سامسونگ: سامسونگ برنامه SmartThings Find را برای تعیین محل دستگاه های Galaxy راه اندازی می کند

سامسونگ از برنامه ای برای یافتن تلفن ، ساعت ، تبلت یا محافظ گوش Galaxy شما رونمایی کرده است. نامیده می شود موارد هوشمند را پیدا کنید برنامه ، در سطح جهانی در جهان پخش شده است دستگاه های کهکشان.
این شرکت همچنین در نظر دارد تا به روزرسانی نرم افزاری این برنامه را در گوشی ها و تبلت های سامسونگ گلکسی با اندروید 8 یا بالاتر ، ساعت های سامسونگ گلکسی با تایزن 5.5 یا بالاتر و Galaxy Buds Plus و Galaxy Buds Live منتشر کند.
برنامه SmartThings Find به کمک بلوتوث کم انرژی (BLE) و باند فوق العاده پهن فن آوری ها اگر دستگاهی به مدت 30 دقیقه آفلاین باشد ، برنامه سیگنال BLE تولید می کند که توسط دستگاه های متصل دریافت می شود. پس از آن ، دستگاهی که در جستجوی آن هستید مکان خود را به سرور سامسونگ می فرستد و در عوض آن را برای شما ارسال می کند ، بنابراین مکان دستگاه را نشان می دهد.
طبق سامسونگ ، “هنگامی که به دستگاه خود نزدیک شدید ، می توانید دستگاه خود را” زنگ “بزنید یا آن را با استفاده از تابع Search Nearby مبتنی بر AR ، 6 قرار دهید که گرافیک های رنگی را نشان می دهد که هنگام دریافت شدت آنها افزایش می یابد به دستگاه شما نزدیکتر است. ”
تمام ادعاهای SmartThings Find کاربر رمزگذاری شده است و شرکت ادعا می کند که مکان دستگاه برای هیچ شخص دیگری غیر از مالک آشکار نمی شود.