سفیر سابق آمریکا در هند ریچارد ورما به عنوان معاون اجرایی رئیس مسترکارد پیوست

در بیانیه ای ، Mastercard گفت كه Verma بر سیاست های عمومی این شركت ، تیم های نظارتی و تیم های دادرسی در سراسر جهان نظارت خواهد كرد

سفیر پیشین ایالات متحده در هند ریچارد ورما به عنوان معاون اجرایی رئیس مسترکارد پیوست

عکس پرونده ریچارد ورما. DD

واشنگتن: سفیر پیشین ایالات متحده در هند ریچارد ورما به عنوان معاون اجرایی شرکت خدمات مالی Mastercard به عنوان معاون اجرایی آن در سیاست های جهانی جهانی و امور نظارتی پیوست.

مسترکارد در بیانیه ای گفت ، با این ظرفیت ، ورما بر سیاست های عمومی این شرکت ، تیم های نظارتی و تیم های دادرسی در سراسر جهان نظارت خواهد کرد.

ورما از شرکت مشاور سرمایه The Asia Group به Mastercard پیوست ، جایی که وی به عنوان نایب رئیس و شریک زندگی می کرد. وی از سال 2014 تا 2017 سفیر آمریکا در هند بود.

علاوه بر این ، ویرما دستیار وزیر امور خارجه در امور قانونگذاری بود ، جایی که وی تلاش های این بخش را در کپیتول هیل هدایت می کرد ، و سالها مشاور امنیت ملی سابق رهبر اکثریت سنا بود.

آجی بانگا ، مدیر ارشد اجرایی ، مسترکارت گفت: “ریچ (ورما) یک رهبر ثابت شده با تجربه گسترده در سیاست های عمومی ، ژئوپلیتیک ، تجارت و حقوق بین الملل است.”

بانگا گفت ، ریچ در نقش سفیر ایالات متحده در هند بر یکی از بزرگترین نمایندگی های دیپلماتیک ایالات متحده در جهان نظارت کرد و اقدامات اساسی را برای تعمیق روابط دو جانبه انجام داد.

مسترکارت در بیانیه خود گفت: “ریچ با تخصص و روابط قوی خود در سراسر جهان ، مشاور كلیدی رهبران صنعت و دولتها در زمینه انتقال جهانی به اقتصاد دیجیتال خواهد بود. ما مشتاقانه منتظر همکاری نزدیك با ریچ هستیم تا بتوانیم پایه های محكم خود را ایجاد كنیم.” .

ورما از پیشکسوتان نیروی هوایی ایالات متحده و دریافت کننده جوایز و نشان های متعدد از جمله جایزه خدمات برجسته وزارت امور خارجه است.

وی در حال حاضر عضو ارشد مرکز علوم و امور بین الملل بلفر دانشگاه هاروارد است و در چندین هیئت مدیره و کمیسیون از جمله بنیاد ملی برای دموکراسی و دانشگاه لیهی خدمت می کند.

وی دارای مدرک تحصیلی از دانشگاه جورج تاون (دکترا) ، مرکز حقوق دانشگاه جورج تاون (LLM) ، کالج حقوق دانشگاه واشنگتن دانشگاه آمریکایی (JD) و دانشگاه لیهی (BS) است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. گجت های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.