راهول گاندی هرگز تصور نمی کرد که عضویت لوک سبها را به دلیل افترا در پرونده نام خانوادگی “Modi” از دست بدهد.

راهول گاندی هرگز تصور نمی کرد که عضویت لوک سبها را به دلیل افترا در پرونده نام خانوادگی

سخنرانی رهبر کنگره در دانشگاه استنفورد. توییتر/ @RahulGandhi

راهول گاندی، رهبر کنگره، که در سال 2019 در یک پرونده جنایی افترا به دلیل اظهارات “نام خانوادگی مودی” خود محکوم شد، گفته است که هرگز تصور نمی کرد حداکثر مجازات را دریافت کند و به عنوان نماینده لوک سبها رد صلاحیت شود.

گاندی این سخنان را هنگام سخنرانی در پردیس دانشگاه استنفورد در کالیفرنیا بیان کرد.

رهبر کنگره گفت که او هرگز فکر نمی کرد که رد صلاحیت او از لوک سبها در زمان پیوستن به سیاست امکان پذیر باشد، اما تاکید کرد که این به او “فرصتی بزرگ” برای کار و خدمت به مردم داده است.

مقالات مرتبط

راهول

راهول گاندی دوباره به پای خود شلیک کرد، مسلمانان هندی در شرایطی مشابه دالیت ها در دهه 80 زمانی که کنگ در قدرت بود.

راهول

تماشا کنید: راهول گاندی طعم داروی خود را می‌چشد در حالی که خلستانی‌ها «محبت کی دوکان» خود را در رویداد ایالات متحده به چالش می‌کشند.

گاندی گفت: «دموکراسی درباره اپوزیسیون نیست، بلکه درباره نهادهای مقدسی است که از اپوزیسیون حمایت می‌کنند، و این نهادها با دستگیری قطعاً می‌خواهند نقشی را که قرار است ایفا کنند، تغییر دهند».

او تا اوایل سال جاری عضو پارلمان (نماینده پارلمان) وایاناد (کرالا) بود و پس از آن به دلیل محکومیتش در دادگاه سورات به عنوان “نام خانوادگی مودی” از لوک سبها رد صلاحیت شد.

“نخستین نفری که حداکثر مجازات برای افترا صادر شد”

رهبر کنگره گفت وقتی در سال 2004 به سیاست ملحق شد، “هرگز تصور می کرد که من در کشورمان چه می گذرد.”

«خیلی خارج از تصور من بود. اولین نفری باشید که اولین حداکثر مجازات در مورد افترا و حداکثر مجازات برای رد صلاحیت صادر می شود. من تصور نمی کردم که چنین چیزی امکان پذیر باشد.

“اپوزیسیون در حال مبارزه است”

اما پس از آن، من فکر می کنم که در واقع فرصت بزرگی به من داده است. احتمالا خیلی بزرگتر از فرصتی که داشتم. گاندی 52 ساله گفت که سیاست دقیقاً همین است.

فکر می‌کنم این درام واقعاً شش ماه پیش شروع شد. ما در حال تقلا بودیم. کل مخالفان در هند در حال مبارزه هستند. تسلط مالی عظیم. تسخیر نهادی ما در حال مبارزه برای مبارزه با مبارزه دموکراتیک در کشورمان هستیم.

همه چیز زمانی اتفاق افتاد که او به همراه رهبران حزبش تصمیم گرفتند در سراسر هند (از طریق بهارات جودو یاترا) قدم بزنند.

و ما هرگز تصور نمی‌کردیم وقتی در سراسر کشور قدم بزنیم چه اتفاقی می‌افتد. چه اتفاقی می‌افتد، نه فقط از نظر سیاسی، بلکه از نظر نوع پاسخی که دریافت می‌کردیم، وقتی در سراسر کشور قدم می‌زدیم چه اتفاقی برای ما می‌افتاد.»

گاندی ادامه داد که بسیاری از مردم از او پرسیدند که چه درس هایی از آن آموخته اند. و برای مدت طولانی نتوانستم پاسخی پیدا کنم… اطلاعات زیادی در مورد کشور و کارهایی که باید انجام شود به دست آورده ام. این یک تجربه زیبا از زندگی من بود.»

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام