ربات سگ می تواند با ChatGPT صحبت کند

ربات سگ به لطف ChatGPT می تواند صحبت کند.  توییتر احساس می کند

سانتیاگو والدارراما گفت که آنها سیستمی را توسعه داده‌اند که به آنها امکان می‌دهد با استفاده از ChatGPT پاسخ‌های بلادرنگ درباره ماموریت‌های قبلی و آتی روبات‌ها را دریافت کنند.

چت بات بسیار توانمند توسعه یافته توسط OpenAI، ChatGPT، به دلیل توانایی های قابل توجه خود توجه جهانی را به خود جلب کرده است و کاربران را وادار به انجام آزمایش های مختلف با آن کرده است. اخیراً یک مهندس یادگیری ماشینی به نام سانتیاگو والداراما با موفقیت هوش مصنوعی ChatGPT را در سگ روبات Boston Dynamics به نام Spot ادغام کرد و نتایج شگفت انگیزی را به همراه داشت.

Spot با کمک ChatGPT قادر به برقراری ارتباط و پاسخ به طیف گسترده ای از سوالات بود. Valdarrama ویدئویی را در توییتر به اشتراک گذاشت که تعامل آنها را نشان می دهد. این ویدیو نشان داد که Spot از ChatGPT برای درخواست اطلاعات و سپس استفاده از هوش مصنوعی متن به گفتار گوگل برای بیان پاسخ ها استفاده می کند. پرس و جوها شامل سطح باتری Spot، جزئیات ماموریت و موارد دیگر بود.

این ویدیو با عنوان: «ما با روبات‌های خود ادغام شدیم. ما از ساختن این بسیار لذت بردیم.»

Valdarrama در یک موضوع توییتری توضیح داد که هر روز، این روبات‌ها ماموریت‌های خودکاری را انجام می‌دهند که شامل فایل‌های پیکربندی پیچیده‌ای است که درک آن برای افراد غیر فنی دشوار است. پس از تکمیل ماموریت ها، ربات ها حجم زیادی از داده ها را جمع آوری می کنند، اما هیچ روش ساده ای برای بازیابی اطلاعات خاص در صورت درخواست وجود ندارد.

او در تاپیک دیگری اضافه کرد که ChatGPT برای کمک به داده های پرس و جو استفاده می شود. فایل های پیکربندی و نتایج ماموریت به ChatGPT ارائه می شود و سوالات در آن زمینه پرسیده می شود. هنگامی که با یک رابط فعال صوتی ترکیب می شود، راهی موثر برای پرس و جو از داده ها ارائه می دهد.

این مهندس همچنین در توییتی نوشت که آنها سیستمی را توسعه داده‌اند که به آنها امکان می‌دهد با استفاده از ChatGPT پاسخ‌های بلادرنگ درباره ماموریت‌های قبلی و آتی روبات‌ها را دریافت کنند. این شامل ChatGPT درک پرس و جو، تجزیه و تحلیل فایل ها، و ایجاد یک پاسخ است.

این توییت طیف گسترده ای از اظهارات را در بخش نظرات دریافت کرد.

مهندس و کارآفرین Louie Bacaj اظهار داشت که کاملاً شبیه ربات Discord است که آنها در جامعه Smallbets.co ایجاد کردند. او افزود که دستورات خاصی داده ها را بازیابی می کنند و اطلاعات بیشتری را ارائه می دهند، در حالی که سوالات عمومی تر به OpenAI هدایت می شوند. او همچنین گفت که در درخواست اولیه، می‌توان از آن خواست که به OpenAI اشاره نکند و نخواهد کرد.

کاربری به طعنه نوشت که فیلم ترمیناتور اینگونه شروع می شود.

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی کاملا تحت تاثیر این سگ ربات قرار گرفتند.

دیگری گفت: “آینده ترسناک به نظر می رسد.”

این توییت اکنون با بیش از 1.1 میلیون بازدید و 1261 بازتوییت در فضای مجازی منتشر شده است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام