شکایت از آمیت شاه به دلیل «شورش در صورت به قدرت رسیدن کنگره» او

انتخابات کارناتاکا 2023: شکایت از آمیت شاه به دلیل

رهبران کنگره راندیپ سینگ سورجوالا و دی کی شیواکومار علیه آمیت شاه وزیر کشور اتحادیه شکایت کردند. ارائه تصویر: توییتر

پیش از انتخابات مجلس در کارناتاکا، رهبران کنگره راندیپ سینگ سورجوالا، دکتر پارمشوار و دی کی شیواکومار شکایت پلیسی را علیه آمیت شاه وزیر کشور اتحادیه و دیگر رهبران BJP به اتهام اظهارات تحریک آمیز، ترویج دشمنی و نفرت و توهین به مخالفان تسلیم کردند.

Surjewala در توییتر اعلام کرد که این شکایت در ایستگاه پلیس High Grounds بنگالورو ثبت شده است.

وزیر کشور آمیت شاه موظف است قانون را رعایت کند. متأسفانه او خود با اظهارات نادرست و گمراه کننده علیه کنگره و ایجاد تفرقه و دشمنی، قانون مرتکب جرایم جدی طبق قانون IPC و قانون نمایندگی مردم را زیر پا می گذارد.

در همین حال، DK Shivakumar گفت: “وزیر کشور اتحادیه گفته است که اگر کنگره به قدرت برسد، حقوق جمعی وجود خواهد داشت. چگونه می تواند این را بگوید؟ ما در این مورد به کمیسیون انتخابات هند شکایت کرده ایم.

سخنرانی آمیت شاه به طرز تکان‌دهنده‌ای مملو از اظهارات نادرست آشکار بود که هدف آن تخریب وجهه کنگره ملی هند از طریق طرح اتهامات نادرست و بی‌اساس بود، با هدف روشن تلاش برای ایجاد فضای ناهماهنگی جمعی در میان جمعیت جمع شده و افراد تماشاگر. در دیگر پلتفرم‌های رسانه‌ای،» در این شکایت آمده است.

یک پیوند ویدیویی از سخنان مشوق نفرت پراکنده نیز به شکایت پیوست شده بود که بخش هایی مانند 153، 505 (2)، 171G و 120B از قانون مجازات هند (IPC) را ذکر می کند.

BJP حاکم تمام تلاش خود را می کند تا قدرت را در ایالتی که کنگره اصلی اپوزیسیون برای سرنگونی آن رقابت می کند، حفظ کند، حتی در حالی که JD (S) یک بازیگر مهم باقی مانده است و تنها چند هفته مانده به رأی گیری باقی مانده است.

کارناتاکا در 10 می رای گیری خواهد شد و نتایج در 13 می اعلام می شود.

(با ورودی های نمایندگی ها)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام