راجنات سینگ در مورد سخنان خارگه برای «مار سمی»، «پ.

انتخابات کارناتاکا 2023: راجنات سینگ در مورد سخنان «مار سمی» خارگ، «مدیر وقت نه فقط یک شخص، بلکه یک نهاد»

وزیر دفاع راجنات سینگ

وزیر دفاع هند راجنات سینگ به اظهارات مالیکارجون خارگ رئیس کنگره در مورد نخست وزیر نارندرا مودی انتقاد کرد و گفت که او “فقط یک شخص نیست بلکه یک نهاد است”.

خارگ، در حالی که در یک گردهمایی در کارناتاکای محصور در نظرسنجی سخنرانی می کرد، گفت: “پی.م مودی مانند یک “مار سمی” است، ممکن است فکر کنید سم است یا نه. اگر آن را لیسید، مرده‌اید.»

وزیر دفاع افزود که حزب بزرگ قدیمی سنت های یک دموکراسی سالم را از بین می برد.

خارگه، رئیس کنگره، نخست‌وزیر مودی را «مار سمی» خطاب می‌کند، «اگر آن را لیسید، مرده‌اید…» و سپس کلمات را می‌خورد

انتخابات کارناتاکا 2023: BJP لیست مبارزان ستاره را منتشر کرد. نخست وزیر مودی، آمیت شاه در میان 40 نام بزرگ

سینگ می‌گوید: «مقام نخست‌وزیر تنها یک شخص نیست، بلکه یک نهاد به تنهایی است… با شیوه‌ای که رهبران کنگره حملات شخصی به نخست‌وزیر انجام می‌دهند، سنت‌های یک سیستم دموکراتیک سالم را از بین می‌برند.»

خارگ بعداً تصریح کرد که آنچه او می خواست بگوید این است که ایدئولوژی BJP به اندازه یک مار خطرناک است و قصد حمله شخصی به نخست وزیر مودی را نداشت.

رئیس کنگره در ادامه موضع خود را در توییتر توضیح داد و گفت: «ایدئولوژی BJP تفرقه‌انگیز، خصمانه و سرشار از نفرت و تعصب نسبت به فقرا و دالیت‌ها است. من در مورد سیاست نفرت و بدخواهی بحث کردم. اظهارات من نه شخصاً برای نخست وزیر مودی بود و نه برای شخص دیگری.

اما برای ایدئولوژی که او نمایندگی می کند. دعوای ما با نخست وزیر مودی یک دعوای شخصی نیست. این یک نبرد ایدئولوژیک است. قصد من این نبود که احساسات کسی را جریحه دار کنم و اگر دانسته یا ناآگاهانه احساسات کسی جریحه دار شد، هرگز قصد من این نبود.

توضیحات او اما برای حزب حاکم به اندازه کافی قانع کننده نبود. نیتیاناند رای، وزیر اتحادیه در امور داخلی، گفت که کنگره در مورد بدنام کردن نخست وزیر مودی و سایر طبقات عقب مانده (OBC) یک مجرم عادی است.

اوایل روز جمعه، Tarun Chugh، مسئول BJP Telangana به کمیسیون انتخابات نامه نوشت و از آن خواست که یک FIR علیه او تشکیل دهد و خارگه را از کمپین تبلیغاتی در انتخابات آتی کارناتاکا منع کند.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.