سیسی پی‌کی میشرا، وزیر بازرگانی آمریکا، جینا ریموندو، در مورد راه‌های تقویت روابط اقتصادی گفتگو کردند.

سیسی پی‌کی میشرا، وزیر بازرگانی آمریکا، جینا ریموندو، در مورد راه‌های تقویت روابط اقتصادی گفتگو کردند.

عکس/توئیتر/@IndianEmbassyUS

پی‌کی میشرا، دبیر اصلی نخست‌وزیر نارندرا مودی و جینا ریموندو، وزیر بازرگانی ایالات متحده، روز سه‌شنبه در واشنگتن نشستی برگزار کردند و راه‌های تقویت بیشتر روابط اقتصادی بین کشورها را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

میشا که در واشنگتن به سر می برد، همچنین با مقامات ارشد دولت ایالات متحده، نمایندگان صنعت، اتاق های فکر و دانشگاه تعامل داشت.

مقالات مرتبط

شراکت

رایموندو، وزیر بازرگانی ایالات متحده، پیامدترین و امیدوارکننده ترین مشارکت با هند است

شراکت

هند و آمریکا یادداشت تفاهم در مورد نیمه هادی ها امضا می کنند

دکتر پی‌کی میشرا، وزیر اصلی PMOIndia با وزیر بازرگانی ایالات متحده @GinaRaimondo دیداری سازنده داشت. بر اساس توئیت سفارت هند در واشنگتن، آنها در مورد تقویت مشارکت اقتصادی و فناوری بحث کردند.

او همچنین با سامانتا پاور، مدیر USAID ملاقات کرد و هر دو طرف در مورد کار جاری تحت ائتلاف برای زیرساخت های مقاوم در برابر بلایای طبیعی (CDRI)، همکاری های توسعه، و مشارکت کشورهای ثالث بحث های مفیدی داشتند.

ایالات متحده به دلیل افزایش روابط اقتصادی بین دو کشور به عنوان بزرگترین شریک تجاری هند در سالهای 2022-23 ظاهر شده است. بر اساس داده های موقت وزارت بازرگانی، تجارت دوجانبه بین هند و ایالات متحده در سال 2022-23 با 7.65 درصد افزایش به 128.55 دلار در مقایسه با 119.5 میلیارد دلار در سال 2021-2022 رسیده است. در سال‌های 2020-21، 80.51 میلیارد دلار بود.

هند در آخرین دوره مالی حدود 5 میلیارد دلار سرمایه گذاری مستقیم خارجی از ایالات متحده دریافت کرده است.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام