ریدیما پندی در میان چهار سرخپوست در لیست 100 زن تأثیرگذار و تأثیرگذار BBC برای سال 2020

پندی گفت که او انتظار نداشت که در این لیست معتبر قرار بگیرد و احساس می کند برای ادامه مبارزه برای اهداف محیط زیست و تغییر اقلیم انگیزه دارد.

ریدیما پندی در میان چهار سرخپوست در لیست 100 زن تأثیرگذار و تأثیرگذار BBC برای سال 2020

در لیست 100 زن برتر بی بی سی امسال چهار هندی وجود دارد.

Ridhima Pandey ، فعال اقلیم جوانان مستقر در اوتاراخاند ، در میان چهار هندی است که در این کشور حضور دارند بی بی سیلیست 2020 زن شامل 100 زن الهام بخش و تأثیرگذار از سراسر جهان. طبق این لیست ، افراد “منجر به تغییر و ایجاد تغییر در این اوضاع ناآرام” برجسته است بی بی سی سایت اینترنتی. در ادامه از مشارکت پاندی در جنبش اقدام آب و هوایی محلی و جهانی قدردانی شد.

“ریدیما پندی یک فعال آب و هوایی است که در سن نه سالگی در پاسخ به عدم اقدام دولت هند برای کاهش تغییرات آب و هوایی دادخواست تشکیل داد. در سال 2019 ، به همراه 15 کودک دیگر ، ریدیما علیه پنج کشور شکایت کرد در سازمان ملل

Ridhima Pandey در میان چهار سرخپوست در BBCs لیست 100 بانوی تأثیرگذار برای سال 2020

ریدیما پندی می گوید که می خواهد در حد توان خود برای نجات آب و هوا تلاش کند. اعتبار تصویر: Dinesh Pandey.

ریدیما (اکنون 12 ساله است) و گرتا تونبرگ بخشی از یک گروه 16 نفره در اجلاس اقدام آب و هوایی سازمان ملل در سال گذشته بودند که شکایتی را علیه برخی از کشورها در اجلاس به دلیل عدم انفعال در بحران مداوم تغییر آب و هوا ارائه کردند.

در دسامبر 2019 ، Pandey یک کارزار آنلاین را آغاز کرد و از نخست وزیر خواست تا در مورد وضعیت نگران کننده آلودگی هوا در هند در خود صحبت کند مان کی باات پادکست و آن را یک اورژانس بهداشت عمومی اعلام کنید. پندی نامه ای دست نویس برای نخست وزیر نارندرا مودی فرستاد و گفت که بدترین کابوس او رفتن به مدرسه با یک سیلندر اکسیژن است. وی از PM Modi درخواست کرد که “یک سیلندر اکسیژن به یک قسمت اساسی از زندگی کودکان تبدیل نشود ، که ممکن است در آینده مجبور شویم آن را روی دوش خود حمل کنیم.”

این وب سایت ادامه داد: “ریدیما در حال حاضر در کنفرانس های بین المللی شرکت می کند و به توانمندسازی دانشجویان دیگر در همه سطوح کمک می کند تا برای آینده خود و برای تنوع زیستی جهان بجنگند. ریدیما در تلاش است تا آینده خود و نسل های آینده را نجات دهد.”

با توجه به الف هندوستان تایمز گزارش، پندی گفت که او انتظار ندارد در چنین لیست معتبری قرار بگیرد و احساس می کند برای ادامه مبارزه برای اهداف محیط زیست و تغییرات آب و هوایی انگیزه دارد.

“این تعجب آور است و به رسمیت شناختن بین المللی کاری است که من برای اهداف محیط زیست و تغییرات آب و هوایی انجام داده ام. این شناخت مرا بیشتر به ادامه کار و مبارزه برای اهداف محیط زیست و تغییرات آب و هوایی تشویق می کند ، مهمترین مسائلی که امروز جهان با آنها روبرو است و در روزهای آینده با آنها روبرو خواهد شد “.

Ridhima Pandey در میان چهار سرخپوست در BBCs لیست 100 بانوی تأثیرگذار برای سال 2020

در لیست 100 زن برتر بی بی سی امسال چهار هندی وجود دارد.

سه زن دیگر از هند نیز با داشتن جایگاهی در لیست شناخته شدند.

اولین آنها بیلکیس بانو هشتاد و دو ساله بود که به عنوان یکی از زنانی شناخته شد که سال گذشته علیه قانون اصلاحیه تابعیت (CAA) در شاهین باغ دهلی اعتراض مسالمت آمیز داشتند.

ماناسی جوشی ، که در سال 2011 در یک تصادف جاده ای یکی از پاهای خود را از دست داده است ، به عنوان “سازنده تغییر” شناخته شد. جوشی در حال حاضر توسط فدراسیون جهانی بدمینتون در ژوئن سال جاری در رده دوم جهانی SL3 (ایستاده / ضعف اندام تحتانی / جزئی) قرار دارد.

گائانا خواننده Isaivani نیز در این لیست قرار گرفت. او بخشی از بزرگترین گروه سیاسی هند – The Casteless Collective – است که از طریق موسیقی خود ظلم یا نابرابری را زیر سوال می برد.

در این لیست سانا مارین ، رهبر دولت ائتلاف تمام زن فنلاند ، میشل یوه ، ستاره فیلم های جدید آواتار و مارول و سارا گیلبرت ، رئیس تحقیقات دانشگاه آکسفورد در مورد ویروس کرونا واکسن و همچنین جین فوندا ، فعال آب و هوا و بازیگر زن.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.