زن پس از طلاق به دنبال بازپرداخت از عکاس عروسی است، پاسخ او ویروسی می شود

زن مطلقه ۴ سال پس از ازدواج از عکاس عروسی درخواست بازپرداخت می کند

زن مطلقه به دنبال بازپرداخت از عکاس عروسی است. Twitter/@LanceRomeo

اینترنت به چنین پلتفرمی تبدیل شده است که در آن اغلب با داستان‌های عجیب و غریب از همه اقشار مواجه می‌شویم که در کمترین زمان به صورت ویروسی در می‌آیند. یکی از نمونه‌های واضح این توئیتی است که نشان می‌دهد چگونه زنی پس از گذشت تقریباً 4 سال از ازدواج خود طلاق گرفت و در نهایت به دنبال بازپرداخت از عکاس عروسی خود شد. بله درست شنیدید! عکاس عروسی به نام لنس رومئو در توییتر، چتی را که با این زن داشت به اشتراک گذاشت و شرط می‌بندیم که پاسخ‌های او را بسیار خنده‌دار خواهید یافت!

فقط به اینجا ختم نشد شوهر سابق این زن نیز به سراغ عکاس رفت و از او به خاطر رفتار “شرم آور” همسر سابقش عذرخواهی کرد.

در یک سری توییت، مرد اسکرین شات هایی از چت خود با زن را به اشتراک گذاشت. زن با معرفی خود شروع کرد و گفت: «نمی دانم هنوز مرا به یاد می آوری یا نه. تو در عروسی من در دوربان در سال 2019 برای من عکاسی کردی.” رومئو به محض اینکه او را شناخت، قصد خود را نشان داد و مستقیماً درخواست بازپرداخت مبلغی را که قبلاً برای عکاسی عروسی پرداخت شده بود، ادعا کرد که اکنون طلاق گرفته است.

رومئو که در ابتدا فکر می‌کرد این یک شوخی است، به وضوح از هرگونه بازپرداخت وجه خودداری کرد و اظهار داشت که «عکاسی یک سرویس قابل استرداد است». با این حال، زن بر خواسته خود ادامه داد و او را تهدید به شکایت کرد.

او ضمن به اشتراک گذاشتن اسکرین شات از کل مکالمه، این پست را توضیح داد: “قسم می خورم زندگی من یک فیلم است، شما نمی توانید این چیزها را بسازید.”

او در توئیتی دیگر اسکرین شات دیگری از پاسخی که از سوی همسر سابق این زن دریافت کرده بود را به اشتراک گذاشت. این مرد با بیان اینکه از طریق شبکه های اجتماعی از ماجرا مطلع شده، از رومئو عذرخواهی کرد و به او پیشنهاد داد تا تلفنی با او صحبت کند.

به محض انتشار این پست، واکنش‌ها به بخش نظرات سرازیر شد. یک کاربر نوشت:این یک شوخی است… زیرا هیچ راهی وجود ندارد که یک فرد عاقل بتواند 4 سال پس از ارائه خدمات درخواست بازپرداخت کند … شما در پاسخ های خود بسیار مودب هستید، در حالی که یکی دیگر گفت: “من از طلاق می ترسم … یا شاید او فقط از پرداخت پول خودداری کرده است. هزینه های حقوقی.”

یکی از کاربران اظهار داشت: “تعجب می کنم که آیا او برای تمام خدمات ارائه شده برای عروسی … پذیرایی، مکان و غیره بازپرداخت می خواهد”.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام