ضد عفونی کننده: Aquox ژنراتورهای ضد عفونی کننده و ضدعفونی کننده قابل حمل DIY را با قیمت 1599 و 3999 روپیه راه اندازی می کند

مارک داخلی آکوکس دو نوع چند منظوره بر پایه اسید هیپوکلروس (HOCl) را معرفی کرده است ضد عفونی کننده + پاک کننده + ژنراتور ضد عفونی کننده – AQ-DG 200 و AQ-DG 300. این شرکت ادعا می کند تولید کننده ها مواد شیمیایی خطرناک را از بین می برند و همچنین باکتری ها و ویروس ها را فقط در 30 ثانیه مقابله می کنند. AQ-DG 200 با قیمت 1599 روپیه در حالی که AQ-DG 300 با قیمت روپیه خریداری می شود. 3،999. هر دو محصول در وب سایت آمازون هند موجود است.
AQ-DG 200 یک ژنراتور قابل حمل HOCI است که با یک پاوربانک یا هر نقطه الکتریکی منظم کار می کند. این شرکت ادعا می کند که می توان ضد عفونی کننده طبیعی و نظافتچی فقط از آب ، نمک ، سرکه و برق استفاده کنید. کاربران باید ژنراتور USB را به هر منبع تغذیه یا پاور بانک متصل کنند و راه حل را در 5 دقیقه آماده کنند.
بطری اسپری همراه با این کیت می تواند برای ضد عفونی کردن سطح ، دستگیره های در ، لباس ، کیف ، وسایل مراقبت شخصی ، وسایل ، اتومبیل در هنگام مسافرت استفاده شود. این کیت بصورت یک کیسه مسافرتی و دارای لوازم جانبی به ارزش 1000 روپیه است که شامل ژنراتور کابل USB ، قاشق اندازه گیری ، بطری های حمل نمک و سرکه ، کیت تست اثربخشی و بطری های اسپری 200 میلی لیتری است.
AQ-DG 300 یک ژنراتور 300 میلی لیتری چند منظوره HOCI است که می تواند برای ضد عفونی خانگی ، تمیز کردن و ضد عفونی کردن سطح سخت و غیر متخلخل در خانه مانند کف ، دیوارها ، حمام ، مبلمان ، لوازم خانگی ، فضاهای آشپزخانه ، کارد و چنگال ، سرویس بهداشتی ، وسایل الکترونیکی ، محصولات مراقبت شخصی ، اتومبیل و غیره. این کیت Aquox همراه با لوازمی به ارزش 1500 روپیه است که شامل ژنراتور ، کابل شارژ USB ، مجموعه قاشق اندازه گیری ، کیت تست کارایی و بطری های اسپری ماشه 300 میلی لیتر و 100 میلی لیتر است.
این شرکت ادعا می کند که هر دو Aquox AQ-DG 300 و AQ-DG 200 100٪ غیر سمی ، غیر خورنده ، محیط زیست ، برای استفاده در هر سطح ایمن ، مناسب برای انسان ، کودک و حیوانات خانگی و ایمن به غذا نیستند. هم.