دکتر گری نولان، نامزد جایزه نوبل، ادعا می کند که بیگانگان در میان ما زندگی می کنند

دکتر گری نولان، نامزد جایزه نوبل، ادعا می کند که بیگانگان در میان ما زندگی می کنند

دکتر گری نولان، نامزد جایزه نوبل، ادعا می کند که بیگانگان در میان ما زندگی می کنند

در خلال کنفرانس اخیر در منهتن، دکتر گری نولان، ایمونولوژیست و استاد دانشگاه استنفورد، و نامزد جایزه نوبل ادعای جسورانه ای را مطرح کردند و اظهار داشتند که یک اطمینان مطلق وجود دارد، “100 درصد” که اشکال حیات فرازمینی از زمین بازدید کرده اند. در گذشته و امروز در سیاره ما حضور دارند.

همچنین بخوانید: سیگنال ساختگی بیگانگان برای اولین بار از مریخ به زمین ارسال شد

نولان با تشبیه وقایع تاریخی، برخوردهای احتمالی با بیگانگان را با اولین مشاهده کشتی‌های اسپانیایی توسط قبایل آمریکای جنوبی مقایسه کرد و نشان داد که انسان‌ها ممکن است قبلاً با این موجودات برخورد کرده باشند بدون اینکه ماهیت واقعی آنها را بدانند.

بیگانگان در میان ما هستند، اما نه آنگونه که ما فکر می کنیم
به گفته او، این اشکال زندگی هوشمند احتمالاً از واسطه‌ها یا شکل پیشرفته‌ای از هوش استفاده می‌کنند، نه اینکه مستقیماً در میان ما که به شکل انسان مبدل شده‌ایم اختلاط کنند. نولان این را به عنوان یک آزمون هوش، چالشی برای درک حضور این موجودات می بیند.

با این حال، استاد دانشگاه استنفورد تاکید کرد که او هیچ نگرانی در مورد بیگانگانی که تهدیدی برای بشریت هستند ندارد. او تصورات مربوط به هجوم یا ربوده شدن بیگانگان را رد کرد و تأکید کرد که علاقه‌اش به کاوش در این است که چگونه انسان‌ها می‌توانند از هر فناوری بیگانه‌ای که ممکن است در زمین باقی مانده است بهره ببرند.

همچنین بخوانید: ایالات متحده در حال بررسی 650 حادثه از رویت احتمالی بشقاب پرنده ها است

نولان در ادامه مشارکت خود را با سیا فاش کرد، جایی که او از تخصص خود در ایمونولوژی برای بررسی مسائل پزشکی تجربه شده توسط افرادی استفاده کرد که گفته می شود تحت تأثیر تعاملات با پدیده های هوایی ناشناس قرار گرفته اند.

او به شباهت چشمگیر علائمی که در این بیماران نشان می‌دهد و بیماری معروف به «سندرم هاوانا» اشاره کرد که اولین بار در سال 2016 در کوبا گزارش شد و چندین مقام آمریکایی و پرسنل نظامی مستقر در خارج از کشور را تحت تأثیر قرار داد.

با سیا کار کرد
علاوه بر این، نولان ادعا می‌کند که در طرح‌های تحقیقاتی سیا که شامل بررسی موادی است که ظاهراً در مکان‌هایی که بشقاب پرنده‌ها رویت شده بودند، کشف شده بود، مشارکت داشته است. او ادعا می کند که با افرادی در تماس بوده است که یا کار کرده اند یا در حال حاضر در برنامه های مخفی متمرکز بر مهندسی معکوس فناوری UFO درگیر هستند.

نولان و وکیل دادگستری دانیل شیهان فاش کردند که اخیراً چندین افشاگر که گمان می رود تعداد آنها به شش نفر برسد، با کنگره ایالات متحده صحبت کردند. این افراد ادعا می کردند که بخشی از برنامه های یادآور حادثه رازول بوده اند که شامل بازیابی بشقاب پرنده های سقوط کرده و تلاش های بعدی برای درک و تکرار فناوری پیشرفته آنها می شود.

تغییر نگرش ایالات متحده به بشقاب پرنده ها
در پاسخ به علاقه فزاینده به موضوعات مرتبط با بشقاب پرنده ها، رئیس جمهور جو بایدن سال گذشته قانونی را امضا کرد که بر اساس آن پنتاگون موظف بود گزارش های طبقه بندی شده ای را به سناتورهای عالی رتبه در مورد هر گونه برنامه فاش نشده مربوط به یوفوها ارائه دهد. کنگره همچنین قوانینی را برای محافظت از افشاگرانی که در چنین برنامه هایی شرکت کرده بودند تصویب کرد.

همچنین بخوانید: خارج از این دنیا: با شروع اولین جلسه عمومی در مورد بشقاب پرنده ها در 50 سال گذشته، نگاهی به اصطلاح و بدنام ترین مشاهدات

با این حال، طی جلسه استماع سنا در ماه گذشته، شان کرک پاتریک، رئیس دفتر حل و فصل ناهنجاری همه دامنه پنتاگون (AARO)، شهادت داد که هنوز هیچ مدرک قطعی از حیات فرازمینی وجود ندارد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام