طرفدار بیانسه 20 میلیون روپیه خرج می کند تا 14 بار اجرای او را در تور رنسانس ببیند.

طرفدار بیانسه 20 میلیون روپیه خرج می کند تا 14 بار اجرای او را در تور رنسانس ببیند.

بیانسه. تصویر از توییتر

تا چه حد می توانید به سلبریتی مورد علاقه خود نگاهی بیندازید یا اجرای آن شخص را ببینید؟ تیلور سینکلر – یکی از تحسین‌کنندگان بزرگ نماد پاپ، بیانسه – 20 میلیون روپیه خرج کرد فقط برای دیدن اجرای او نه یک بار بلکه 14 بار در طول یک تور. تیلور قبلاً اجراهای ستاره پاپ مورد علاقه‌اش را در برخی از برنامه‌ها تماشا کرده است و قصد دارد شاهد اجرای باقیمانده‌ها در ادینبورگ، لندن، ساندرلند، پاریس، آمستردام، کلن، فرانکفورت و بارسلونا باشد.

به گزارش ولز آنلاین، علاوه بر قیمت بالای بلیت مربوط به تماشای کنسرت، تیلور حدود 20000 پوند خرج کرده است که بیش از 20 میلیون روپیه است. تیلور اشاره کرد که از خرج کردن چنین مبلغ هنگفتی پشیمان نیست و “100% ارزشش را داشت”.

یک مشتاق بیانسه: بیوگرافی اینستاگرام

مقالات مرتبط

بیانسه

بیانسه باردار دوم؟

بیانسه

بیانسه و جی زی در اوایل این هفته در لس آنجلس به دنیا آمدن دوقلوها خوش آمد گفتند

پست های اینستاگرام تیلور اغلب در مورد بیانسه است و او حتی چند تصویر از آخرین تور رنسانس خود را به اشتراک گذاشته است. او یکی از نوشته‌هایش را با این عنوان نوشت: «خوشحال‌ترین وقتی در کنسرت بیانسه هستم».

این زن 26 ساله اهل بلفاست قصد دارد در 12 نمایش بعدی این نماد پاپ شرکت کند. طبق ویدئوهای منتشر شده او در اینستاگرام، تیلور به همراه دوستانش بیرون از استادیوم پرنسیپیتی صف کشیده و شب را در انتظار باز شدن دروازه های کنسرت سپری کرده است.

تیلور هیجان زده نیز با در دست داشتن پلاکاردی که روی آن نوشته شده بود، “شما را در ادینبورگ می بینم #SHOW 17” تصویری از او به اشتراک گذاشت. این تصویر در سایت رسمی بیانسه نیز به اشتراک گذاشته شد. و این طرفدار سرسخت مطمئناً از محبوبیت اخیر خود لذت می برد.

تور جهانی رنسانس

تور جهانی رنسانس در حال حاضر نهمین تور کنسرت بیانسه خواننده و ترانه سرای آمریکایی است. این تور در 1 فوریه 2023 برای حمایت از هفتمین آلبوم استودیویی او، رنسانس (2022) اعلام شد. اجرای کنسرت، که جمعیت زیادی را به خود جلب می کند، در 10 می در Friends Arena استکهلم – یکی از بزرگترین استادیوم های اروپا آغاز شد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام