زوج ها اکنون می توانند مراسم عروسی خود را در فضا برنامه ریزی کنند. در اینجا چگونه است

این شرکت به شما فرصتی برای ازدواج در فضا می دهد.  جزئیات داخل

این شرکت در صورت تمایل به ازدواج در فضا به افراد کمک خواهد کرد. عکس فایل.

وقتی نوبت به برنامه ریزی برای عروسی می رسد، مردم برای اینکه روز خاص خود را خاص تر و خاطره انگیزتر کنند، سنگ تمام نمی گذارند. از برنامه‌ریزی رویدادهای مختلف گرفته تا تنظیم‌های درجه یک برای کل مراسم، عروسی‌ها به سر و کله‌های زیادی و حتی ایده‌های بیشتر از آن نیاز دارند. تاکنون همه ما در مورد عروسی هایی که در تالارهای بزرگ، مکان های مذهبی، سفرهای دریایی مجلل و همچنین در هوا در هواپیما برگزار می شود، شنیده ایم. اکنون زمان آن فراتر از این فرا رسیده است زیرا یک شرکت مسافرتی فضایی فرصتی بی نظیر برای برنامه ریزی عروسی در فضا ارائه می دهد. بله، این شوخی نیست! شرکتی که Space Perspective نام دارد از طریق پروژه جاه طلبانه خود نه تنها زوج ها را به فضا می برد، بلکه به آنها اجازه می دهد در حالی که به منظره مسحورکننده زمین خیره می شوند، عهد خود را با هم تبادل کنند.

این شرکت با استفاده از فناوری بالون کربن خنثی نوآورانه و آگاهانه از محیط زیست، به تسخیر تصورات زوج‌هایی که مشتاق عروسی آسمانی هستند کمک می‌کند.

بر اساس گزارشی که در خنک کردناسپیس پرسپکتیو زوج‌ها را از طریق فضاپیمای شگفت‌انگیز خود نپتون، که این شرکت ادعا می‌کند تعهدی سرسختانه به امنیت و آرامش برای تازه ازدواج کرده‌ها دارد، به فضا پرتاب خواهد کرد.

مقالات مرتبط

ایالات متحده

شرکت آمریکایی کارکنان را فقط برای اخراج به مهمانی می برد

ایالات متحده

EPFO چیست؟ همه چیز درباره سازمان و اهمیت آن برای کارکنان

فضاپیمای عروسی چگونه کار خواهد کرد؟

این فضاپیما توسط بالون فضایی دوستدار محیط زیست با هیدروژن تجدید پذیر به فضا برده خواهد شد و به طور موثر ردپای کربنی که معمولاً با پرتاب موشک های سنتی مرتبط است را از بین می برد. زوج ها در حالی که درون کپسول های بزرگ نپتون نشسته اند، می توانند از زیبایی نفس گیر زمین لذت ببرند. یکی از ویژگی های قابل توجهی که نپتون را از سایر فضاپیماها متمایز می کند، اتصال ایمن آن با کپسول و بالون فضایی در تمام طول پرواز است، بنابراین یک پرواز بی نقص و آرام را تضمین می کند.

همانطور که گفته شد، زوج هایی که علاقه مند به ادای نذر عروسی خود در فضا هستند، فقط باید به لیست انتظار در وب سایت Space Perspective بپیوندند. اولین اسلات های موجود تا اواخر سال آینده انتظار می رود. با این حال، تجربه اثیری قطعاً با قیمت گزافی همراه خواهد بود زیرا قیمت صندلی ها از 125000 دلار (تقریباً 1.03 کرور) شروع می شود.

جین پوینتر، یکی از بنیانگذاران اسپیس پرسپکتیو، در همین رابطه از تقاضا برای «عروسی های آسمانی» ابراز خوشحالی کرد و گفت که بسیاری از مردم نیز اشتیاق خود را برای تبدیل شدن به اولین زوج متاهل در فضا نشان داده اند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام