صرافی ارزهای دیجیتال ورشکسته FTX 7.3 میلیارد دلار دارایی نقدی و نقدی نقدی را بازیابی کرده است.

صرافی ارزهای دیجیتال ورشکسته FTX 7.3 میلیارد دلار دارایی نقدی و نقدی نقدی را بازیابی کرده است.

FTX در 11 نوامبر اعلام ورشکستگی کرد، زمانی که پول آن پس از یک بانک معادل یک بانک در صرافی جهانی ارزهای دیجیتال تمام شد. رویترز

در جلسه دادگاه ورشکستگی دلاور در روز چهارشنبه، وکیل این شرکت گفت که صرافی ارزهای دیجیتال ورشکسته FTX بیش از 7.3 میلیارد دلار دارایی نقدی و نقدی نقدی را بازیابی کرده است که از ژانویه بیش از 800 میلیون دلار افزایش داشته است.

به گفته اندی دیتدریک، وکیل FTX، پس از ماه‌ها کار متعهد به جمع‌آوری منابع و تعیین اینکه چه چیزی تحت رهبری موسس سابق متهم، سام بنکمن-فرید، اشتباه رخ داده است، این شرکت اکنون شروع به فکر کردن درباره آینده خود کرده است. بانکمن-فرید ادعای بی گناهی کرد.

دیتدریک گفت: «وضعیت تثبیت شده است و آتش سطل زباله خاموش شده است.

دیتدریک گفت FTX از افزایش اخیر قیمت کریپتو سود برده است. کل بازیابی آن بر اساس قیمت‌های کریپتو از نوامبر 2022 به ارزش 6.2 میلیارد دلار می‌رسد، زمانی که پس از آن که معامله‌گران 6 میلیارد دلار از پلتفرم در عرض سه روز خارج کردند و صرافی رقیب بایننس، معامله نجات را کنار گذاشت، اعلام ورشکستگی کرد.

جان ری، مدیر عامل جدید FTX، نقل و انتقالات نامناسب وجوه و حسابداری ضعیف در صرافی کریپتو را به تفصیل بیان کرده و آن را به عنوان “شکست کامل” کنترل ها توصیف کرده است.

دیتدریک گفت، همانطور که به آینده می نگرد، FTX در حال مذاکره با سهامداران در مورد گزینه هایی برای راه اندازی مجدد مبادلات رمزنگاری خود است و ممکن است در سه ماهه جاری در مورد آن تصمیم بگیرد.

او جزئیات کمی در مورد اینکه راه‌اندازی مجدد برای مشتریان FTX که سپرده‌های رمزنگاری آنها در طول پرونده ورشکستگی قفل شده است، ارائه کرد.

دیتدریچ گفت تا کنون، مشتریان FTX در ژاپن تنها کسانی بوده اند که به دلیل قوانین نسبتاً قوی رمزنگاری آن کشور، قادر به برداشت هرگونه وجهی بوده اند.

به گفته این وکیل، FTX برای راه اندازی مجدد مبادلات رمزنگاری خود به سرمایه قابل توجهی نیاز دارد زیرا رابط مشتری موجود ارتباط کمی با جابجایی پول در پشت صحنه دارد.

دیتدریک گفت: «این برنامه به زیبایی کار می کرد، اما در حقیقت یک نما بود.

دیتدریک گفت، مشخص نیست که آیا FTX باید از وجوه خود برای راه اندازی مجدد صرافی استفاده کند، نه اینکه از پول برای بازپرداخت مشتریان استفاده کند. شروع مجدد صرافی ممکن است نیاز به سرمایه خارجی یا فروش دارایی های بورس داشته باشد.

دیتدریک گفت که FTX همچنین در حال کار بر روی یک طرح فصل 11 مقدماتی است که راه خروج از ورشکستگی را به شرکت ارائه می دهد.

FTX قصد دارد این طرح را تا ماه ژوئیه ارائه کند، اما اذعان کرد که بسیاری از جزئیات باید بررسی شود زیرا طلبکاران برای سهم خود از دارایی های شرکت مبارزه می کنند. FTX انتظار ندارد هیچ طرح فصل 11 قبل از سه ماهه دوم سال 2024 تصویب شود.

بانکمن-فرید و چندین نفر از افراد داخلی شرکت به دلیل نقش داشتن در فروپاشی شرکت به اتهام کلاهبرداری متهم شده اند. برخلاف ادعای بی گناهی بانکمن-فرید، اعضای سابق حلقه نزدیک او به گناه خود اعتراف کرده و با دادستان ها موافقت کرده اند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام