زمزمه ها، اشاره ها و عدم انکارها در آستانه آغاز احتمالی جو بایدن برای انتخاب مجدد برای سال 2024

زمزمه ها، اشاره ها و عدم انکارها در آستانه آغاز احتمالی جو بایدن برای انتخاب مجدد برای سال 2024

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا AP

واشنگتن، ایالات متحده: هیچ کس در کاخ سفید علناً اعتراف نمی کند که جو بایدن روز سه شنبه به طور رسمی نامزدی خود را برای انتخاب مجدد برای سال 2024 آغاز خواهد کرد. هیچ کس نیز ادعا نخواهد کرد که او نیست.

جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده در میان دیگران.

هنگامی که توسط خبرگزاری فرانسه اگر روز جمعه هنگام عبور از باغ گل رز اعلامیه ای می داد، رئیس جمهور با بازیگوشی گفت: “نمی دانم.”

حزب افشای مرموز بایدن اینجاست.

این چیزی است که ما می دانیم.

واشنگتن پست و دیگر رسانه های بانفوذ ایالات متحده اواخر روز پنجشنبه گزارش دادند که بایدن 80 ساله نامزدی خود را هفته آینده، احتمالاً سه شنبه، اعلام خواهد کرد.

چندین محدودیت وجود دارد، از جمله این واقعیت که تیم بایدن قبلاً چندین بار به یک اعلامیه قریب الوقوع اشاره کرده است، اما نتوانسته است آن را دنبال کند.

ژانویه، فوریه، و شروع آوریل – هر ضرب الاجلی، زمانی که افراد آگاه گفتند می‌دانند، آمدند و رفتند. در این ماه، اکسیوس به نقل از منابع ناشناس بیشتری گفت که ممکن است تصمیم گیری برای ماه ها به بعد از تابستان موکول شود.

آخرین حدس و گمان از نظر ویژگی و بی واسطه بودن متفاوت است.

و تا کنون، هیچ کس – نامش یا بی نام – صحت آن را انکار نکرده است.

سه شنبه سالگرد روزی است که بایدن در سال 2019 کمپینی را آغاز کرد که در نهایت برای شکست دادن دونالد ترامپ در سال 2020 سوار شد.

نماد یک اعلامیه جدید، به ویژه زمانی که رقیب اصلی بایدن در حال حاضر کسی جز ترامپ نباشد، قوی خواهد بود.

برنامه سیاسی دوستانه

هیچ اشاره ای به رویدادهای انتخاباتی در برنامه هفته آینده بایدن در کاخ سفید وجود ندارد. اما دستور کار او با یک اعلامیه به خوبی کار می کند، به خصوص اگر فقط یک آدرس ویدیویی باشد، همانطور که رسانه های آمریکایی انتظار دارند.

روز دوشنبه، بایدن ریاست مراسم معلمان سال را بر عهده خواهد داشت. او همچنین میزبان سه قانونگذار دموکرات از تنسی خواهد بود که اعتراضات مربوط به کنترل اسلحه در مجلس قانونگذاری ایالتی به نقطه کانونی ملی برای ناامیدی از تیراندازی های گسترده بی پایان تبدیل شد.

آموزش عمومی و تلاش برای کنترل اسلحه هر دو از اولویت های اصلی بایدن هستند.

روز سه‌شنبه، احتمالاً در روز اعلام انتخابات مجدد، او قرار است در یک کنفرانس اتحادیه‌های کارگری درباره یکی از اصلی‌ترین موتیف‌های پیام موردانتظار انتخاباتی‌اش سخنرانی کند – اینکه چگونه دولت او «شغل‌های تولیدی را بازمی‌گرداند» و «طبقه متوسط ​​را بازسازی می‌کند».

سپس در روز چهارشنبه، او میزبان یون سوک یول، رئیس جمهور کره جنوبی برای یک شام دولتی است. این رویداد بر تلاش‌های گسترده بایدن برای تقویت سیاست خارجی ایالات متحده از طریق احیای اتحادهایی که در دوران ترامپ پژمرده شدند، تأکید خواهد کرد.

“نه از این تریبون”

فقط سعی نکنید از کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید بپرسید که آیا بایدن در شرف قبولی است یا خیر.

او بلافاصله از قانون ایالات متحده، قانون هچ، که کارمندان فدرال را از مشارکت در کمپین های سیاسی منع می کند، عقب نشینی می کند.

من می دانم که علاقه زیادی به این موضوع وجود دارد. بدیهی است که من کاملاً این را درک می کنم، سؤالات مربوط به همه اینها، گزارش های مطبوعاتی که ما در 24 ساعت گذشته دیده ایم.

وقتی نوبت به برنامه‌های رئیس‌جمهور برای سال 2024 می‌رسد، فقط می‌خواهم بگویم… قانون فدرال من را از بحث درباره موضوعات مرتبط با مبارزات انتخاباتی از این تریبون منع می‌کند.»

تلاش او برای سنگ اندازی باعث تلاش خبرنگاران برای پرسیدن سوال انتخابات به روش های جدیدتر شد.

آیا رئیس جمهور برنامه ای برای بزرگداشت چهارمین سالگرد اعلامیه خود دارد؟ یکی پرسید.

“چه کسی می تواند به سوالات مربوط به سال 2024 پاسخ دهد؟” دیگری پرسید.

سوال دیگری آغاز شد که ژان پیر را به خنده منفجر کرد و پاسخ داد: “این چیزی است که شما فکر می کنید.”

ژان پیر خلاصه کرد: “من چیزی برای گفتن در مورد 2024 ندارم.” در هر صورت، از این تریبون بیرون نخواهد آمد.»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام