دیلی کا دیل؟ دختر خردسال 34 بار چاقو خورد، مردم از کنارشان عبور می کنند. زمان هایی که دهلی نشینان در حال عبور از قتل های وحشتناک دستگیر می شدند

دیلی کا دیل؟  دختر خردسال 34 بار چاقو خورد، مردم از کنارشان عبور می کنند.  زمان هایی که دهلی نشینان در حال عبور از قتل های وحشتناک دستگیر می شدند

فیلم‌برداری از فیلم‌های ویروسی قتل و متهمان در ساحل در بازداشت پولیکو. منبع: توییتر

یک دختر 16 ساله بیش از 30 ضربه چاقو خورد و سپس سر او توسط یکی از ساحل در منطقه لبنیات شاهباد دهلی نو بارها با سنگ شکسته شد.

این حمله وحشیانه توسط یک دوربین مداربسته ضبط شد و این فیلم به معنای واقعی کلمه تمام ملت را تکان داد زیرا نشان می داد مردم در حال عبور از کنارشان هستند در حالی که ساحل مدام با چاقو و گلوله زدن قربانی را نشان می داد. هیچکس جرات دخالت نداشت.

سهیل پس از یک خشم بزرگ توسط پلیس در بولاندشهر دستگیر شد.

در همین حال، گوتام گامبیر نماینده مجلس دهلی در توییتر خشم خود را نسبت به بی تفاوتی عمومی ابراز کرد. او به زبان هندی نوشت: “اگر چنین حمله وحشیانه ای به خواهر یا دختر آنها صورت می گرفت، آیا این افراد اینگونه پیش می رفتند؟”

گامبیر در ادامه گفت: “نه تنها متهمان، بلکه افرادی که در این ویدئو دیده می شوند نیز حیوانات بودند.”

کمیسیون ملی زنان (NCW) این موضوع را مورد توجه قرار داده است. یک تیم سه نفره از بدنه حقوق زنان با خانواده قربانی و پلیس ملاقات خواهند کرد تا حقایق را مشخص کنند و پیشنهاد اقدام کنند.

اما، این اولین بار نیست که دهلی نشینان از کنار یک قتل می گذرند. آنها در دوربین شکار شده‌اند – فقط قربانیان گذشته و مهاجمانشان را به‌گونه‌ای زیر پا می‌گذارند که انگار هیچ چیز اهمیتی ندارد.

1. در آوریل امسال، یک وکیل مدافع 51 ساله توسط دو مهاجم دوچرخه سوار در بخش Dwarka 1 مورد اصابت گلوله قرار گرفت. مقتول به عنوان Virender Kumar شناخته شد که در دادگاه Dwarka تمرین می کرد. این حادثه در ساعت 16:23 روز شنبه در یک علامت ترافیکی شلوغ رخ داد.

2. در 1 ژانویه امسال، آنجلی سینگ 20 ساله پس از برخورد با یک ماشین، از سلطانپوری دهلی به زیر یک ماشین Baleno کشیده شد تا کانجهاولا. این حادثه حوالی ساعت 3:30 بامداد روز یکشنبه هنگامی که وی پس از کار با خودروی دو چرخ خود در حال بازگشت به خانه بود رخ داد. تصاویر ویدئویی نشان می‌دهد که جسد او نزدیک به یک ساعت و نیم در جاده‌های دهلی توسط وسیله نقلیه کشیده شده است.

3. در 4 ژانویه، شامبو دایال، دستیار بازرس فرعی پلیس دهلی (ASI)، 57 ساله، در حالی که سعی داشت مردی را که اوایل همان روز متهم به ربودن تلفن همراه بود، در یک جاده شلوغ با ضربات چاقو مورد ضربات چاقو قرار داد. او در بیمارستان BLK دهلی تسلیم شد.

4. در اکتبر سال گذشته، جوانی به نام مانیش توسط سه نفر به نام های علم، فیضان و بلال در نند ناگری دهلی کشته شد. تصاویر دوربین‌های مداربسته نشان می‌دهد که در حالی که قاتلان به مانیش حمله می‌کنند، مردم محلی در حال عبور هستند.

5. در ژوئن سال گذشته، دو برادر مردی 28 ساله را با استفاده از تیغه و تخته سنگ در یک محل مسکونی شلوغ در دهلی در روز روشن به اتهام اختلافات پولی کشتند. فیلم‌های ویروسی از عقب‌نشینی ساکنان حادثه به خانه‌های خود و ترک خط توسط این دو نفر در حالی که این دو نفر نارندر با نام مستعار بونتی، ساکن آزادپور را طی چند دقیقه مورد ضرب و شتم قرار دادند. مرد سومی که مهاجمان را همراهی می کرد سعی کرد جلوی حمله را بگیرد اما بی نتیجه بود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام