ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا هفته آینده رسما وارد انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا می شود

ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا هفته آینده رسما وارد انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا می شود

ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا. خبرگزاری فرانسه

به گفته دو منبع آشنا با این تصمیم، ران دیسانتیس، فرماندار جمهوری‌خواه فلوریدا، هفته آینده رسما وارد انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 آمریکا خواهد شد و رقیب اصلی دونالد ترامپ برای نامزدی جمهوری‌خواهان خواهد شد و یک دعوای عمدتا یک طرفه را به راه خواهد انداخت.

به گفته یک منبع، دیسانتیس احتمالاً در 25 مه همزمان با گردهمایی اهداکنندگان در میامی، با معرفی رسمی تر در هفته 29 می، اوراقی را برای اعلام نامزدی خود ارسال خواهد کرد.

به گفته یک فرد آشنا با این رویداد، دعوت برای شام 25 مه نشان می دهد که مشارکت کنندگان “کار” خواهند شد، که کنایه ای آشکار به ایجاد بودجه برای DeSantis است.

مقالات مرتبط

فرماندار

فرماندار ران دیسانتیس ترامپ را به دلیل اینکه ممنوعیت سقط جنین در فلوریدا “بیش از حد خشن” است مورد انتقاد قرار داد.

فرماندار

چرا معلم فلوریدا به دلیل نمایش فیلم دیزنی به کودکان تحت بازجویی قرار گرفته است؟

نمایندگان DeSantis بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

بر اساس نظرسنجی اخیر رویترز/ایپسوس، ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده در هفته های اخیر حملات سیاسی خود را به فرماندار فلوریدا افزایش داده و در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در سال 2024 پیشتاز خود را حفظ کرده است.

اصرار دیسانتیس برای دور ماندن از رقابت تا زمانی که مجلس قانونگذار فلوریدا جلسه بهاری خود را در اوایل ماه جاری به پایان رساند، برخی از حامیان مالی برجسته جمهوریخواه را که از او می خواستند زودتر به جای دیرتر برای رد ترامپ وارد عمل شود، ناراحت کرد.

این حملات بر جایگاه دیسانتیس در نظرسنجی های ملی تأثیر گذاشته است. اما دیسانتیس و مشاورانش امیدوار بودند که از جلسه مجلس به عنوان سکوی پرشی برای اعلام کمپین استفاده کنند و به جدول زمانی خود وفادار مانده اند.

قانون‌گذاران جمهوری‌خواه در ماه‌های اخیر پیروزی‌های محافظه‌کاران را به دیسانتیس بخشیدند: آنها برنامه کوپن مدارس ایالتی را گسترش دادند، استفاده از پول عمومی در تلاش‌های سرمایه‌گذاری پایدار را ممنوع کردند، برنامه‌های تنوع در دانشگاه‌های دولتی را کنار گذاشتند، اجازه حمل غیرمجاز سلاح‌های مخفی و شاید بیشتر آنها را دادند. به ویژه، تقریباً تمام سقط جنین در ایالت را ممنوع کرد.

دیسانتیس در آماده سازی زمینه برای نامزدی خود کمک کرده است. یک کمیته اقدام سیاسی جدید که از او حمایت می کند، هرگز عقب نشینی نکن، که می تواند بودجه نامحدودی جمع آوری کند، در ایالت هایی که زودهنگام رای گیری می کنند، کارمندانی را استخدام کرده و تبلیغات تلویزیونی برای دفاع از دسانتیس و ضربه زدن به ترامپ اجرا می کند.

دیسانتیس، 44 ساله، سال گذشته مجدداً به عنوان فرماندار انتخاب شد و رقیب دموکرات خود را نزدیک به 20 درصد شکست داد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام