سگ پس از زنده ماندن از 30 مایل سواری در محفظه موتور ماشین نجات یافت

ویروسی: سگ پس از زنده ماندن از 30 مایلی سواری در محفظه موتور ماشین نجات یافت

سگ پس از شنیدن صدای ناله آن در پارکینگ ورزشگاه کافمن نجات یافت.

داستانی دلچسب از ملاقات مجدد یک سگ با صاحبش اخیراً در فضای مجازی منتشر شده و قلب های بسیاری را به دست آورده است. این سگ که در محفظه موتور یک ماشین گیر افتاده بود، نه تنها از یک سفر 30 مایلی جان سالم به در برد، بلکه بعداً به سلامت نجات یافت و به صاحبش پیوست.

این حادثه از ایالت کانزاس ایالات متحده است که در آن سگ به طور تصادفی وارد محفظه موتور یک ماشین شد و به دنبال آن راننده بدون اطلاع از حضور سگ در ماشینش آن را همراهی کرد. با تشکر از زنی به نام کری گیلاسپی که صدای ناله سگ را در پارکینگ ورزشگاه کافمن شنید و موفق شد سگ را به سلامت نجات دهد.

کری در توییتر خود ویدیویی از نجات و دیدار مجدد سگ را به اشتراک گذاشت.

دقیقا چه اتفاقی افتاد؟
کری گیلاسپی در ویدیوی خود با بیان اینکه چگونه به محل کار خود رسیده و “دیوانه ترین” برخورد را داشته است، شروع کرد. او صدای ناله سگ را از یک وسیله نقلیه شنید که هفته گذشته چند ردیف دورتر در پارکینگ استادیوم کافمن پارک کرده بود. همانطور که او برای اطلاع رسانی به مقامات در این مورد رفت، صاحب خودرو به نام اشلی نیومن نیز برای کمک به نجات به پارکینگ فراخوانده شد.

کری در این ویدیو در ادامه به کاپوت ماشین می‌پرد، اما سگ کوچکی را می‌بیند که از داخل محفظه نگاه می‌کند. کری پس از چندین بار تلاش برای نجات سگ با دستانش، چند نفر دیگر را صدا کرد که پس از یک ساعت و نیم تلاش توانستند سگ را به سلامت بیرون بیاورند. سگ کاملا خسته به نظر می رسید و همچنین آسیبی ندیده بود.

صاحب خودرو نیز غرق شده بود و برای سگی که از یک سفر 30 مایلی در داخل محفظه موتور جان سالم به در برد احساس بدی داشت.

تماشا کردن:

همانطور که توسط نیویورک پست، سگی به نام BonBon بعداً پس از یافتن گزارش سگ گم شده در روزنامه به صاحبش بازگردانده شد. در همین حال، کاربران شبکه های اجتماعی به بخش نظرات رفته و از این زن به خاطر نجات ایمن سگ سگ و پیوستن دوباره آن به خانواده تمجید کردند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام