سمپاش بنزینی و انواع آن

با رشد بخش کشاورزی، تقاضا برای تجهیزات با کاربردهای خاص در حال افزایش است. از آنجایی که کاربردهای صنعتی زیادی وجود دارد که در آنها از حشره کش ها، قارچ کش ها، مواد مغذی و آفت کش ها برای ایمنی استفاده می شود، انواع سمپاش بنزینی دستگاه هایی هستند که تمام این نیازها را تایید می کنند. کیفیت مرتبط با سمپاش بنزینی این است که آنها در فشار پایدار با راندمان بالا هستند. علاوه بر این، سمپاش بنزینی دستگاه هایی هستند که برای پاشش مایع استفاده می شوند و عمدتاً در دو نوع گریز از مرکز و دیافراگمی هستند.

سمپاش بنزینی چیست؟

از ابتدا شروع کنید

“پوشش خوب با یک سمپاش بنزینی  خوب شروع می شود. و یک قانون سرانگشتی خوب این است که هر بار که عملیات خود را شروع می‌کنید یا گسترش می‌دهید، تجهیزات جدید بخرید.» هنگامی که بسته بندی تجهیزات جدید را باز می کنید، همیشه باید دفترچه راهنما را بخوانید تا مطمئن شوید که از توصیه های سازنده برای انواع سمپاش بنزینی  پیروی می کنید.

پر کردن و پر کردن سمپاش بنزینی  شما می تواند از واحدی به واحد دیگر متفاوت باشد

استفاده نادرست از سمپاش بنزینی  یا بی توجهی به آن، هزینه های تعمیر و نگهداری شما را افزایش می دهد و بر خروجی محلول، فشار و اندازه ذرات تاثیر منفی می گذارد این برای انواع سمپاش بنزینی لازم است

بکر می‌گوید: «واریانس همچنین بر توزیع (به دست آوردن محلول به گیاه به مقدار مناسب) و رسوب (چسباندن آفت‌کش، قارچ‌کش یا حشره‌کش به گیاه) تأثیر منفی می‌گذارد، که تا حد زیادی اثربخشی محصولات شما را کاهش می‌دهد و پول را هدر می‌دهد.

با این حال، پمپ های گریز از مرکز به طور گسترده ای برای استفاده از آفت کش ها استفاده می شود. دلیل محبوبیت پمپ های بنزینی گریز از مرکز این است که آنها به سادگی کنترل جریان را حفظ می کنند. علاوه بر این، یکی از وظایف اصلی پمپ سمپاش بنزینی شکستن مایع به قطرات با اندازه موثر و پخش یکنواخت آن در فضا یا سطحی است که قرار است محافظت شود. پمپ‌های اسپری همچنین برای تنظیم میزان حشره‌کش‌ها، قارچ‌کش‌ها، مواد مغذی و آفت‌کش‌ها به‌منظور جلوگیری از کاربرد غیرضروری که ممکن است مضر باشد، استفاده می‌شود.

مناطق کاربرد زیادی وجود دارد که در آن انواع سمپاش بنزینی از جمله صنعتی، کشاورزی و نفت و گاز و غیره استفاده می شود. علاوه بر این، از آنها در باغ های مسکونی نیز استفاده می شود. برخی از پمپ‌های اسپری پیشرفته با فن‌های جریان محوری، حجم بالایی از هوا را تولید می‌کنند که بدون آسیب رساندن به محصولات، به عمق سایبان هدایت می‌شود.

 

اندازه گیری خروجی سمپاش بنزینی 

https://shakeribigshop.com/product-tag/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%b3%d9%85%d9%be%d8%a7%d8%b4-%d8%a8%d9%86%d8%b2%db%8c%d9%86%db%8c/

یک جزء کلیدی در عملکرد آفت کش، دانستن مقدار آفت کش در یک منطقه معین است. راسل بلک ول، فروشنده درام، گفت: اندازه گیری خروجی سمپاش بنزینی  شما اولین مرحله در محاسبه میزان آفت کش در یک منطقه معین است. این مثال به تعیین مقدار آفت کش در یک منطقه خاص کمک می کند. به این ترتیب می توانید توصیه های برچسب محصول را دنبال کنید.

بهترین توصیه برای انواع سمپاش بنزینی

سه توصیه برای نگهداری از تجهیزات و انواع سمپاش بنزینی عبارتند از:

سمپاش بنزینی  را تمیز کنید.این کار را برای انواع سمپاش بنزینی باید انجام دهید

شما فقط نمی توانید آن را به اندازه کافی تمیز کنید. به یاد داشته باشید که بلافاصله پس از هر بار استفاده، تجهیزات خود را تمیز کنید. این را برای انواع سمپاش بنزینی انجام دهید

بلک ول گفت: “ما پیشنهاد می کنیم آب گرم را از طریق پمپ جاری کنید، اما اگر در دسترس نباشد، یک قطره صابون ظرفشویی مایع پمپ را تمیز می کند.” “بعد از صابون ظرفشویی، پمپ را با آب تمیز بشویید.”

مواد شوینده به از بین بردن بقایای چسبناکی که برخی مواد شیمیایی می توانند از خود بر جای بگذارند کمک می کند. باقی مانده در تجهیزات، این باقیمانده باعث چسبیدن و گرفتگی قطعات متحرک می شود و کارایی سمپاش بنزینی  شما را کاهش می دهد.

 

ذخیره سازی خارج از فصل

 

در حالی که گلخانه ها برای شروع بذر فوق العاده هستند، رطوبت و رطوبت آنها بهترین مکان برای نگه داشتن سمپاش بنزینی  بین فصول نیست. حتی اگر سمپاش بنزینی  ها به گونه ای طراحی شده اند که به خوبی در گلخانه کار کنند، اگر آن را در یک ساختمان تمیز و خشک در زمستان نگهداری کنید، بهتر است.

 

قبل از اینکه سمپاش بنزینی  را آویزان کنید و از آنجا دور شوید، چند دقیقه برای تمیز کردن، تعمیرات دوره ای و زمستانی کردن سمپاش بنزینی  خود وقت بگذارید. پس از تمیز کردن و سرویس سمپاش بنزینی ، الکل مالشی را از طریق پمپ و شلنگ بشویید.

 

شستشو با الکل مالشی قبل از تخلیه دستگاه به شما کمک می کند از یخ زدن آب در تجهیزات جلوگیری کنید. همچنین باعث کاهش ایجاد قالب می شود.

 

همانطور که شیلنگ باغچه را از شیلنگ در خانه جدا می کنید، شیلنگ تخلیه را بردارید و قبل از اینکه آن را برای مدت طولانی نگهداری کنید، دستگاه را تخلیه کنید. این کارها برای انواع سمپاش بنزینی لازم است