سانی لئون و سرگرم کننده دانیل وبر ، نگاه رنگارنگ هالووین همه چیزهایی است که دوست دارند عکسها را ببینید | اخبار فیلم هندی

در حالی که مردم در سراسر جهان هالووین را در 31 اکتبر جشن می گرفتند ، به نظر می رسد که افراد مشهور بالیوود هنوز در تب جشن هستند. سانی لئون بازیگر سینما اخیراً به شبکه های اجتماعی رفت تا تصاویر رنگارنگی را با همسرش ، دانیل وبر ، و بچه های جشن امسال به اشتراک بگذارد که در آن بازیگر را می توان در لباس Poppy از “Trolls” با لباس آبی رنگ ، همراه با جوراب شلواری صورتی و رنگین کمان مشاهده کرد. آستین او بیشتر با یک کلاه گیس صورتی روشن به زیبایی جلوه خود را افزایش داد. در همین حال ، دانیل از یک جور لباس بزرگ با عینک گرد و یک قسمت کناری کلاسیک استفاده کرد زیرا هر دو عبارات مسخره ای برای دوربین به اشتراک می گذارند.

سانی در آخرین پست خود ، هالووین را “تعطیلات مورد علاقه خود” سال خواند ، در آخرین پست خود نوشت: “هالووین مبارک !! امیدوارم امسال همه لذت ببرند … محبوب ترین تعطیلات سال من. @ dirrty99 و من لباس پوشیدم تا کارهای زیادی انجام دهم !! لول اما ما هنوز اوقات خوبی داشتیم. 🙂 ”

عکس را اینجا ببینید:

در همین حال ، وبر همچنین تصاویری از بچه های آنها ، نیشا ، نوح و آشر قرار داده است که در لباس های یک فرشته ، پلیس و آتش نشان زیبا به نظر می رسیدند. “هالووین مبارک!!” وی در ادامه افزود.

این بازیگر در حال حاضر در ایالات متحده است و به محض نوشتن در رسانه های اجتماعی ، به هند پرواز خواهد کرد ، “تقریبا وقت بازگشت به خانه است !! قرنطینه تنها با خانواده تا وقتی که توی هواپیما نباشم !! به کسی نزدیک نمی شوم! فقط یک ایستگاه آخر برای بوی گل های رز. ”