ظاهر ساختگی آیفون 15 اولترا به صورت آنلاین، نشان می دهد که برخی از تغییرات عمده طراحی ممکن است اپل به دنبال آن بوده باشد

ظاهر ساختگی آیفون 15 اولترا به صورت آنلاین، نشان می دهد که برخی از تغییرات عمده طراحی ممکن است اپل به دنبال آن بوده باشد

یک ساختگی آیفون 15 اولترا که برای تولید کنندگان قاب و لوازم جانبی دیگر ساخته شده است، به صورت آنلاین به بیرون درز کرده و نشان می دهد که پرچمدار نسل بعدی اپل چگونه خواهد بود. به عنوان مثال، به نظر می رسد ساختگی تأیید می کند که نوار لغزنده هشدار با دکمه جایگزین می شود.

ویدیویی که اخیراً در یوتیوب منتشر شده است ظاهراً یک واحد ساختگی از آیفون 15 اولترا را نشان می دهد که قرار است در سپتامبر امسال منتشر شود. این ویدئو نشان می‌دهد که گوشی جدید به جای پورت لایتنینگ سنتی، از یک درگاه شارژ USB-C بهره می‌برد که مطابق با قوانین مصوب اتحادیه اروپا در سال گذشته است.

همچنین بخوانید: USB-C برای تلفن های فروخته شده در اتحادیه اروپا از سال 2024 اجباری شد اما اپل یک ترفند هوشمندانه در آستین خود دارد.

علاوه بر این، این ویدیو نشان می دهد که ساختگی آیفون 15 اولترا دارای سطح پشتی “مات” و “لبه های آلومینیومی برس خورده” است که با سطح براق مدل های قبلی آیفون متفاوت است. درزهای قبلی همچنین حاکی از آن بود که طیف آیفون 15 دارای حاشیه‌های نازک‌تر، برآمدگی‌های دوربین ضخیم‌تر و لبه‌های منحنی‌تر خواهد بود.

آخرین

جدیدترین اطلاعات لو رفته در طراحی آیفون 15 پرو حاکی از «دکمه اکشن» جدید و دوربین های بازطراحی شده است

آخرین

کارکنان فروشگاه اپل هند: چقدر درآمد دارند، مدارک تحصیلی آنها و موارد دیگر

مشخص نیست که واحد ساختگی آیفون 15 اولترا از کجا آمده است یا چه کسی آن را برای لوئیس هیلسنتگر، مجری Unbox Therapy ارسال کرده است، اگرچه گمانه زنی می‌شود که بر اساس تمام اطلاعات فاش شده در مورد گوشی آینده جمع آوری شده است.

برخی تغییرات عمده در طراحی آیفون 15 اولترا
Hilsenteger گفت که طراحی دستگاه جدید توسط چندین شایعه و درز منتشر شده پشتیبانی می شود. انتظار می‌رود که سری آیفون 15 در سپتامبر 2022 عرضه شود و ویدیوی جدید جزئیات بیشتری را در مورد دستگاه از جمله درگاه شارژ USB-C و سطح پشتی «مات» با لبه‌های آلومینیومی براش نشان داده است.

ظاهر ساختگی آیفون 15 اولترا به صورت آنلاین نشان دهنده برخی تغییرات عمده در طراحی است که ممکن است اپل به دنبال آن رفته باشد
اعتبار تصویر: YouTube/UnboxTherapy

شایان ذکر است که این جزئیات بر اساس یک واحد ساختگی هستند، بنابراین ممکن است که محصول نهایی را به درستی منعکس نکنند. با این حال، اگر این تغییرات دقیق باشد، نشان دهنده انحراف از طراحی مدل های قبلی آیفون است.

همچنین بخوانید: جدیدترین اطلاعات لو رفته در طراحی آیفون 15 پرو حاکی از «دکمه Action» جدید و دوربین های بازطراحی شده است.

با توجه به افشای قبلی رندرهای آیفون 15، این مدل اولین مدلی است که دکمه های فیزیکی کناری را حذف می کند که معمولاً برای عملکردهایی مانند خاموش کردن دستگاه، کنترل صدا، گرفتن اسکرین شات و فعال کردن سیری استفاده می شود. در عوض، آیفون 15 دارای دکمه‌های لمسی خواهد بود که وقتی کاربران روی آن‌ها فشار می‌آورند، بازخورد لمسی مانند لرزش را ارائه می‌دهند.

رد برخی شایعات
علیرغم شایعات قبلی مبنی بر اینکه آیفون 15 به جای دکمه های فیزیکی از دکمه های لمسی استفاده می کند، واحد ساختگی همچنان شامل دکمه های فیزیکی است. علاوه بر این، دکمه‌های افزایش و کاهش صدا در یک دکمه ترکیب شده‌اند که مانند الاکلنگ یا «راکر» عمل می‌کند.

ظاهر ساختگی آیفون 15 اولترا به صورت آنلاین نشان دهنده برخی تغییرات عمده در طراحی است که ممکن است اپل به دنبال آن رفته باشد
اعتبار تصویر: YouTube/UnboxTherapy

با این حال، مهم ترین تغییر برای آیفون 15، جایگزینی درگاه لایتنینگ با درگاه USB-C است که طبق قوانین اتحادیه اروپا که برای کاهش ضایعات الکترونیکی طراحی شده است، الزامی است. این تغییر قبلاً به طور گسترده ای انتظار می رفت.

همچنین بخوانید: آیفون 15 در هند ساخته می شود زیرا گروه تاتا قرار است کارخانه اپل Wistron را در ماه جاری تصاحب کند.

بر اساس گزارش‌ها، ویژگی‌های طراحی دیده‌شده در واحد ساختگی آیفون 15 اولترا احتمالاً در کل طیف آیفون 15، از جمله مدل‌های ارزان‌تر، سازگار است. انتظار می رود اپل مدل استاندارد آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس را در سپتامبر سال جاری عرضه کند. این مدل‌های جدید به دنبال چهار مدل آیفون 14 خواهند بود که توسط اپل در سپتامبر 2021 عرضه شدند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام