزی بایدن در این ایالت هستند ، اما فرجام خواهی آنها ادعا می کند که قانون رای گیری از طریق نامه پنسیلوانیا خلاف قانون اساسی است نه تقلب. دادگاه عالی ایالت قبلاً دعوی را رد کرده است.

در هفته های اخیر بارها و بارها ادعاهای ترامپ رد شده است.

ادعای اصلی وی: “این انتخابات مربوط به تقلب گسترده رای دهندگان است ، تقلبی که تاکنون به این شکل دیده نشده است.”

در واقع ، کریستوفر کربس ، مدیر آژانس امنیت سایبری و زیرساخت وزارت امنیت داخلی ، قبل از رای گیری در ماه نوامبر ، به صحت انتخابات ابراز اطمینان کرد. و پس از آن ، وی ادعاهای آلوده به شمارش کلاهبرداری را از بین برد.

هفته گذشته كربس توسط ترامپ اخراج شد.

بار ، در مصاحبه با آسوشیتدپرس روز سه شنبه ، گفت که وزارت دادگستری هیچ شواهدی از تقلب گسترده رای دهندگان که می تواند نتیجه انتخابات را تغییر دهد ، کشف نکرده است.

ترامپ ، در سخنرانی خود ، به یک سری ادعاهای بی اساس در مورد رأی دادن در ایالات میدان جنگ از جمله پنسیلوانیا ، میشیگان و فراتر از آن پرداخت.

وی ادعا کرد که در پنسیلوانیا “مقادیر زیادی از آرا mail نامه های پستی و غیرحضوری به طور غیرقانونی و مخفیانه در فیلادلفیا و شهرستان آلگنی بدون حضور ناظران ما پردازش می شد.”

در حقیقت ، هیچ کس سعی در ممنوعیت مشاهده کنندگان نظرسنجی نمایندگی هر یک از طرفها در انتخابات را نداشت. و دموکراتها سعی نکردند نمایندگان جمهوریخواه را از مشاهده روند بازدارند.

مسئله اصلی این بود که چگونه ناظران نزدیک احزاب می توانند به کارگران انتخاباتی که در رای گیری رایانه های پستی در فیلادلفیا پردازش می کردند ، برسند. مبارزات انتخاباتی ترامپ شکایت کرد تا اجازه دهد ناظران از حد مجاز رهنمودها نزدیکتر شوند. دادگاهی به نفع آن درخواست رای داد.

ترامپ در سال جاری با استفاده از “فشار بی وقفه حزب دموکرات در چاپ و ارسال ده ها میلیون برگه رای دهی به گیرندگان ناشناخته و تقریباً از هیچ نوع محافظتی” ، استفاده زیاد از برگه های رای گیری را به صفر رساند.

در حقیقت ، آرا نامه های پستی دارای یک سری محافظ های داخلی برای تأیید هویت رأی دهندگان و جلوگیری از تقلب است. برخی از ایالت ها برگه های رأی را برای هر رأی دهنده ثبت نام شده پست می کنند ، در حالی که سایر کشورها رأی گیری را فقط برای رأی دهندگانی که درخواست می کنند ارسال می کنند. اما آرا در هر صورت تابع شرایط راستی آزمایی آن ایالت است.

هنگامی که دموکرات ها استفاده از آنها را برای کاهش رای گیری حضوری در هنگام شیوع همه گیر تشویق می کردند ، از رای گیری های پستی استفاده شد.

در این ویدئو ، ترامپ به تلخی به مشکلات حقوقی ای که ممکن است هنگام ترک کار خود با آن روبرو شود اشاره کرد. دادستان کل نیویورک ، لتیتیا جیمز ، در حال انجام تحقیقات مدنی است که آیا سازمان ترامپ ارزش دارایی را برای اهداف وام یا بیمه به طور نامناسب تورم کرده یا ارزش آن را برای اهداف مالیاتی تخلیه کرده است.

ترامپ حدس زد که “همین افرادی که نتوانستند مرا در واشنگتن به من جلب کنند ، همه اطلاعات را به نیویورک ارسال کرده اند تا بتوانند سعی کنند من را به آنجا برسانند.”

جیمز در بیانیه خود پاسخ داد: “برخلاف رئیس جمهور و اتهامات بی اساس او امروز ، ما طبق حقایق و قانون هدایت می شویم و سیاست درب منزل متوقف می شود. دوره”.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. گجت های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.