روستایی پس از آتش گرفتن انبار باروت در روسیه تخلیه شد

روستایی پس از آتش گرفتن انبار باروت در روسیه تخلیه شد

آتش‌سوزی که هفته گذشته در روستایی در منطقه Sverdlovsk روسیه رخ داد دست‌کم یک نفر را گرفت و صدها نفر را بی‌خانمان کرد.

مقامات محلی شامگاه شنبه گفتند که آتش‌سوزی در کوه‌های اورال روسیه به انبار باروت رسیده و آن را به آتش کشیده و باعث تخلیه یک شهرک کوچک در منطقه Sverdlovsk شده است.

وزارت شرایط اضطراری Sverdlovsk در کانال پیام رسان تلگرام خود اعلام کرد، طبق گزارش های اولیه، در این آتش سوزی که 960 متر مربع (10300 فوت مربع) فضا را اشغال کرده است، به کسی آسیبی نرسیده است.

اداره منطقه در منطقه اداری رژفسکی، جایی که انبار در روستای کوچک پروومایسکی واقع شده بود، وضعیت اضطراری اعلام کرد و افزود که خطر سرایت آتش به سایر شهرک‌های اطراف وجود دارد.

رسانه دولتی: حمله هواپیمای بدون سرنشین باعث آتش سوزی پالایشگاه نفت روسیه شد

روسیه تلفات نیروها را 30 درصد در آوریل کاهش داد، KIA از میانگین 776 به 568 کاهش داد: اطلاعات دفاعی انگلیس در مورد جنگ اوکراین

پیش از این، یوگنی کویواشف، فرماندار منطقه Sverdlovsk در پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که وضعیت شعله‌های آتش در این منطقه “بسیار بحرانی” بوده و به وسعت 20000 هکتار (77 مایل مربع) گسترش یافته و با بادهای خشک و شدید بدتر شده است. .

آتش‌سوزی که هفته گذشته در روستایی در منطقه Sverdlovsk روسیه رخ داد، جان دست‌کم یک نفر را گرفت و صدها نفر را بی‌خانمان کرد.

(با ورودی های آژانس ها)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام