رئیس یونسکو به “مان کی باات” پیوست، پیام ویژه ای را با نخست وزیر مودی به اشتراک گذاشت

رئیس یونسکو به

آدری آزولای مدیر کل یونسکو در صدمین قسمت از برنامه ماهانه رادیویی «مان کی باات» با نخست وزیر نارندرا مودی تعامل داشت.

آدری آزولای، مدیر کل یونسکو، در جریان صدمین قسمت از برنامه ماهانه رادیویی «مان کی باات» در روز یکشنبه با نخست وزیر نارندرا مودی گفتگو کرد.

مدیرکل یونسکو به هندی‌ها و نخست‌وزیر مودی به خاطر سفر شگفت‌انگیز صدمین قسمت «مان کی باات» تبریک گفت و همچنین سؤالاتی در مورد آموزش و حفظ فرهنگ در هند پرسید.

من پیام ویژه دیگری از Audrey Azoulay، مدیرکل یونسکو در مورد “Mann Ki Baat” دریافت کرده ام. او برای همه هموطنان این سفر شگفت انگیز از 100 قسمت را آرزو کرده است.

مان کی باات: صدمین قسمت از سخنرانی نخست وزیر مودی به صورت زنده در مقر سازمان ملل پخش می شود

بیایید خبرهای خوب را با Mann Ki Baat@100 جشن بگیریم زیرا نخست وزیر مودی قدرت را به مردم بازگردانده است.

آدری آزولای یک کارمند دولتی و سیاستمدار فرانسوی است که از سال 2017 به عنوان مدیرکل سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) خدمت می کند و دومین رهبر زن این سازمان است.

رئیس یونسکو امروز در گفتگو با نخست وزیر مودی در پخش رادیویی خود گفت: «نخست وزیر عزیز، از طرف یونسکو، از شما به خاطر این فرصت تشکر می کنم تا بخشی از صدمین قسمت پخش رادیویی Mann Ki Baat باشم. یونسکو و هند تاریخ مشترک طولانی دارند. ما در تمام زمینه‌های آموزشی، علمی، فرهنگی و اطلاعاتی، مشارکت‌های بسیار قوی با هم داریم.»

او همچنین سوالات مختلفی از نخست وزیر مودی در مورد آموزش و حفاظت از فرهنگ در بحبوحه ریاست جاری G20 هند پرسید.

یونسکو با کشورهای عضو خود کار می کند تا اطمینان حاصل کند که همه افراد در جهان تا سال 2030 به آموزش باکیفیت دسترسی دارند، با بیشترین جمعیت در جهان. لطفاً راه هند برای رسیدن به این هدف را توضیح دهید؟ یونسکو همچنین برای حمایت از فرهنگ و حفاظت از میراث تلاش می کند.

نخست وزیر مودی از رئیس یونسکو برای شرکت در صدمین قسمت پخش رادیو تشکر کرد و گفت که خوشحالم که او مسائل مهمی را مطرح کرد.

وی همچنین گفت که مان کی باات کاتالیزوری در برانگیختن جنبش های توده ای متعدد بوده است. نخست وزیر گفت: «چه NEP چه گزینه تحصیل به زبان های منطقه ای، بسیاری از ابتکارات مانند Gunotsav و Shala Praveshotsav در MannKiBaat برجسته شدند.

«Maan Ki Baat برنامه‌ای است که به هر شهروند اجازه می‌دهد از دیگران الهام بگیرد. این مثبت، ملت ما را در آزادی کا امریت ماهوتساو سوق خواهد داد.»

نخست وزیر: “چه بتی باچائو، بتی پادائو، سواچ بهارات ابهیان، عشق به خدی، نگرانی های مربوط به طبیعت، آزادی کا امریت ماهوتساو یا امریت سارووار، هر موضوعی که مان کی باات با آن مرتبط شده باشد، جنبش مردمی را برانگیخته است.” مودی افزود.

نارندرا مودی، نخست وزیر نارندرا مودی، پیش از صدمین قسمت تاریخی «مان کی باات» که روز یکشنبه پخش شد، از مردم خواست تا ساعت 11 صبح به صورت زنده به او بپیوندند و گفت که سفر برنامه ماهانه رادیویی او که در آن به مردم عادی خطاب می کند. “واقعا خاص” بوده است.

نخست وزیر نارندرا مودی گفت که در این سفر از “روح جمعی” مردم کشور تجلیل شد.

اوایل امروز، S Jaishankar وزیر امور خارجه روز یکشنبه به مهاجران هندی در نیوجرسی پیوست تا به صدمین قسمت “Mann Ki Baat” گوش دهد.

جیتندرا سینگ، وزیر اتحادیه نیز پیش از پخش برنامه مان کی باات، نخست وزیر مودی، با مهاجران هندی در لندن تعامل داشت. وی گفت که بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی وزارت علوم و فناوری، نخست وزیر مودی عزت مهاجران هندی را در خارج از کشور افزایش داده است.

وزیر گفت: جهان با امید و توقع فراوان به دیاسپورای هندی نگاه می کند و وقت آن رسیده است که آنها نیز به این مناسبت برسند و با روح واقعی موضوع “به رفاه کل بشریت کمک کنند.” Vasudhaiva Kutumbakam که توسط نخست وزیر مودی در دوران ریاست جمهوری هند در G20 ارائه شد.

برنامه رادیویی ماهانه PM Modi امروز صدمین قسمت خود را به پایان رساند که ساعت 11 صبح پخش شد و به طور زنده در سراسر کشور و نقاط مختلف جهان از جمله مقر سازمان ملل پخش شد.

Mann Ki Baat آخرین یکشنبه هر ماه پخش می شود.

این برنامه، که در 3 اکتبر 2014 آغاز شد، الهام بخش اقدامات جامعه است و به یک اصل اساسی برنامه ارتقای شهروندان دولت تبدیل شده است، که گروه های اجتماعی مختلفی از جمله زنان، جوانان و کشاورزان را هدف قرار می دهد.

مطالعه ای در مورد تأثیر Mann Ki Baat بر زندگی مردم انجام شد. این مطالعه نشان داد که بیش از 100 کرور نفر حداقل یک بار به Mann Ki Baat متصل شده اند، مستقیماً با مردم صحبت می کند، تغییر دهندگان سطح مردم و دستاوردهای مردم را تجلیل می کند و افراد را به سمت اقدامات مثبت تحت تأثیر قرار می دهد.

جدا از 22 زبان هندی و 29 گویش، Mann Ki Baat به 11 زبان خارجی از جمله فرانسوی، چینی، اندونزیایی، تبتی، برمه ای، بلوچی، عربی، پشتو، فارسی، دری و سواحیلی پخش می شود. Mann Ki Baat توسط بیش از 500 مرکز پخش رادیویی هند پخش می شود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام